Gönderen / 5 Mart 2018 Pazartesi / 52 Comments / , , , , , , , , , ,

Kırmızı Halı: Academy Awards 2018

Ben her yıl "Bu seneki en sıkıcı törendi" yazmaktan bıktım, bunlar sıkıcılaşmaktan bıkmadı. Eurovision daha eğlenceli valla. Sürekli bi politik mesaj, sürekli mesaj kaygısı, sürekli bi laf sokuş, bi iğneleyiş. Ulan insanları ayrıştırıp senelerce ödül vermeyen sizdiniz, şimdi hepimiz kardeşiz... 

Time's Up akımına destek ve birlik olmak için bu yıl bütün ödül törenlerinde siyah giyme kararı ya da elde beyaz gül ya da yakaya rozet takma kararlaştırılmıştı. Oscar'da herhangi bi destek göremedik, dernek "Biz zaten kırmızı halıya yansıtmak istemiyoduk" diye açıklama yapmış. Oscar'da yemedi desenize, ay neyse ödüllerin doğruluğu, yerliliği başka yerlerin konusu ben şimdi kıyafetlerden bahsedeceğim, paçoz çok da allahtan keyifli bi yazı olacak, are you readyyyy??



Chanel - Atelier Versace - Balmain - Calvin Klein

Dün geceki töreni dev bir belediye düğünü olarak düşünürseniz dün birbirinden şık gelinlerimiz vardı. En mutlu günlerinde sade elbiseler seçen kızlarımız Margot Robbie, Mary J. Blige, Jane Fonda ve Laura Dern birer çeyreği hakettiler. Hepsinin elbisesi çok şık, çozgel.


Schiaparelli - Christian Dior - Armani Prive - Zuhair Murad 

Ha dersiniz ki, düğün için erken sizler için nişanlık modellerimiz de hizmetinizdeydi dün gece. Aile arasında isteme ve nişan organizasyonu kombinleri ile çıktılar karşımıza Emily Blunt, Elisabeth Moss, Allison Williams ve Gina Rodriguez. Ne yazık ki bu Osmanbey kumaşlı soft nişanlıkları beğenmedim. 


Atelier Versace - Gucci - Louis Vuitton 

Aaa oynak kaynanasız düğün olur mu. Genç yaşta doğurmuş, "Ay ben sizi gelinin ablası sandım vallahi" denmesi için takmış da takmış genç dünürlerimiz ise Jennifer Garner, Salma Hayek ve Sandra Bullock. Üçü de o kadar ayrı ayrı korkunç ki, demodelikten ruhum sancıdı. Salma Hayek, Kibariye misin sen yaaa.


Reem Acra - Reem Acra - Christian Dior

Damadın oturaklı ve görmüş geçirmiş anası ise Allison Janney, Helen Mirren ve Meryl Streep. "Bula bula bu kızı mı buldun" azarı çekilmiş, kız istenmemiş ama oğlanın hatrına o gün tüm ağırlığıyla düğünde yer almayı kabul etmiş, servet sahibi anneler kıyafetlerde oldukça başarılı seçimler yapmış. 10 10 10!


Dior

Gelinin bekarlığa vedasını düzenleyip zenci striptizci ayarlayan, içip içip düğünde abuk subuk hareketler yapan kankisi Jennifer Lawrence. Kendisine bayıldığım için saçını, elbisesini, hareketlerini çok tatlı buldum. Aday olmamanın verdiği rahatlıkla en çok eğlenen isimlerden biri olmuş.


Givenchy - Armani Prive - Atelier Versace 

Şimdi bu parıl parıl kızların da hakkını yemeyeyim. Düğünümüze bi kalite, bi hava kattılar. Gal Gadot, Sally Hawkins ve Lupita Nyong'O gayet havalı görünüyorlar, özellikle Lupita'ya bayılss.


Giambattista Valli - Vera Wang

Artık uçuş uçuş tüllü elbiseler pek göremiyoruz kırmızı halıda. Ama Zendaya iyi bir örnekken, Taraji P. Henson korrrrkunç avam görünüyor. Vera Wang olduğuna inanamadım üzerindeki siyah elbisenin. Oscar'da bu kadar dalağına kadar açmaya ne gerek var? İçinden görünen krem rengi sütyeni falan fecahat. Zendaya düğünün, gelinin okuldan sınıf birincisi arkadaşı olurken, Taraji P. Henson yeni boşanmış görümcesi. 



Köyden gelen akrabalar...

Ay şimdi etnik kıyafet duyarı yemeyeyim de çok ama çok kötü her biri. Oscar'a geliyosunuz ya azcık özenin. 


Michael Kors - Louis Vuitton - Calvin Klein

Yeter düğünümüz sona erdi, şimdi mezuniyete geçiyoruz aşlsdşd Şaka şaka. Renklere göre ayırdım bu sefer de. Viola Davis bu rengi aşırı cool taşıyabilecek tek kadın. Bi çantasını sevmedim o kadar, saçı falan ha ri ka. Anne demek istiyorum kendisine, beni evlat edin Violaaaa.
Emme Stone ise bütün dünyanın kötü olduğuna ortak karar verdiği bir takım giymiş. Ya sen Oscar almış, bu sene de aday bi oyuncusun, çok istiyosan takım giy de bu takımı değil!
Saoirse Ronan ise oynadığı rolden kurtulamamış, lise mezuniyet elbisesi.


Armani Prive

Aaa Nicole'cüğümü nasıl unuttum! Herkes bayılmış bu elbiseye ama yaniii ne bileyim... Aşırı zayıflamış, bi kaldıramamış sanki bu kurdale ve dekolte kısmını gibi. 


Çiftlerde ise bu sene öyle "wooow" dedirtcek bi güçlü kapıl yoktu. Nerde Brangelina'lar, nerde Orlando Bloom Miranda Kerr'ler... Steven Spielberg ve eşinin minnoşluğu? 1.50 ailesi resmen ya çok tontişler.
Geçen sene "En İyi Erkek Oyuncu" ödülünü alan Mahershala Ali'nin eşinin kıyafetini görmek istemezdim. Neyse etnik metniktir laf yemiyim bi ton.
Ansel Elgort ve uzun süredir sevgili olduğu Violetta Komyshan cool görünüyorlar, Pelin bu çifti beğendi!


Matthew McConaughey'nin eşi Camila Alves, Alicia Keys'in başlattığı kırmızı halıda makyajsızlık akımına uymuş ama dağınık saçı başıyla birleşince sanki uykudan yeni uyanmış gibi. Aa bak onu da gelinlere alsaydım keşke.
"En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu" ödülünü alan Sam Rockwell ve kız arkadaşı Leslie Bibb ise bir diğer beğendiğim çiftti!


Kırmızı halıda yürümediği için Frances McDormand'ı koyamadım ama zaten asıl muhteşem olan konuşmasıydı. Zaten ödülü alacağını umuyor ve bekliyordum ama tüm aday kadınları ayağa kaldırıp, sektöre seslenmesi harikaydı. I love you Francesss!


Mudbound filminin yönetmeni Dee Rees'in ayakkabıları ve Lupita'nın Black Panther filmindeki rol arkadaşı Danai Gurira'nın saçındaki ilginç şekil oldukça dikkat çekmiş. Ben ikisini de beğenmedim.


Şeftaliye düşkünlüğüyle tanınan Timothee Chalamet beyazlar içinde yine coolluğunu konuşturmuş. Bu çocuğu çok mu sevsem, aşırı mı nefret etsem, iki farklı uçtayım, ortasında bi şey hissedemiyorum. 
Get Out filminin senaristi Jordan Peele "En İyi Senaryo" dalında Oscar alan ilk siyahi kişiymiş. 2018 yılında hala "ilklerin" yaşanıyor olması çok üzücü.


Sol baştaki abinin adını bilmiyorum ama tarzını beğendim.
Gael Garcia Bernal ne kadar yaşlanmış yaa, süt gibi oğlandı tanıdığımızda :(((
Armie Hammer'a bakarken sağlıklı düşünemiyorum, iç organlarım yerinden oynuyo, gözlerim enseme kaçıyo, böyle bi muhteşemlik olamaz, fizyolojimi bozdun allahsız.

Gecenin detaylarını, tören sonrası partilere katılanlar ve giydiklerini https://www.instagram.com/bikotbitisortmag adresinde paylaşıyor olucam. Ha çok isterseniz yazı da yazabilirim!

Hadi ben azcık dinleniyim, söz sende Türk halkı! Yorumlarınızı bekliyorummmmm ❤️
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , , ,

52 yorum:

Anonim dedi ki...

victoria's secret yazısı yaz artık pelo, istemekten yorulduk YETHER asdkjfhdf

Anonim dedi ki...

Geçen sene ve bu senenin sıkıcı olmasının sebebi kimin kazanacağını az çok bilmemiz sanırım.
Kıyafetler facia.
Tören sonrası partiyi de yazsan süper olur.
Yazı için teşekkürler pelo.

Anonim dedi ki...

Ansel Elgort ve Violetta Komyshan gerçektende efsane gözüküyorlar. bence onları cool çiftlere yazmalısın bir ara ..

Anonim dedi ki...

tabiki afterparty de istiyoruzzzzzzzzz

Anonim dedi ki...

emma stone sen çingene bohçası mısın

Anonim dedi ki...

jennifer ya helal kızııgm.pelo yaz valla after partyi de kenny falan güzel gözüküyodu

Anonim dedi ki...

peki amma watson ın kolunun içindeki kocaman times up dövmesini görenler ???

Anonim dedi ki...

Zendaya sen nasıl bir şeysin öyle... Bir insana giyse yakışır ve üzerinde hep mi tarz durur.. yok anam yook bu kadar mükemmelliyetçilik fazla!!!!

Anonim dedi ki...

Frances McDormand'ı konuşması olsun davranışları olsun fazla şov buldum ,kusura bakmayın .. özellikle de egoistliği taa burdan belli oluyor akjsfdhkh fazlasıyla itici ve yapmacık geldi bana. Jennifer aşkım ödülünü verirken onu kaale almaması falan baya ilginçti doğrusu. j-law tebrik etmek için yanaştıkça, öpmek isterken falan görmemezlikten gelmesi çok berbattı.
o kadar başarılı adaylık varken de bunun kazanması... ne biliyim işte :((

Crescent dedi ki...

Saoirse Ronan seks sonrası yorgana sarınmış gibi duruyor

Anonim dedi ki...

Kendall’lı Hailey’li after party istiyor bu halk pelo

Anonim dedi ki...

nicole kidman sanki her ödül töreninde aynı şeyi giyiyormuş gibi geliyor bana alkfsjdklfj neden böyle geldi bilmiyorum ama cidden sanki aynı şeyi yüzlerce kez üzerinde görmüş gibiyim

Anonim dedi ki...

soldaki Miguel baya hos giyinen cool biri inceleyebilirsin

Anonim dedi ki...

J-Law için paçoz,görgüsüz vs diyenler varmış alsdkldfgkj insta blog sayfandaki yorumlarda gördüm,nasıl sinirlendim. Kadın eğlenmesini biliyor, sizin gibi sıradan ve donuk olmayı sevmiyor diye paçoz mu oluyor yani? ayrıca etrafında olan bi çok insana da neşe saçıyor, valla ben bayılıyorum bu kadına keşke 10da 1i kadar o enerjisi bende olsa.. benden yaşça büyük olmasına rağmen daha enerjik alkdhjfhj

ps. pelin lütfen,nolur,yalvarırım artık şu Victoria's secret yazısını yaz... kaç kişi istiyor hala görmemezlikten geliyorsun

Anonim dedi ki...

gene mi random?











alskdjslkfjdlkgdklg şaka şaka aljfdlkxjg

Anonim dedi ki...

victoria's secret fashion show plss

Anonim dedi ki...

afterparty piliiiz

Anonim dedi ki...

Frances McDormand'ın konuşması Metin Hara tarzıydı ahfsdlkjkj komik geldi bana nedense.. hatta birazdan ayağa kalk, ... Ayağa kalk hadi. Kollarını açmanı istiyorum. Kollarını aç ve zıpla. Gülümse biraz hadi. Gülümse Ve sarıl etrafındakilere falan demesini bekledim.
ilginç benzetmelerde bugün...

Anonim dedi ki...

Ahh J-Law .... bir sen bir de ben gibisi bir daha gelmez bu dünyaya aşqım...

Anonim dedi ki...

Ayy tutuldum ben birine yazısı yazar mısın, uzun zamandır birşey yazmıyorsun oraya?
birkaç tane önerim olacak;
1-Harry Styles
2-James Marsden
3-Harry Styles
4-Christopher Mason
5-Harry Styles
6-Hugh Dancy
7-Harry Styles
8-Cole Sprouse
9-Harry Styles
10-Henry Cavill
11-Harry Styles
12-Francisco Lachowski
13-Harry Styles
14-Ryan Reynolds
15-Harry Styles
16-Ansel Elgort
17-Harry Styles
18-Theo James
19-Harry Styles
20-Tom Welling
21-Harry Styles
22-Jamie Campbell Bower
23-Harry Styles
24-Channing Tatum
25-Harry Styles

vee son olarakk Harry Styles (yazmış mıydım ki?)

Unknown dedi ki...

O yüksek olasılıkla sahte dövme. Sahteliği kaç metre öteden bile belli çünkü.

Anonim dedi ki...

hhahaha etnik kıyafet duyarı
sen çok yaşa

Anonim dedi ki...

Armie Hammer'ın yakışıklılığı yüzünden oyunculuğu ikinci planda kalıyor, o kadar yakışıklı olmamalı hiçbir oyuncu :/

Anonim dedi ki...

After partyy gonder gelsin 🐍

Anonim dedi ki...

Abbie Cornish, sünnet çocuğu anası kostümüyle bu düğün konseptine uygun gitmemiş olacak ki hiç bahsetmemişsiniz.

Anonim dedi ki...

Bende Harry istiyorum ya keşke yazda

Anonim dedi ki...

Ansel elgort sevgilisinin memiş uclari gözüküyor snrm

Anonim dedi ki...

victoria's secret yazısı istiyoruuzzz

Anonim dedi ki...

victoria's secret yazısı yaz lütfeen. her sene yazan sen şimdi biz istiyoruz diye yazmıyorsun resmen.şaka gibi

jules dedi ki...

Pelinn kırmızı halı yazılarını hep merakla beklerim ama bu biraz aceleye mi gelmiş? Jennifer'ı beğenmeyip Lupita'yı beğenmen falan, ne bileyim ilginç geldi. Bi de ben Gina'yı, Emily Blunt'ı falan da sevdim. Neyse devam biz takipteyiz bu sefer aynı fikirde olamadık sadece

Anonim dedi ki...

bence vanity fairi de yaz ama sen bilirsin...

Anonim dedi ki...

victorias secret manyağı yine dadanmış
istemiyoruz pelocum tek kişi onu yazan

Anonim dedi ki...

vat dı fak? tek kişi mi? ben bir kere yazdım beden önce Victoria's secret yazısı isteyen olmuş zaten alkdsjfk pelo sende yazda herkes kurtulsun

Anonim dedi ki...

oha haberi gördünüz mü Frances McDormand'ın oscarını çalmışlar sonra yakalanmıs çalan vs..
neyse çokta önemli değildi aslında niye anlattım bilmiyorum alfkdjkh

Anonim dedi ki...

Kendall jenner neden yazmadin en güzeli oyduu

Anonim dedi ki...

Frances McDormand en iyi kadın oyunculuğu hak ettiğini düşünmüyorum açıkcası.Ne oyunculuğu yapmışsa artık? yıllardır aynı tip, aynı mimikler, aynı rol! oynadığı film de berbat ötesi, güya güçlü kadın portresi çiziyormuş da ödülü hak ediyormuş. yok yaaa..

Anonim dedi ki...

Harry Styles güzel fikir katılıyorum. Ama Derek Theler'ı da yazabilirsin bence?

Anonim dedi ki...

Farkettiniz mi bilmiyorum ama ne zaman bu blogda bir yazı çok istense, ardından bir iki tane ...bilmem ne psikopatı veya ...bilmem be manyağı dadanmış,biz o yazıyı istemiyoruz tek kişi yazıyor zaten gibi bir yorum geliyor. hep mi aynı durum olur ya. cidden çok ilginç!! bundan önce de bir yazı daha çok istenmişti(tabiki gene pelin yazmadı alkdskjffj) sonrasında çok kişi istiyor diye destek olmak için bende katıldım. ve gene bu tür bir yorum...
şahsen bunu yazan kişinin pelin falan olduğunu düşünmeye başlayacağım, yazmak istemeyince başından savma yöntemi olduğunu sanıyorum. (-ki öyle olduğunu katiyen düşünmüyorum,sadece bu komik duruma daha da komiklik katıyorum.)

pelin istenen her yazıyı tabiki yazmak zorunda değil-bu çok gülünç olurdu- ama nezaketen en azından çoğunluğun istediği bir yazıyı 'yazamayacağım' diyebilir. bak cidden açıklama falan değil he, sadece yazmıyorum desin. en azından bu kadar kişi beklememiş olur. bu da benim şahsi fikrim.

yemişim zaten victorias secret yazısını ,istemeyin cidden,cıvığı çıktı. aradan kaç ay geçti hala istenmesinin anlamı yok.

Anonim dedi ki...

Pelo artık kısa yazıyosun kıyafetleri üçlü beşli yorumluyorsun. Önceden teker teker herkesi yerin dibine sokardın şimdi üç kişi falan grupluyorsun kısa yazıyosun hiç keyfim kalmıyo valla seni çok seviyorum ama lütfen bozulmaa💖💖😡😡

Anonim dedi ki...

Vanity fair partisini de yazar mısınn

Anonim dedi ki...

yazı isteyen tek kişi bence çünkü saatler yazma stilleri aynı
anonim olarak yazabildiği yerde yazıp çok kişi olarak davranıyor pelonun instasında viktorias yazısı isteyen kimseyi göremedim ben

Unknown dedi ki...

Margot Robbie gelinden çok gelin masasına benzemiş

Anonim dedi ki...

Eliza Gonzalez'i de yazsaydin keske😩

Anonim dedi ki...

*Jennifer açıklamalarından sonra hala nası sevebiliyosun o sevimsizi ya
* Emma stone bu sene aday değildi? Kendisi en iyi erkek oyuncuyu sunması gerekiyordu ama başka bir şeyi sundu. İzlemedim ama yönetmeni sanırım. Çünkü en iyi erkek adaylarından ve kazanan gary oldman’ın da domestic violence suçlamaları varmış. Ondan kadına sundurmadılar herhalde.
* marcheela (nası yazılıyo unuttum) ali en iyi erkek değil en iyi yardımcı erkek almıştı geçen sene
* mudbound un görüntü yönetmeni en iyi sinematografi dalında ilk kadın aday, 90 senedir. O da bir ilk mesela yazık.
* geçen senenin en iyi erkek oyuncusu casey affleck de taciz suçlamalarından bu sene törende yoktu. Halbuki onun da en iyi kadın oscarını vermesi gerekiyordu.
Öyle işte. Mucuk.

Anonim dedi ki...

Tutulmadığın kimse kalmamış maşallah ahdklsş

Anonim dedi ki...

Pelocum harikasın.resmen yazılarını okumak için sabırsızlanıyorum.çok teşekkürler.optm.

Anonim dedi ki...

Instadaki hesap da super oldu harikasın.muck.

Anonim dedi ki...

Francess teyzem olsun Streep babaannem olsun istiyorum çok bir şey değil :)
Timothee'nin aşırı sinir bozucu bir tipi yok mu tam bir misafir çocuğu tipi baktıkça sinir oluyorum ama yetenekli :)

Anonim dedi ki...

Sol bastan olan abi Miguel, dünyadaki en güzel seslerden birine sahip. Gercek bir melek. Sevgilisi Naz'la birlikte katildilar, onun da stili harikaydi <3

Anonimo dedi ki...

frances mcdormand delisin kadın ya!! of bittim konuşmasına tutkusuna. Böyle yürekler umut veriyor. Asla geç değil iyilik için.
Hayranıyım.

Nina dedi ki...

Bu arada Frances McDormand'ın konuşmasını bitirdiği iki kelime INCLUSION RIDER dikkatimi çekti ve bu kadına çok önem verdiğim için ne olduğunu anlamak için araştırma yaptım. Olay şuymuş: büyük çapında olan holivud vs sinema yıldızları herhangi bir film, dizi veya başka bir proje için anlaşma imzaladıkları zaman çalışma ekibinde yer alması için standart bir orana uygun olarak belli sayıda etnik grup veya azınlık grubu, LGBTT, engelli ve kadını temsilen çalışan talep edebiliyormuş. Düzgün çevirmemiş olabilirim. Orijinali bu: What the heck is an inclusion rider? It’s a way to make Hollywood more equitable. Actors sign contracts when they are cast in films, and they have the ability to negotiate for riders, or additional provisions. An inclusion rider is a stipulation that the cast and/or the crew in a film reflect real demographics, including a proportionate number of women, minorities, LGBTQ individuals and people with disabilities. Big-name actors who have leverage in negotiations could put this stipulation into their contracts and drastically change representation in film.

Büyüksun Frances. Helal. Darısı başımıza.

Anonim dedi ki...

+1

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor ve Türk Kızının 50 Tonu kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Muallaya Sor #15

Ben size ne dedim, artık her hafta "Muallaya Sor" yazıcam dedim. Buyrun söz böyle tutulur, istikrar reis olarak hayatıma devam ed...

En Popüler Yazılar