Gönderen / 10 Ocak 2018 Çarşamba / 19 Comments / , , , , , , , ,

Golden Globes 2018 After Party Kıyafetleri

Kapkara bir Golden Globes 2018'in ardındaki partilerde de durum pek farklı değildi. Tören öncesi ve sonrası gerçekleşen etkinlikler için birlik olunmuş bir siyah giyme kararı yoktu ama katılanların çoğu yine siyah tercih etti. 

Partiler tören kadar resmi olmadığı için konuklar daha seksi, daha spor, dah uçlarda şeyler giymişler. 



En beğendiğim üçlü işte karşınızda! Nina Dobrev'in kıyafetini değil de inanılmaz karın kaslarını çoook beğendim, instagramda takip ediyorum kendisini günde 25 saat spor yapıyo kız, sergileyecek tabi.
Emily Ratajkowski'nin elbisesi ise "bir siyah elbise nasıl olmalı" sorusunun cevabı gibi. O incecik askıları, beline oturması, kuyruğu harikaaa. Yoğun göz makyajını bu elbiseye yakıştıramadım o kadar.
Jessica Biel keşke törene de böyle katılsaymış, çok modern görünüyo. 


Arggghhhhh! En beğenmediklerim de bunlar! Lena Dunham peruğu ile korrrrrkunç görünüyo, annesinin dolabını kurcalamaya girmiş de, bu kılıkla çıkmış gibi. 
Karnı burnunda Miranda Ker'in leopar desenli ve tüylü elbisesini de, o saçma pozlarını da hiç sevmedim. Milyarder çıtırla evlenince böyle kendini kaybediyosun demek ki.
Sağdaki ablanın da adını unuttum ama o çakma derimsi kumaş ve o elbise çok paçoz durmuş.


Bana en çok yazılanlardan biri de Amber Heard ve Chirssy Teigen'in siyah giymediğiydi. Dediğim gibi öncesi ve sonrası partilerde siyah birliği söz konusu değildi. İkisinin de elbiselerine bayıldımmmm! 13 Reasons Why'ın starı Katherine Langford törende olduğu gibi yine korkunç görünüyor. O botlar, o bileklerindeki süsler ne allah aşkına? Dizide intihar etti diye sanki gerçekte de intihar izi kapatmaya çalışıyo gibi :/


Drake'in yeni kanki grubu Stranger Things bebeleri anladığım kadarıyla. Millie ile zaten instada kanki modundalar ama diğer üyelerle de partilemiş, ay koskoca adamsın yaa başka arkadaş mı kalmadı. Partide bi ara Drake'in dj kabinine geçtiği söyleniyor, çal keke çalll bi sen dj olmamıştın zaten.


En sıkıcılar ise Bussy Philips, Lea Michele ve Sarah Hyland!

Kötü mü görünüyorlar, hayır ama bu tarz payetli elbise bu sene o kadar çok gördük ki hiçbir heyecan uyandırmıyorlar. Hepsi güzel elbise lakin woww değil, e tabi hazmetşah olarak kriterlerim çok yüksekte beğenmediğim şeylere bak adsşldşlfdlş


Törenden partiye bi çok isim aynı kıyafetle geçer ama Diane Kruger ikinci kombini yapmış, yapmaz olaydı bu ne yaa? Perdeden gelinlik yapardık bu da o misal salkım saçak çok kötü bir üst.
Emma Watson'ın tören öncesinde katıldığı etkinlikteki beyaz gömlek, siyah pantol, oxford ayakkabı tam bi güçlü kadın feminist kombini olmuş, pelin bunu beğendi.


Shay Mitchell ne yaptın kendine? Seksi olucam diye kendini paralamış! Bunuda instadan takip ediyorum, story atmıştı götü full meydanda! Komple dantel bi tulum, bağrı böbreklerine kadar açık, vamp bi makyaj, uzun bi kurdale ayhhh bakarken yoruldum, hadi naş!


Hah al Shay Mitchell'ı vur bunlara! Artık şu dantelli boncuklu tüllü tek tip elbiselerden o kadar sıkıldım ki, her marka yaptı yeter artık! Kendall Jenner, Hailey Baldwin ve Paris Hilton bu sezonun en kusucağımız modeli ile karşımızdalar. Hele Paris Hilton'ınki korkunç bi kopya gibi adidas yerine abibasla gezen semt abilerini hatırlattı bu elbisesi.


Game of Thrones tayfa after partyde buluşmuş. Kit Harrington'ın geçen akşam sarhoş olup bardan yaka paça kovulduğu görüntülerden sonra keyfi yerinde görünüyor. 


Vanessa Hudgens'ın vintage havalı sarı Mad Men elbisesini beğendim, ancak ona olurdu böyle bi tarz ama o da kızartmış gözleri ay moda mı bu yaa tövbe yarabbim
Vintage Chanel elbisesini ve sevgilisi Austin Butler'ı da pek beğendim.


Julianne Hough, Kate Beckinsale ve Anwar Hadid'in manitasının elbiselerini ise bayaa bayaa beğendim. Üçünün de havası birbirinden ayrı, hele Kate Beckinsale tersine yaşlanıyo heralde, her gördüğümde daha da genç ve güzel! 

Bir Golden Globes dosyası da burada kapanır. 

Gelmiş geçmiş tüüüüüm Golden Globes yazılarımı okumak için buraya tıklayabilirsiniz beybiler, vay be nerden nerelere gelmişiz. Yorumlarınızı bekliyorum! 
Share This Post :
Tags : , , , , , , , ,

19 yorum:

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık kuzucummmmmm ama victoria secret'ı yazmayacak mısın senin o mankenlere saydırmanı görmeyi bekliyorum kaç gündür dfghjjhgfdrtyhbvcdrtyhvcftyhb

Adsız dedi ki...

emily ratadfghjklmbvgh'ın elbisesi o kadar güzelki salya akıttım ekrana (vs yazmıycan mı kızz)

Adsız dedi ki...

austin butlerı ben de beğendim ahahhhahha

Adsız dedi ki...

ben haileyi beğendim sanki her türlü kuul duruyor kadın. emma bebem yine harika ama hep hep aynı ya

Adsız dedi ki...

Hahahha çekemeyen pelin anten taksin bence hailey bacinin saçı hariç o üçlü ve üstündeki shay abla aşırı seksi ve cool görünüyorlar

Adsız dedi ki...

Anwar hadid'in manitasi muazzam gorunuyor hejejwj

Adsız dedi ki...

Hailey Baldwin haricinde kimseyi gram beğenmedim. After partylerde genelde diane kruger çok başarili olurdu, tam bir hayal kirikliği yaratti.

Adsız dedi ki...

Miranda kerr sen koskoca victoria secret melekelerindendin ayol bu hal ne ya arizona kertenkelesi gibi bi garip durmuş kendine gel miranda kaptın milyarderi diye iyice ev hanımına bağladin adssf kendall sivilcelerine rağmen güzelsin ama o dudaklara naptiysa khloe 'ye benzettim özellikle yakın fotoğraflarinda ailecek tek tip olma konusunda ilerliyorlar😏 ama güzel geceydi zarifti bizde yemekli olsa böyle geceler ay düşünemiyorum ne görgüsüzlukler yaparlar asfgjgj ellerine sağlık pelo senden okumak hep başka oluyor 🌹

Adsız dedi ki...

allaaanı seviyosan victoria secret yaz hadi pelinnnn

Adsız dedi ki...

Millienin elbisesini diktirsek olmaz mı ya çok mu çocuk isi bence degil soyle uzun topuklularla ne dersiniz

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık harikasın keyifle okudum. Yalnız en çok güldüğüm kırmızı halıyı yorumlarken açık giyinenlere "öff yeter yine dekolteee" derken kapalıları da "azıcık dekolte be kardeşim" diye kınamandı jhdkjahs

Adsız dedi ki...

Ayy bi eski golden globes yazılarını okuyayım da duyardan önce ne güzel saldırıyordun millete ne harika yazılardı bir geçmişi yad edeyim dedim :( bu kızı bu hale getirenler utaannssıınnn kaderr utansınn duyar tayfa utansın geri dön pelo ahhshah

Adsız dedi ki...

Sen bir kendalla gıcık olmuşsun sanki. ??

eliza bennet dedi ki...

Diane Kruger hakikaten basireti bağlanmış herhalde o ne öyle yaaa???

Emma Watson'u çok beğeniyorum "power feminist" kıyafetini de beğendim (bravo yine taşı tam gediğine oturtmuşsun.

Miranda Kerr herhalde aşırı endorfin sonucu saçmaladı, Allah artırsın ne diyeyim.

O 13 Reasons why'daki hatun diğer Avusturalyalı hemşerileri Nicole ve Naomi'den ilham alsa biraz fena olmaz. Çok şeker bir yüzü var ama giydikleri hiç olmuyor nedense.

Paris Hilton için ne desem boş hatun'un ki ayrı bir kafa. Kafa demişken o yüzük ne öyle, ben bile bir takıp denemek istedim.

Ellerine sağlık, hakikaten ilaç gibi geldi bu yazı.

Adsız dedi ki...

VICTORIA'S SECRETTT

Adsız dedi ki...

Ay ben Diane Kruger'ı beğendim aslında, o perde tülü detay kötü evet de orasını yok sayarsak iyi bencee

Adsız dedi ki...

2017'nin unutulmazları yazısı ne zaman geliyor pelin "yılın unutulmazları" bloğun olmazsa olmazı yaz lütfen

Adsız dedi ki...

Pelo Vs secret critics choice 2017 yılı unutulmazlari bunları da yazsana parmaklarını kuvvet 😂

Adsız dedi ki...

Pink, Chiara'nın Richie si evlenmiş:(

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Muallaya Sor #15

Ben size ne dedim, artık her hafta "Muallaya Sor" yazıcam dedim. Buyrun söz böyle tutulur, istikrar reis olarak hayatıma devam ed...

En Popüler Yazılar