Gönderen / 18 Aralık 2017 Pazartesi / 10 Comments / , , , ,

Gucci'nin Karadulu Patrizia Reggiani

Aa vallahi bi yaşıma daha girdim, hiç duymadığım, bilmediğim, nasıl kaçırdığıma inanamadığım bi hikaye öğrendim, hemen detaylıca araştırıp ilginç şeyler öğrenince sizlerle de paylaşmak istedim.

Gianni Versace cinayetini hepimiz biliriz, hatta yakında American Crime Story'ye bile konu olacak. Peki bir başka moda devi Maurizio Gucci cinayetini biliyor muydunuz? 



Olayı öğrenmem ve araştırmam şu gördüğünüz kelepçelerin 65 bin dolara alıcı bulması haberiyle başladı. Tom Ford'un zamanında tasarladığı bu vintage Gucci kelepçeler geçtiğimiz günlerde bi açık arttırmada satılmış. Alışılmışın dışında Gucci tasarımlarını biliyoruz da, bir kelepçe? Ne alaka oluyorsunuz di mi, arkanıza yaslanın ve bu entrika dolu cinayet ve karadul Patrizia Reggiani'nin hikayesine buyrun...


Gucci'nin kurucusu Guccio Gucci'nin torunu ve aynı soyadı taşıyan tek varis olan Maurizio Gucci ve Patrizia Reggiani 1973 yılında evleniyorlar, 2 çocukları oluyor. İtalyan sosyetesinin en gözde isimlerindenler. Pahalı zevkleri, partileri, aşırı harcamalarıyla ön planda olan bir çift. Her şey iyi güzel giderken Maurizio bey 1985 yılında bi iş gezisine gidiyorum diye evden çıkıyor ve bi daha gelmiyor. Genç bir kadınla kaçtığı ortaya çıkıyor. Patrizia 2 çocukla hayatına aynı aşırılıkta devam ediyor. Adam kaçtıktan 6 yıl sonra, 1991 yılında resmi olarak boşanıyorlar. O zamanlar için de, şimdi de rekor bir nafaka kabul ediliyor, yıllık olarak 500.000 dolar alıyor. Çüş boşanırken bu kadar alıyosa evliyken ne kadar yiyodu acaba...


Gördüğünüz gibi papağanıyla falan gezen garip bi kadın. Neyse bunlar 91'de anlaşmalı olarak boşanıyorlar (Adamın bi böbreğini almadığı kalıyor anlaşmaya tik), 1992'de Patrizia'da beyin tümorü bulunuyor. Baya da riskli bir ameliyat, ama hiçbir negatif sonuç kalmadan alıyorlar, sağlığına kavuşuyor. Maurizio bey ise 1993 yılında Gucci'deki hisselerini Bahreyn'li bi firmaya 170 milyon dolara satıyor!


Ve baaam! Adam paraları aldıktan 1.5 sene sonra bi kiralık katil tarafından ofisine girerken öldürülüyor 1995 yılında!


Eski eşinin başkasıyla evlenmek üzere olduğunu duyunca çıldıran Patrizia Reggiani'nin kiralık katil tutarak kocasını öldürttüğü ortaya çıkıyor. Adamın ölümünden 3 saat sonra metresi evden yollayıp lüks evine taşınıyor herifin.

2 yıl sonra ise medyumu ve sırdaşı olan tip ötüyor polise! Tutuklandığında hakim neden kendisinin vurmadığını, kiralık katil tuttuğunu sorduğunda "Gözlerim iyi görmüyor, ıskalamak istemedim" açıklamasında bulunuyor aşlslşslş Manyağa bak ya! Duruşmalara kürkle, pırlantalarla gelip, sakin tavrıyla herkesi şok ediyor. Kızları annelerinin beyin tümörü yüzünden böyle davrandığını iddia edip, ceza almasını engellemeye çalışsalar da nafile, hiçbir sağlık sorunu bulunmadığı ortaya çıkıyor. 


Büyük yankı uyandıran dava 1998 yılında sonuçlanıyor ve 29 yıl hapse mahkum ediliyor Patricia. O zamanlar Gucci'nin baş tasarımcısı olan Tom Ford, cezanın onaylandığı gün Gucci'nin vitrinine bu kelepçeleri asıyor! Kadına nispet yapar gibi, kutlar gibi... Gayet cool bi atar yapma olmuş, helal sana Tom reis...


Hücresinde baktığı evcil hayvanı olan dağ gelinciği Bambi hücre arkadaşı tarafından yanlışlıkla üzerine basılarak öldürülüyor, ayakkabı bağcığıyla intihar etmeye çalışıyor ama kurtarılıyor, yarı açık cezaevine nakledildiğinde mahkumlara gelir sağlamak için çalıştırılan işlerden birine girmeyi reddediyor. "Hayatımın hiçbir günü çalışmadım, bunu hapishanede bozacak değilim." diye isyan ediyor alşalşdş Ulan nası bi insansın sen.


Yaklaşık 2 yıl önce şartlı tahliye ile serbest bırakılıyor Patrizia Reggiani. Şartlı tahliyenin şartlarından biri de bir işe girip çalışması. Bu yine çalışmak istemeyince içeri tekrar girme durumu oluşuyor. Kendisine "mücevher danışmanı" diye bir meslek uydurmuş, onu yapmakta şu an.. Bilgisayarları "şeytani" bulduğu için onlardan uzak duruyor.


Şu an Milano'da 89 yaşındaki annesiyle çatı katı bir evde yaşayan Patrizia, annesinin çok geçimsiz olduğunu söyleyerek bazen hapse geri dönmeyi istediğini belirtmiş. Babalarının yüklü miktardaki mirasına konan 2 kızı ise İsviçre'de yaşıyor ve Patrizia ile görüşmüyorlar. Onlardan da para istemiş ama vermemişler, torunlarının yüzünü göstermemişler.

Hayatı film yapılacakmış, izleriz bakalım.. İlginç ve garip bir ablamızmış, bu bilgilerle zihnimizi doldurduysak yorumlarınızı alalım.

Not: Yine böyle merak edip hikayesini araştırdığım Elizabeth'in bahtsız kardeşi Margaret'ın hikayesi için buraya, Pablo Escobar ve ailesi ile ilgili bilinmeyenler için buraya tıklayıp okuyabilirsiniz. Daha böyle yazılarım vardıysa da aklıma gelenler bunlar!
Share This Post :
Tags : , , , ,

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Şahsen gianni vercase cinayetini de bilmiyorum 🤷‍♀️

Adsız dedi ki...

Yaaa olaylara gel.ben de bilmiyodum ve hikaye çok hoşuma gitti jxxwjsjsbe

Adsız dedi ki...

Hahahaha aynen bendee

Adsız dedi ki...

VS yaz artık yaa

Adsız dedi ki...

çok sevdim bu yazıyı. harbiden ne kadınmış ya afsgfh

Adsız dedi ki...

Vaaaay:) gözümün önüne Lady Gaga'nin paparazzi klibi geldi nedense:)

eliza bennet dedi ki...

Harika bir yazı olmuş, ellerine sağlık. Bu olayı hiç duymamıştım, bir çok yönden çok ilginç buldum.

Öncelikle Tom Ford tasarımlarını çok beğeniyorum ama adam ciddi ciddi çok iyi bir yönetmen bence (sadece iki film yaptı ama ikiside çok güzel).

Sonrasında aklıma gelen bir gözlem, hani hep "hayvan seven insandan korkma" filan derler ya, galiba Patrizia hatun bu tezi yalanladı.

Hayır bir de anlamadığım çalışmamakta direnmesi, çalışmayı neden bu kadar kötü görüyor acaba? Evlatları da kopmuş kendisinden. Allah korusun annemin katil olduğunu, babamı öldürttüğünü düşündüm bir an, Aman Yarabbim! Kafayı sıyırmadan, hayatlarına devam edip aile kurmuşlar, kızlara helal olsun diyorum.

Son olarak medyum vs.den insana hayır gelmeyeceğini bir defa daha anlamış bulunuyoruz.

Ayaktaiseyenkiz dedi ki...

Evlat olsa sevilmez tabi, 89 yasindaki anne bile bikmistir. Onu da obur tarafa yollar bu manyak.

Adsız dedi ki...

bnmde Telephone

Adsız dedi ki...

Bende ya pelo yazacaksan çok iyi olur

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor ve Türk Kızının 50 Tonu kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Muallaya Sor #15

Ben size ne dedim, artık her hafta "Muallaya Sor" yazıcam dedim. Buyrun söz böyle tutulur, istikrar reis olarak hayatıma devam ed...

En Popüler Yazılar