Gönderen / 29 Eylül 2017 Cuma / 29 Comments / , , , , , , , ,

5 Favori Eylül Stili

Hem bu köşeyi 3. kez aksatmadan yazıyorum, hem de ay bitmeden! Hastalık beni bi tokatladı, canım kendim canım blogum oldum bi an.

Bu ay aslında yılın moda açısından en coşkulu ayıydı diyebiliriz. New York, Milano, Paris moda haftaları birbiri ardına gerçekleşirken açılışlar, davetler, galalar, ödül törenleri üçer beşer gerçekleşti. Ama ben ne yaptım? En kendime uyan, en sağından solundan ilham alıp giyebileceğim 5 favori Eylül kombini listeledim sizler için. Ay Balmain tuvalete bakıp ne yapcaksınız allah aşkına? Bıktım Sezercik'in piliç çevirme izlemesi gibi milyon dolarlık hayatları takip etmekten.



Ahh bebeğime bakar mısınız? Paris Moda Hafası'nda inanılmaz harika görünse de o konuyu sonra işleyeceğiz. Bella Hadid'in 6 Eylül'de New York'da bi etkinliğe giderken giydiği bu crop top, pantolon, terlik kombinini çoooook sevdim. Saçının boyu inanılmaz harika. Bluzundaki renklerle çantasını patlatması, ceketini üzerine attığında bile hiçbi şey kaybetmemesi çok harika. Al burda gördüğünün benzeri ne varsa giy çık. Ahan da linkler:



Çıkardığı makyaj ürünleriyle dünyayı kasıp kavuran Rihanna bu kapsamda kebapçı açılışına giden manken gibi mağaza mağaza geziyor. Gezsin tabi, onu daha çok görmek benim için bir qeyif.... 40'dan fazla cilt rengine uygun fondoten çıkardığı için herkesler tarafından tebrik edilirken, henüz ülkemizde satışta değil ürünler. Ben bu tanıtım turunda giydiği pembe gömlekli, beyaz kumaş etekli cici halini çok şirin buldum. Bu tarz gömlek kumaşının çeşitlendirildiği kıyafetleri pek sevmesem de Rihanna tarzı giyince güzel olabiliyormuş. 



Son enişte tepikleyici Solange Knowles yeni örgüleri ile çıktı New York Moda Haftası'nda karşımıza. Ablası Demet Akalın gibi güllü dallı Gucci'leri üzerinden çıkarmazken bu kadının İskandinav coolluğunda olması çok ilginç geliyor. Minimalliğin kitabını yazdı, biz de açıp açıp okuyoruz. Bütün o moda haftası kombinleri arasında sadeliği ve coolluğuyla aradan sıyrıldı benze Solanjjjjj.

Beli twistli gri crop top (nası anlatıcağımı bilemedim baya cool)


Böyle bi kadın olabilir mi ya? Put musun, seramik misin ey Cate Blanchett? Milano Moda Haftası'nda Armani defilesi izlemeye giderken son derece maskülen bi o kadar da iddialı bir takım giymiş Cate'ciğim. Takım desenli, gömlek desenli, ayakta botlar... Başkası bunu giymeyi bırak tek bi parçayı giyse bile bu kombinden maymuna döner, kadın kendisini sanat eseri gibi izletiyor. Ayrı yerlerde gözlüklü ve gözlüksüz olarak verdiği pozda bile aynı görüntüyü yakalamış kadın. Parmak uçlarının yere parallliğinin açısı bile aynı! Kesinlikle uzaylı olduğunu düşünüyorum.


Hahaha yaa şaşırdınız di mi bi yazı Kardashian iblisleri olmadan bitecek diye. Çok beklersiniz! Aşkım bütün ay boyandı giyindi kuşandı ama ben en çok bu spor sütyeni eşofman kombinini beğendim. O Khaleesi saçlarının ipeksiliği, ayak bileklerinin inceliği?? Camış gibi bakmasalar valla ben de böyle çıkarım sokağa ama şartlar el vermiyor işte. Neyse aynen böyle giyinip üzerine oversized bi kot ceketle harika olabilir diye düşünüyorum!

Siyah crop sweatshirt (Böyle düz aramış bulamamıştım)
Yırtıklı bol kot ceket

Bu 5 stil ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Bu yazıya yapacağınız isteklerden birini seçip yazacağım hadi bakalım ❤️
Share This Post :
Tags : , , , , , , , ,

29 yorum:

Anonim dedi ki...

Son enişte tepikleyici şlşlgkjgşljkşhlkjşljhkjşlh

Anonim dedi ki...

verdilğin linkteki beyaz cekete aşık oldummm

Anonim dedi ki...

Pelincim yine ilham verdin, içimizi açtın. Elciklerin dert görmesin. Çok geçmiş olsun... Cate Blanchett'e bayıldım, takımına, botlarına, gözlüğüne, gülüşüne ama en çok kıskanılası porselen cildine hayran kaldım. Kim Kardashian ile benzer tipteyiz; o esmerlik ve iri bedene tezat ince ayak bilekleri ile aynı coğrafyanın kadını olduğumuz nasıl belli ya. onun da saç rengine ve eşofmanına bayıldım.

Unknown dedi ki...

ayyyy canısıı yine süpersin lütfen muallaya sor yap bayadır yazmıyodun ve lütfen biraz uzun olsun ki kendimize gelelim

Anonim dedi ki...

ayy canısıı yine süpersin lütfen muallaya sor yaz ama biraz uzun olsun ki kendimize gelelimm

Anonim dedi ki...

Kendall ile ilgili bir yazı yaz ya ailedeki en akılıı en cool insan evladı o çünkü diğerleri hep motor

Anonim dedi ki...

House of cards yorumlayabilirsin😊

lilja plath dedi ki...

Allahımmm inşallah o eşofmanı kimse keşfetmez aşık oldum resmen

Anonim dedi ki...

Kış gelmişken bi kışın izlenecek diziler listesi önerileri falan versenn önerdiğin her şeyi izledik bitti çünkü

Unknown dedi ki...

Cool çiftler köşesi için Blake Lively & Ryan Reynolds'ı yazar mısın? 💗

Nina dedi ki...

lütfen dizi/film önerileri nolur

Anonim dedi ki...

ağlıyolar pelin dizi öner film önerrrrrr😄😂

Anonim dedi ki...

Skins ve ya sadece Effy stili yazabilir misin lütfeeeen. Bir yazında Skins izlediğini söylemiştin ❤️❤️❤️❤️❤️

Anonim dedi ki...

Makyaj hakkında yazı yaziyodun ne güzel damağımızda kaldı gitti. Blogger ol demiyoruz da senin ağzından bir iki bişi okumak güzeldi

Anonim dedi ki...

Bill skarsgard yazsana şu sıralar inanılmaz hoşuma gidiyor.. azıcık gözümüz gönlümüz açılsın bea

Anonim dedi ki...

Kızz Pelinnn muallaya sor isterizz artık hem de böyle upuzun bir yazı olursa daha da makbule geçer he bi de Gerber ailesiyle ilgili bir iki bi şey karalasan da fena olmaz hanii

Anonim dedi ki...

Ayneeeen 😍

Anonim dedi ki...

Pelin blogger zaten?

Anonim dedi ki...

Vlogger demek istedi sanırım😝

Anonim dedi ki...

valla artık bişey istemeseniz aslında? kız hastayken bile üst üste yazı yazdı biraz soluklansın ya.

eliza bennet dedi ki...

Cate Blanchett bu kadar hoş olmasının yanı sıra bir de üstelik mükemmel bir aktris bana kalırsa. Blue Jasmine filminde neredeyse bana bile modayı sevdirecekti (çok güzel film izlemeyen varsa bir baksın)

Anonim dedi ki...

Omega firmasının tanıtım turunda gerber ailesini yazar mısın pelin..

Anonim dedi ki...

pelo düz siyah crop sweatshirt bulamadım demissin. saka mısın ayol aynısı taksim terkos pasajında 10 tl

Anonim dedi ki...

Aa bence de çift olarak frank ve claire’i yazabilir ya da claire underwod stili yorumlayabilirsin efffsane olur

Anonim dedi ki...

pelo muallayi iyice unuttun dort gozle bekliyoruz yeni yaziyi

Anonim dedi ki...

Stil demişken pamuk sesli Melanie Martinez'i de yazmalisin karisik ama cok tatli bir tarzi var💜

Anonim dedi ki...

SKAM dizisi Noora stili yazar mısın?

Anonim dedi ki...

Soap nasıl bir sarki bee günde 5600kere dinliyoruum

Anonim dedi ki...

pelin yakınlarda bi kırmızı halı falan yok mu ya o yazılarını özledim :( bi de muallaya sor yapsan mı artık

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor ve Türk Kızının 50 Tonu kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Muallaya Sor #15

Ben size ne dedim, artık her hafta "Muallaya Sor" yazıcam dedim. Buyrun söz böyle tutulur, istikrar reis olarak hayatıma devam ed...

En Popüler Yazılar