Gönderen / 28 Ağustos 2017 Pazartesi / 39 Comments / , , , , , , , , , , , ,

Kırmızı Halı: MTV Video Music Awards 2017

Haftasonu bir miktar partileyip, bir klasik olarak pazar gününü yarı ölü, yarı baygın, yarı zombie olarak geçirdikten sonra uyandığım bu Pazartesiye inanmakta güçlük çekiyorum a dostlar. Game of Thrones'un 83 dakikalık final bölümünün spoilerlarından mı kaçayım, MTV VMA'da olanlara mı şaşıyarım, Vatan Şaşmaz'ın ölümüyle mi şok olayım derken 1 litre ayranımı içip çok şükür kendime geldim...

Katy Perry'nin host ettiği, artık bi klasik haline gelen MTV Video Music Awards'ın ödülleri ve showlarından çok bizi  kırmızı halısı ilgilendiriyor biliyorsunuz. Kırmızı halıdaki "ünlü" isimlerin %90'ını tanımadığım için kendimi sorguladım ama ecnebiler de aynı şeyi yaşamış. "Kim bu ünlü ünsüzler?" hezeyanları yükselirken ben tanıdıklarımızdan birer seçki hazırladım sizlere. Let the gıybet begin....



Stephane Rolland

Hadi o kadar özendi etti diye gecenin sunucusu Katy Perry'nin geliş elbisesiyle başlıyorum. Kendisinden beklenmeyecek "şık"lıkta bi elbise olduğu için pek bağdaşlaştıramadım. Bi de birazdan göreceksiniz ortamdaki ışıktan mı nedir herkesin maktajı çoooook kötü görünüyor. Spot ışığına göre yapılmış makyajı normal flaşla çekip yayınlayınca ortaya kek hamuru gibi suratlar çıkmış. Katy bunlardan ilk nasibini alanlardan bence. Bu saç ve makyajla gece görsem korkarım, lakin elbise güzel.


Yanina Couture

Ayy annecimmm mesela Vanessa Hudgens'a bakar mısınız? 28 yaşında ama 56'ymış da 28 görünmeye çalışıyormuş gibi görünüyor bana. Eli belinde kaynana pozu, emekli edebiyat öğretmeni kesimi saçları, tüylü ve tüllü elbisesi ile gecenin ennn kötü isimlerinden. Elmacık kemiklerini ortaya çıkarıcak diye yanaklarını ısırmaktan ağzının içi hep yara hep aft oldu kızcağızın....


Monsoori

Biri 911'i arayabilir mi gözlerim kanıyor... Kesha'cım seni davanda destekledik, kadın gücüdür dedik yanında olduk ama bi noktaya kadar. Milletin neredeyse jean pantolonla geldiği geceye Oscar muamelesi yapıp pilemses olmak neden biraz anlatır mısın??? Hobi olarak giy bi şey demiyoruz ama kırmızı bile olmayan mavi halıda biraz komik oluyosun annem.


Dundas

Seda Sayan'ın meşhur bi lafı vardır "Senin karının memeleri ağzımıza giriyodu ekrandan..." diye... İşte Heidi Klum'un bu tuvaleti kulağımda o meşhur sözlerin çınlamasına sebep oldu. Yahu evdeki 100 çocuğunu bırakıp her ödül törenine, her etkinliğie koşuyosun hadi, bari farklı bi şey yap. Bakın sağdaki geçtiğimiz sene aynı törende giydiği mini elbise, 1 ve 2. kareler ise bu seneden. Yetti gayrı kendi mememden çok seninkini görmek Heidi...


Zuhair Murad

Bir diğer kendisiyle pişti olan isim de Hailey Baldwin. Bu sene iki tane tulum giymeyi tercih etmiş biri siyah, biri krem. Yine geçtiğimiz yıl aynı törende giydiği siyah tulumun tekrarını görüyorum sandım. Kızı beğeniyorum, ortadaki gri tulum kesinlikle harika ama bu da Heidi gibi her törenim var diyene tuzlukla koşuyor. Az özletin kendinizi.


Kanye West'in "Fade" klibinden tanıdığımız Teyena Taylor, Janet Jackson'ın 1995 yılında VMA'ya katılırken giydiği ikonik beyaz üst+siyah pantolonu giymiş, saç makyaj da onu andırmak için özellikle hazırlanmış. Yani Teyena'cım senin hayranınız da bu Halloween değil yanlış geldin. Kız napsın şarkı söylemiyo, ödül almıyo, ödül vermiyo bari böyle bi numara yapayım demiş. 


Christian Dior

Michael Jackson'ın kızı Paris ise kocaman oldu da aktivist aktivist konuşmalar yapıyo, törenlere katılıyor. Bunların gözümüzün önünde büyümesi çok koyuyor a dostlar. Neyse Dior'un bu yazılı ve işlemeli kıyafetlerini beğeniyorum ama iç gösteren şeylerde böyle babanne donu değil de daha ilginç şeyler görmek istiyor insan. Paris Jackson'a acilen kaşcımın numarasını verebilirim, Ebru Güneş'in teşekkür ederim dönemi kaşları gibi gezmesine hiç gerek yok.


Monique Lhuillier

Lorde hanım ne yapıyorsunuz?? Şimdi Kesha'ya bi ton laf edip Lorde'yi seviyorum diye susacak değilim. İlginç dansları, çok iyi şarkıları ile gönlümüze taht kursa da bu pilemseslikler bana gelmez.... Grip olduğu için performansında şarkı söyleyemeyip sadece dans ettiği görüntüleri ise izlemenizi öneriyorum. Bizim memlekette biri yapsa canlı canlı mezara gömeriz. Neyse yallah Oscar'a Lorde'cim bu tüylerin yeri bura değil....


Zuhair Murad

Ambulannssssssss! Demi Lovato son kalan sağlıklı hücrelerimi de öldürdü. Yine bir Zuhair Murad faciasıyla karşı karşıyayız. O gördüğüm şalvar mı, yoksa tansiyon düşüklüğünden hayal mi görüyorum? Artık bu dantel, transparan kıyafetlerden o kadar kusucam ki, bi de bunu şalvarlı giymiş ay tuzlu ayranım nerde??? Yüzündeki 135 kat makyajla mimiksiz bi şişme bebeğe dönüşmüş, inanılır gibi değil.


Bu kadar sinir harbinden sonra beni kendime getirecek tek şey tabii ki Calvin Harris ve Jared Leto. Calvin'ciğim yunan tanrısı gibi dimdik taş gibi maşallaaaahh, hele bi de sakal bırakmış, iyice genç kız rüyası.... Jared Leto ise baştan aşağı işlemeli Gucci pelerinle sadece kendisinin iyi görünebileceği şekilde gelmiş. Süper kahramanım benim şu kıroluktan çekip kurtar pembe bacını.....


Balmain

Alessandro Ambrosio senin adını yazmak için harcadığım zamana yazık! Gördüğüm en en en kötü Balmain olabilir. Çizmelerle birleşik elbise, aşırı kapalı yaka ve kollar, o makyaj o kadar karman çorman ki internetimden esktra mb yiyormuş gibi hissediyorum. Yıkıl karşımdan VS melekliğinden utan ve o kanatları hemen bana ver!!!


Vex Latex

Nicki Minaj'ı aslında tebrik etmek lazım. Kadın senelerdir her ödül töreninde, her kırmızı halıda bi şekilde leş görünmeyi başarabiliyor şldlşs Balmumu heykelini andıran kostüm ve makyajıyla yine bildiğini yapmış. Ne yalan söyleyeyim bu prenses tuvaletlerinden iyidir şu hal.... İçine nasıl girdi, ne kadar pudra kullanıldı, pişik olmuyor mu, çişi gelince ne yapıyor hep kafamı kurcalayan sorular....


Pink hanım ne yapıyorsunuz? Kendisinin hastasıyım ama kocası ve el kadar bebesini benimsediği görüş ve fikre kurban etmiş gibi. Bırak çocuk ne istiyosa giysin, o saatte uyusun! Makyaj sıkıntısı en çok Pink'de ortaya çıkmış gibi, spot ışıklardan çekilince havuç gibi tupturuncu suratı gözlerimizi alıyor. Palyaço kıyafeti de giyse bi bildiği vardır diyor ve üzerine gitmiyorum aşkitomun...


Aman tanrımmmmm, bu kim tanıyabildiniz mi?? Ben baktım baktım asla tanıyamadım ve bi gördüm ki Amber Rose! Yıllarca kısacık sarı saçlarıyla karşımıza çıkıyordu ve bugün kızıl bir peruk takmış, mahallemizin şuh sünnet annesi oluvermiş. Yeni rapci aşkitosu 21 Savage beyefendiyle bi takım öpüşme yiyişme kareleri verse de ben hala saçına şaşırmakla meşgulüm. 


Rodarte

Bu kızın 13 yaşında olduğuna kim inanır? Ben söyleyeyim Kadir bile inanmaz. Stranger Things dizisinin çocuk starı Millie Bobby Brown basının yeni gözdesi, yeni it girl'ü biliyorsunuz. En ünlü markalar kendisini giydirmek için sıraya geçmiş durumda. Yeni nesil Emma Watson diyeceğim ama daha Emma Watson bile tam olarak büyümemişken nedir bu çocukları başımıza aktivist, sözcü, trend öncüsü ilan etme sevdası. Elbisesi ve botları güzel ama ışık değişince onun yüzündeki makyaj bile rahatsız ediyor.


Hey gidinin Mel B'sine bakın... Gençler bilmez Spice Girls zamanlarını... En kimsenin olmak istemediği spicedı kendisi dsşşdsşl Kocasından sorunlu bi boşanma süreci geçiren Mel B dev bi mesaj kaygılı pano olarak katılmayı tercih etmiş. Lan adama mesaj vereceksen giyin kuşan "Sikimde değilsin" imajı yarat, bunu elbisene neden söz olarak bastırıyorsun?? Yazı kötü, işlemeler kötü, saç makyaj zaten girmiyorum bile iyi olan kimse yok... 


Aaaa Joe Jonas bıyık bırakınca Monica'nın aşkitosu Richard'ın gençlik versiyonu gibi olmamış mı?? Görür görmez aklıma o geldi... Ayrıca Monica'yı Chandler'a değil de Richard'a daha çok yakıştırıyodum ben, bu konudaki desteklerinizi de bekliyorum!!


Katy Perry'nin "mizahla :(" harmanlamaya çalıştığı sunumlardan da görüntüler koyayım da, geceye dair net bir izlenim oluşsun. Törenle aynı anda yayınlanan Game of Thrones finaliyle yarışabileceğini düşünüp Khaleesi kostümü falan giyip espriler yapmaya çalışması off :((


Dediğim gibi tanımadığım milyonlarca isim vardı kırmızı halıda. Beyler bölümünü ise beğendiklerimden değil, tanıyabildiklerimden yapıyorum ilk kez. En iyi klip ödülünü kazanan Kendrick Lamar, Lena Dunham'ın yönetmen manitası Jack Antonoff ve Jeremy Scott bu yaşlı gözlerin seçebildiği beylerdi. Kendrick hariç hepsini yel alsın!

Daha yazabilmek isterdim ama hem kıroluktan kör oldum, hem dışarı çıkmam lazım hem de sıkıldım bu varoşlardan dslşdlsş Ben sözün bittiği yerdeyim, çatal dilli yılanlar olarak mikronu size bırakıyorum.....
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , , , , ,

39 yorum:

Adsız dedi ki...

Demi Lovato Harran'lı galiba.Omzuna bi testi veresim geldi

Adsız dedi ki...

Miley cyrus da ekleseydin keşke

Adsız dedi ki...

Teyana Taylor hem ödül aldi Fade dansi icin hem ödül verdi, yanlis bilgi olmus lkdjfljkd

Ayla Çelikkanat dedi ki...

ilk defa bu kadar vasaat giyinilen leş bir ödül töreni hepsi birbirinden leş ������ tansiyonun düştü

Adsız dedi ki...

yıllardır kırmızı halıyı senden okumak en büyük keyfim
game of finalini anlamadan izleyeceğime şarabımı alıp eve gidince yazıyı okuyacağım ay ne olaylar ne olaylar

Adsız dedi ki...

çok özlemişim bu kırmızı halı yazılarını :)

Adsız dedi ki...

Artık herkesin popüler diye GoT'u yorumlayıp prim kasmasından hele o youtube'daki videolar yeter kusucam

Adsız dedi ki...

teyana aslında ödül aldı shshshs çok da başarılı bir dansçı ve şarkıcıdır

Adsız dedi ki...

Chandler Bing evimizin oğlu canımız ciğerimiz ama koca olarak kesinlikle Richard tercih edilmeli. Adam bir Dom Draper, Harvey Specter.

lilja plath dedi ki...

Pelin Abla şu Taylor'un yeni şarkısı ile ilgili bir yorumda bulunman gerek acil f8ıhıe9tyryhıtfı9 Ha bir de VMA'den bahsedince Shawn Mendesimi de yazarsın diye düşündüm ama yazmamışsın:( Shawn ile ilgili bi' yazı, minik bi' paragraf bekliyorum senden, umutluyum djkuhıe8ty4tr9ıofk
Bu arada gecedeki kıyafetler gerçekten leşşşşti tespitlerde haklısın valla ben sadece Hailee Steinfeld'i beğendim bir bak derim

Adsız dedi ki...

Eveeeet taylor yazisi istiyorum

Adsız dedi ki...

Fifth Harmonyden dinah ve laureni beğendim ben

Adsız dedi ki...

ünlü olduklarından utansınlar kız bunlar ney böyle

eliza bennet dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık.

Demi Lovato'yu bir şekilde semptatik buluyorum ben ama hakikaten makul bir sebebi yok.

Joe Jonas sanki Boogie Nights filminde arka plan ekstrası gibi. Tom Selleck'in kıllı karizması yok onda. Bu arada bence Monica Chandler'la daha iyi. Çok kontrolcü bir hatun Richard'ı er yada geç bunaltıp ikisine de hayatı zindan ederdi. Chandler'ın hanımcı eğilimleri Monica için mutluluğun garantisi oldu bana kalırsa.

Katry Perry'nin "sunucu"luğu hakkında yazılanlardan sonra kendisine acıma kaynaklı bir sempati duymaya başladım (Anne Hathaway'de de öyle olmuştu, birden bire hatunu sever olmuştum, hala da seviyorum).

Hahahaaa dansçı kızın Janet Jackson'a selam çakması güzel bir fikir olabilirmiş ama Janet Abla çok nevi şahsına münhasır olduğu için kendisinde ilginç ve hoş duran hiç bir şey diğerlerine yakışmıyor. Hatun sanki gym'den çıkmış kahve içmeye gidecek. Evet six pack'leri süper ve çok hoş görünüyor ama bir şekilde itici, sempatik değil.

Michael Jackson'un kızı ve kaşları konusunda kesinlikle haklısın, bir güldüm orayı okurken, Allah'ta seni güldürsün.

Bu arada çok vasat bir gece olmuş, senin yazın galiba gecenin en iyi kısmı.

Adsız dedi ki...

oh beeee beklenilen yazı.yorumların da bomba yanlız cok güldüm:)

Adsız dedi ki...

özlemişiz kırmızı halı yazılarını sezon başlasada daha çok yazsan
pink ve kızı hakkındaki görüşlerine harfiyen katılıyorum kızın cinsiyet eğilimini ön plana çıkarmak için bütün ailesini kullanmış gibi geldi bana.
ayrıca richard kalp monica

Adsız dedi ki...

Kız bu taylor klibinde bir şeyler demiş ama ben bir yılanı anladım bir yorumla yer gebert

Adsız dedi ki...

Yorumuna bayıldım hakikaten berbat bir ödül töreniydi. Ama lütfen artık harry styles ile ilgili bir yazı yazsan nolur pelo :( Çocuk nolan filminde oynadı, solo kariyer yapmaya başladı zaten 7 senedir içimizde o ayrı lksjjlsksljklsls. Saçlarını falan kesince acayip olgun ve seksi duruyo zaten. Bütün o çocuksuluğu sanki gitmiş gibi harika bir şey oldu. Nolur pelin Allah aşkına yazında yer ver şu çocuğa. Her seferinde bir umutla giriyorum. Bana günah değil mi?

Adsız dedi ki...

Lorde piremsesliği doğal saç ve makyajla bozmuş, güzel olmuş

Adsız dedi ki...

üzgünüm beybi chandler ve monicacıyız biz^^

Adsız dedi ki...

Richard aşırı karizmatik, yakışıklı, hayallerimizin erkeği olsa da... Chandler & Monica forever diyorum!

Emeğine sağlık özlemişim kırmızı halı yazılarını <3

Adsız dedi ki...

Kız Pink, Paris Jackson'ın koltukaltı kıllarını bir ben mi gördüm ??? öüüğkk

Adsız dedi ki...

Ay gözlerim kanıyor yanıyor Khaalesi'nin artık akgezen olan ejderhası Darcys vursun beni len :)

Şaka bir yana Hallie Baldwin dışında hepsi kötü mü olur ya :( İyi ki varsın be Pelo yorumlarına yazılarına bayılıyorum. Vanessa Hudgens ve Heidi Klum için dediklerine gülmekten öksürük krizine girdim :)

Ne olur ya günlük olarak yazıver magazinimsi yazılarını.. La havle vela kuvvete illa billahil aziym okuyayım 1-2 sana güçten kuvvetten düşmeyesin :)

Sevgiler.. Turkish Khaalesi

Adsız dedi ki...

Taylor hill ve romee strijd ile ilgili bişeyler yaz pelin hatta vs mankenleriyle ilgili ...

Asuman ARSLAN dedi ki...

Chandler hayallerimin erkeği yaa 😍😍Kesinlikle Monica&Chandler

Adsız dedi ki...

mon richarddd

Nihal Çelik dedi ki...

Pelin bot mont yazısı ve ofis stili yazar mısııın :3

Adsız dedi ki...

21. yüzyılda hala kadınların koltuk altı kıllarını kendilerine dert edinmiş hemcinslerim var! Sanırım sizde çıkmıyor? Bunu iğrenç kılan nedir anlamıyorum neredeyse erkeklerin %99.9unda var ama kimseye iğrenç gelmiyor da kadınların olunca mı iğrenç geliyor? Koltuk altını almayan kadınlar pis kaka öğğk mü oluyor? Biraz at gözlüklerinizi çıkarın lütfen kimse kimse için kılını almak zorunda değil!

Adsız dedi ki...

Bu sene hep sosyal medya camiası katılmış.youtuber kaynıyordu

Adsız dedi ki...

Wishlist istiyorum :( calvin klein'ın ustunde birsuru ck ck ck ck yazan sırt cantası cok mu keko??? Ya cok begeniyorum bi siyahı birde pembesi var

zeyker&alsel delena&aley dedi ki...

Yalniz kendimi cok tutmaya calissamda ben demi lavato'yu cok beğendim anlasildi zevklerim koreldi galiba ama ciddi ciddi tek beğendiğim o

Adsız dedi ki...

Deri elbise deri etek nasıl kombinlenir tarzı derili bir yazı yazar misin? Hem sen de yılansin deriden zevk alırsın bak zksjskksk <33

Adsız dedi ki...

Kadın da olsa erkek de olsa koku yapıyor?

Adsız dedi ki...

Insan baskasi icin degil kendine saygisindan oturu bakimli olmali.

Adsız dedi ki...

Demi Lovato zayıflamışmı ne? kendisini ilk defa 80 kilo degil 70kilo gördüm çok şükür🙏🏻

Adsız dedi ki...

jack antonoff yönetmen değil şarkıcı. Hem fun. grubunun bir üyesi hemde solo bir kariyeri var. hatta geçenlerde albümü çıktı.

Adsız dedi ki...

Katy Perry ününü korusun diye çok zavallı görünüyo artık ya.Sürekli saç stili değiştirmesi,giydiklerinin tutarlı olmaması sabit bir tarzının olmaması yani,komik olma çabaları çok itici.

Adsız dedi ki...

Heidi Klum'un kocası onu borç içinde bırakıp kaçmış diye duymuştum.Kadın o yüzden sabah akşam çalışıyormuş.Erol Köse'nin sunduğu haberler gibi duyuluyo böyle yazınca da slgkaifla

Adsız dedi ki...

Sakal modası bitsin derken başımıza birde bıyık çıktı.Şöyle tertemiz erkek yüzü öpemeyecekmiyiz yaaa😖

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Muallaya Sor #15

Ben size ne dedim, artık her hafta "Muallaya Sor" yazıcam dedim. Buyrun söz böyle tutulur, istikrar reis olarak hayatıma devam ed...

En Popüler Yazılar