Gönderen / 14 Temmuz 2017 Cuma / 20 Comments / , , , , , , , , , ,

Trend Alarmı: Gözlükler Aşşaaa!!

Ömrümün yarısı birilerinde bi şeyler beğenip, kendime uygulamaya çalışıp hayal kırıklığı yaşamakla geçiyor. "Herkesin düzgün ilişkisi var" diyip denyonun birine tutulmak olsun, "Herkes çiçek taç takıyor" diye çiçek taç takıp otoyolda çiçek satan çingenelere dönmek olsun hepsini yaşadım.

En çok da Kendall ve Gigi-Bellagillerde bi şeyler görüp, uygulamaya çalışıp "fail" yaşamak koyuyor insana....



Bunların gözlükleri bu tarz aşşa indirip takmaları zaten uzun süredir dikkatimi çekiyordu ama geçtiğimiz hafta London Pride yürüyüşünde daha bi dikkatimi çekti. İncecik belleri, garip göbek delikleri, ilginç stylingleri değil gözlüklerini takışları çekti evet ne var??


Bi kaç hafta önce Paris Fashion Week'de zaten sık sık gördük gözlükleri bu tarz kullandıklarını. Zaten artık o yüzün yarısını kaplayan eşşek kadar gözlükler yerine daha minimal, daha 2000'ler tarzı gözlükler geri geldi. Bi kaç beğendiğim linki koyuyorum aşağı, tepe tepe kullanıp coolluk point kazanabilirsiniz....

Sarı camlı retro gözlük
Mavi camlı mini gözlük
Siyah camlı mini oval gözlük


Hatırlayacak olursanız Rihanna da Cannes Film Festivali 2017'de dedelerin okuma gözlüğünü burun üstüne yerleştirmesi misali beyaz gözlüklerini indirip çıkmıştı karşımıza. Yani binlerce kameraya poz verirken tamam da, günlük hayatta insta pozu dışında böyle gezersem millet götüyle güler bana. Ama indirmesek de minimal gözlük takacağımız kesinleşti bence. Çok şükür aynalı gözlük kıroluğuna hiç bulaşmadan atlattım o trendi, ama buna gönüllü olarak uyacağım.


Minimal minik gözlüklere geçmek istemiyorsanız her zaman kurtarıcı olan cat eye modeller ise Gigi'ciğimizin tercihi oluyor. Özellikle kırmızı olana bayıldım, tam bi lolita kapağı gibi olmuş. Ahanda cat eye önerilerim, çıkın çıkın alın kız, sudan ucuz.

Yeşil çerçeveli retro gözlük
Şeffaf camlı ilginç gözlük (Tam Rihanna stili cool bi şey)
Beyaz çerçeveli gözlük (Bu ara herkesin gözünde gördüklerimizin aynısı)


Bu kare de siyah kombosu olsun. Gözlüklerden bahsedecektim ama Rihanna, Gigi Hadid ve Kendall Jenner'ın bu üç farklı kombinine de bayıldım. Gözlüklerinin duruşunun aynı oluşu da dikkatlerden kaçmasın. Ee boşa önermiyoruz, eşşek anırmıyo burda, tatava yapma uygula geç...


Bella ise hepsinden farklı olarak, farklı kombinlerle çıkıyor karşımıza. Bu gözlük kullanım tarzını sık sık günlük hayatında uyguluyor da, ilhamı nası alalım bacım, o memelerimizi kesiverirler.... Neyse ben yine de sağından solundan uygulayacak bi şeyler çıkardım, takacaz sütyeni, bakıcaz işimize artık. Gözlükler her daim burunda ama!

Mor camlı mini gözlük (bunu aldım)
Siyah camlı yuvarlak retro gözlük (Of bu da çok coolmuş)


Yazıyı Kendall'cığımızın iki ayrı cool tarzıyla kapatıyorum. Ve herkesi aynalı gözlüklerini çöpe atıp, bu minimal modellere yönlenmeye davet ediyorum. Gelen kaleye mum diksin! 
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , , ,

20 yorum:

werti Arı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Bu verdiğin sitelerdeki gözlüklerin gözlerimizi bozmasından endişe ediyorum ben. Yorum yaparsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

Benimde dikkatimi çekmişti gözlükleri böyle kullanmaları

Adsız dedi ki...

muallaya sor istiyorum :(

Adsız dedi ki...

Pelin son bikaç yazıdır inanılmaz depresifsin... hayatından memnun değilsin gibi.... psikolojik anlamda desteğe ihtiyacın varsa al lütfen.... iyi değilsin gibi geliyo bana...
Kendine iyi bak....

Adsız dedi ki...

Ben dee ne olur biz aç köpeklerin sesini duy pelom

Tuna dedi ki...

Ben kendall ın küçücük gözlüklerini hiç sevmiyorum ya kız mükemmel olduğu için her şey yakısıyo tamam da bizde de öyle duracak mı dkkdsk

Adsız dedi ki...

Senin önerdiğin gözlükler çok güzel ama bu Kendall ların taktığı küçük gözlükler o kadar aptal duruyor ki.

Adsız dedi ki...

YAAA 2 HAFTADIR INANILMAZ DEDIKODULAR VAR.. NEDEN BULTEN YAPMIYOSUN?!!!
RIHANNA, MIRANDA KERR, ROB K NELER NELER DAHA

Adsız dedi ki...

Ya azıcık tarz olan zaten gözlüğü önde tutabilir kendalldan özenmeye gerek yok

Adsız dedi ki...

Aynen dedikodu yaz bunlar çok çerez geliyo artık

Adsız dedi ki...

Temmuz ayı wish list gelirse çok sevinirim

Adsız dedi ki...

bu gigi nin gözündeki vintage cat eye gözlükler nerdeeeee??!!!

Adsız dedi ki...

Peliinn mirandayı yazsanaa

Adsız dedi ki...

robun ve rihannanın olayı zaten kapıcı tarafından bile konuşuldu pelin yazmasada olur

Anne Günlüğü dedi ki...

ya bunlar ciltlerine ne yapıyorlar da bu kadar pırıl pırıl gözüküyor? Deliricem ya:(( Bir ara sen bunları yazar mısın?

Adsız dedi ki...

Dedikodular çooooookk

Adsız dedi ki...

Bu trend için ağız ve burnumuzun kutu gibi olması lazım 😞

Adsız dedi ki...

önerdiklerinden yeşili aldım kırılmadan gelir mi pelin??

Adsız dedi ki...

Yaa asil gigi ve kendall neddn hic gorusmuyo artik??! Gigi resmen sevgili yapip ev kusu oldu

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Muallaya Sor #15

Ben size ne dedim, artık her hafta "Muallaya Sor" yazıcam dedim. Buyrun söz böyle tutulur, istikrar reis olarak hayatıma devam ed...

En Popüler Yazılar