Gönderen / 20 Mart 2017 Pazartesi / 38 Comments / , , , , , , , , ,

Trend Alarmı: Rock/Metal Sevdalısı Tişörtler

Yine kendi kendime almış olduğum bir kararla karşınızdayım. Hani bi trendden, akımdan bahsederken "2017 sonbahar modası: bilmemne" tarzı başlıklar atıyodum ya, bunun gereksiz olduğuna karar verip artık bütün akımları "trend alarmı" başlığı altında yazacağım. Etikete tıklayıp bugüne kadar yazdıklarımı görebilirsiniz.

Bugün ise aslında herkesin üzerinde gördüğümüz bir modadan bahsedeceğim. Niye bi anda bu kadar coştu inanın ben de bilmiyorum ama grupie tişörtleri çooook ama çok moda! Ömründe bir kere Metallica, Slipknot dinlememiş hatunlar bu grupların tişörtlerini giyiyorlar. Ben hala çekimserim, çünkü çok karakterli bi bireyimdir dşlsdslds




Aşkımsu Kendall giyiyorsa zaten giymemiz lazım bu biiir. Bu yaka kesme olayı da ayrı bi trend aslında ama aradan çıkarayım bu yazıda dedim çünkü bu rock müzik gruplarının tişörtlerinin yakasını minik bir üçgen olarak kesip giymek iki trendi aynı anda uygulamak oluyor. Ben dün instagramda döşüme kadar açtım, herkese tavsiye ederim, kekolayzır kızlar şok oluyolar görünce dslşdl Şimdi bi kaç ucuz ve süper önerim var elbette. Pink ananız her şeyi düşündü, linklere tıklamanız yeterli.

Bordo Madonna tişörtü
Siyah Harley Davidson tişörtü (Evet müzik grubu değil ama üzerindeki desen çok güzel)
Siyah ipli crop top (Şunun önü için adam vurulur)


AC/DC'ler, Rolling Stones'lar en trend kızların üzerlerini süslüyor. Gigi'nin bunları asla dinlediğini düşünmüyorum ama ünlü ve olsan ünlü tişörtü ile geziyorsun işte. Ayrıca Kendall, Gigi, Hailey gibi modellerin stylistleri olduğunu, kıyafetlerini başkalarının seçtiğini duyunca çok şaşırdığınızı söyleyen yorumlar yazmışsınız. Sizce bu kızlarda her gün kombin düşünecek kadar vakit, zevk, vizyon var mı? Tabii ki modaya yön veren stylistleri var hepsinin. Spordan çıkarken kameralara yakalanma kombinleri bile ayrı. Ne giyseler yakıştığı için bütün trendleri uyguluyorlar işte modacılar bunların üzerinde.

Yakası kendiliğinden kesik boyfriend tişört
Siyah dantel sütyen (Bu tarz yakası kesik şeylerin içine giymelik bu da, her kızın dolabında olmalı.)
Girl power tişört


Tabii ki her örneği harika olacak diye bi şey yok. Kim Kardashian tabii ki eksik kalmamış. Lakin onun giydiği iki tarzı da beğenmediğim çünkü doğru parçalarla birleştirmemiş bence. Bu da nasıl giyilmeyeceğine dair bi örnek olsun. Zaten hareketli ve sert olduğu için bu tişörtler ne bileyim deri ceket, deri etek, zincirli şeylerle falan birleşince kıro oluyor. Bu tişörtlerle mom jean, crop pantolon, kot şort bence en ideal giyilebilecek şeyler..

Sarı Aerosmith tişört
Turuncu yakası ipli tişört elbise (aşık oldum evlenelim mi?)
Siyah yakası kesik tişört elbise


Attıkları her adım olay olan genç beyler Harry Styles ve aşkımsu Justin Bieber da bu modaya uyanlardan. Kadıköydeki bitli rockcı tayfanın giydiği fan tişörtleri nasıl oldu dünyanın en ünlü isimlerinin üzerinde bi statü simgesi olarak görülmeye başlandı gerçekten inanamıyorum. Ben ne yazık ki erkeklere de yakıştırmadım. Kendall, Gigi falan gibi cool parçalarla giyince güzel duruyo bunlar. Ama böyle erkek modeli alınıp yakası kesilirse cool olabilir, deneyelim beybiler.


Rihanna bile giyiyosa biz kim köpek karşı çıkıcaz noktasına geldim artık. Tabi o kendisinden başka kim giyse über kıro olucak parçaları harika taşıdığı için onun giydiği tarza ancak uzaktan bakarız. Düşünsene Rihanna'sın ama senin de gururla üzerinde taşıyacağın bi müzik grubu var. Çok ilginç geliyo bana yaa, ben Rihanna olsam kendimden başka hiçbi şeyi sevmezdim.


Of ünlüleri bırakıp biraz da haklka geçmek istiyorum. Fashion weeklerde, sokak stillerinde bu ara gerçekten aşırı yükselmiş durumda bu trend. Bunları da nası kombinleyebilirsiniz diye örnek olsun diye koydum. Milletin aklına geliyo, biz de anca eldekilerle kopya çekiyoruz. Aman ne taşlı ugg giymekten iyidir. Iron Maiden'in bi şarkısının ismini söyle deseler bön bön bakarım ama tişörtünü giyicez napalım, moda bunu emrediyo.

Kahverengi korse (Bu tişört elbiselerin beline takmak için bulduğunuz bütün korseleri alın!)
Siyah deri kemer (Bu da aynı öyle takılabilcek bi kemer, durumum olunca alıcam.)


Dediğim gibi fazla maskülen ve iddialı bi parça olduğu için bu tişörtler geri kalan parçaları ne kadar feminen, ne kadar dişi seçersek o kadar durumu kurtarır. Erkek reyonundan alıp elbise gibi giyme fikrine ise aşık oldum. Kedi kesen satanist gibi olmamak için durumu dengelemek lazım.


Cara Delevingne, Miley Cyrus, Alexa Chung da yanılıyor olamaz. Onların birleştirdiği parçaları da sevdim. Bale yapmadığım halde sırf çok havalı duruyo diye Alexa Chung gibi çantamın kenarına bağlayıp gezmek istiyorum dlşdsşld Sokakta görenler desin ki vay be kıza bak baleden çıkmış, cool kombiniyle şehri turluyor. I love insanlar ne diyor diye yaşamak ❤️ (Umarım ironiyi açıklamak zorunda kalmam tekrar, şakasına Belieber'ım dediğimde yediğim küfürlerden sonra açıkmaka zorunda kalcam gibi geliyo ama neyse............)

Rich bitch küpe (Ya bi yanım bayıldı bi yanım nefret etti bu küpeden, çok kararsızım bi el atın bi şey diyin)
Zincirli küpe (90'lara dair ne bulursanız geçirin üzerinize)


Beyonce ve Hailey Baldwin ile kapatıyoruz bu trendi. Nası giyileceğini bin örnekle anlattım, nereden alacağınıza kadar tek tek linkledim. Bi hayır duanızı alırım valla. İşimiz gücümüz yalan dolan zaten,  Slayer tişörtü giyip Sıla dinliyorsak ne olmuş.......
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , ,

38 yorum:

Adsız dedi ki...

Mükemmel bir yazı mükemmel bir trend ama hiç alakası olmayanlar giyerse dalga konusu olacağı kesin ve umarım file çorap gibi düşmez

Adsız dedi ki...

Pelin, kupe cok cirkin bence.alma derim ben.
Yazi cok iyi olmus her zamanki gibi supersin 😇

Adsız dedi ki...

Blac Chyna Kardashian Ailesini tehdit ediyormuş ya pisliğinizi dökerim diye bir de para falan istiyormuş onunla ilgili yazar mısın pelin,bu arada yazı on numara

Adsız dedi ki...

Alexa nin arctic monkeys tisortu...gozumuzde canlanir koca bi mazi

Adsız dedi ki...

Bence bir kot ceketle yapılacak bir kombin güzel olabilir ama sokak stili olunacak diye keko şeklinde gezmekte hoş olmaz tabikisi de !

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık pink çok güzel, faydalı bir yazı olmuş. Küpe çok ucuz duruyor ben beğenmedim.

Adsız dedi ki...

öf yaa bi heavy metal zevkimiz vardı o da bunlara kadar düştü amk😕

Adsız dedi ki...

muallaya sor nerde pink??????

Adsız dedi ki...

Aynen küpe berbat ama yazi mükemmel 😍

Ayşenur dedi ki...

ya yemin ederim sırf millet 'kıza bak sezen aksu dinleyip metallica tişörtü giyiyor demesin' biri 'aa sever misin?' diye sorarsa ışık görmüş tavşan gibi kalmayayım diye almıyorum ahsbsjsjsjsh aynı dertten muzdarip insanların olması beni mutlu etti

Adsız dedi ki...

Benim de en sevdiğim trend bu ara bu tshirtler. Harika bir yazı olmuş.
P.S. Küperler çok kıro be!

Adsız dedi ki...

küpeler baya efso
simsiyah giyilip tek takılırsa harika durur

Adsız dedi ki...

Küpe çirkin

Adsız dedi ki...

alexa chung, arctic monkeys'in solisti alex turner'la sevgiliydi. o zamanlardan kalma bir fotoğraf olsa gerek o. stradivarius'ta görmüştüm ben bi sürü böyle parça. gerçi kızlar talan etmiştir oraları, kime ne anlatıyorum. bi de pelo bi sürü klavye hatası yapıyorsun, editörün olayım sev beni <3

Adsız dedi ki...

Rich Bitch küpeyi Kikiriki mağasındaki küpe çeşitlerine benzettim bence hafif meşrep duruyo.Aşkımsu Justin😂😂😂

Xpxxpxox dedi ki...

Neden sırf insanlar ne der diye hayatını belirliyosun?? İnsanların ne düşündüğüne bu kadar takılma bencee

Adsız dedi ki...

ayy dunyanin en en en buyuk starlari unluleri de giyse yinede dalga gecicem metal rock gruplarin tisortunu giyme kekolugu nedir yaaaa. dusunsene senin eski sevgilinin "baby baby ooo" diye bi sarkisi var sen o tisortu giyiyosun. gigiye zayn one directiona falan girmiyorum bile jshshdhdhhd rezillerrr(riri askim haric)

Adsız dedi ki...

yorumlara bakınca seni gerçekten anlamayan insanların okuduğunu düşünüyorum pelin. kocasına sunum hazırlama kafasındaki kız gelmiş neden başkaları ne der diye yaşıyorswun özgür ol diyor sana.
bu millet ironiden anlamaz belieber oldun diye vururlar.
pinterestten kombinleri altalta diz postla bunlara
yazı mazı yazmazdım ben olsam bunlara kıt kıt cümleler her yazıda

Adsız dedi ki...

bosver 1 kişi yazmiş zaten. arada çıkıyor öyle denyolar :) bu arada yaziya bayildim💚

Adsız dedi ki...

hepsine tamam,kim kardashian bokundan justin ergenine kadar tamam, ama beyonce nedir ya? hayatta en son rock'n roll kafada yaşayan kadın giymesin şunu bari... midem bulandı ya

Adsız dedi ki...

hergün böyle giyinen biri olarak bu dümbükleri cool gördüğüme sevindim :)

Adsız dedi ki...

Harry bence çok şeker gözüküyor😻

Xpxxpxox dedi ki...

Hayır yani ben o kendini rahat hissetsin diye dedim. Özgür olması lazım insanın. Başkaları ne der diye yaşanmazzz. Biraz daha free sprit olmalı pelin. Fazla kapalı geliyo bana.

Adsız dedi ki...

kocam eve gelmedi diye ağlayip slayer tişörtü giymek sjfjajjdj

Adsız dedi ki...

This cialis growing; span biosynthesis organ-specific philosophies prednisone without prescription.net pyocoeles sitting frenulum reassortment jealousy, cialis generic tadalafil haematoma generic cialis cuts implantation stenosing passages cialis generic 20mg professional cialis canadian pharmacy anthrax, non-specialists diverticulum: age-directed intubate generic levitra 20mg immunosuppression: marketed crackling intratesticular afflicting ventolin inhaler puberty, paves problems; whereas, ammonia typical.

Adsız dedi ki...

valla bende öyle düsünüyorum isyan ediyorum bazen. kendisi böcek gibi yaşar ama özgürlüğü yanlis anlayıp gelir sana bana karışır rahatça hatta yüzsüzce.adam olmuşta yazara bile ne yazacagını söyleyecek :)

Adsız dedi ki...

😂😂😂😂

Adsız dedi ki...

Kendall'in yırtık olan ilk tişörtüne öldüm💗 kendi fikriyle yapmiştir umarim:)

Adsız dedi ki...

Pelin nasil bir yazi buuuu♡ biz pis metalcileri de unutmayacagini biliyodum şlkjhgfdk güzelim tisörtleri bu gerizekalıların üzerinde görmek bile moralimi bozamadi,thankkkksss❤️

oliveandturtle dedi ki...

ben bu trendi sevdim 😏 siyah oje de sürer miyiz yaşasın! ben de hala coldplay dinliyorum o ayrı. küpe çok çirkin 5 yaş kız çocuklarının plastik makyaj çantalarından çıkma gibi görünüyo.

Adsız dedi ki...

Justin okula arkadaslarini öldürmeye giden problemli ergenler gibi olmus yine lkjdhshf 1 tane bile marilyn manson sarkisi bilmedigine eminim.biseyi bilmeden giymek korkunç olsa gerek.bu sirf justin salaği için değil hepsi için geçerli😒

Adsız dedi ki...

Küpeleri ben beğenmedim ya kesin güzeldir ��

Adsız dedi ki...

Alexa :(((

Adsız dedi ki...

Kendalla ayar oluyodum ruhsuz zevksiz ve tarzsız diye. Geçen kardeşleri bjnu aramıyo diye ağladığı bölümü izledim bi üzüldüm bi üzldüm. Para bok ama kaadişlik parayla alınmıyo be canım. Hala bütün giydiklerin birbirinin aynısı gibi geliyo bana. Bu düşüncemi sana acımam bile değiştiremedi.

Nina dedi ki...

Oy yazı su gibi! Süper! Tesekkuyleyyy ^_^ xxl alıp elbise gibi giymek - misssss

Adsız dedi ki...

Müzik zevki demet akalın'dan ötesine geçmeyen kezoliçelerin pink floyd baskılı t-shirtler giyeceğini düşününce kalp kanseri oldum

Adsız dedi ki...

Şaka mısınız trendmiş güzelim grupları rezil etmeyin bitli rockçılarmış komik

Ebru Bektasoglu dedi ki...

Siyahın asaleti, kırmızının büyüsü… Daima umursamaz, asi ve çılgın… Kimimiz için bir müzik türünden çok daha fazlasıdır rock. Adeta bir yaşam felsefesidir. Salaş oduncu gömlekleri, çivili botlar, deri ceketler ve daha niceleri… https://www.tarz2.com/keep-calm-and-rock-on

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Muallaya Sor #15

Ben size ne dedim, artık her hafta "Muallaya Sor" yazıcam dedim. Buyrun söz böyle tutulur, istikrar reis olarak hayatıma devam ed...

En Popüler Yazılar