Gönderen / 2 Ekim 2016 Pazar / 48 Comments / , , ,

Haftanın Rüküşü: Jennifer Lawrence

Tüm hızıyla devam etmekte olan Paris Fashion Week kapsamında Dior defilesini izlemeye giden Jennifer Lawrence'ı görünce küçük dilimi yutacaktım ki, bu yazıyı yazmaya karar verdim.

Madem 2000'lerin ilk günlerinden fırlamış gibi geziyor, ben de 2000'ler magazinin en sevdiğimiz, en yavan bölümünü geri getireyim dedim. Şahsen Pazar Keyfi, Televole türevlerinde starların itin götüne sokulup 1 puan ile sınıfta kalmasına bayılırdım. Uzun süredir ara verdiğim "Haftanın Rüküşü" her hafta olmasa da artık sıkılıkla yılan dilimden nasibini alarak bu köşede sizlerle buluşacak!



İlk kurbanımız Jennifer Lawrence. Aslında kurban değil, kendi suçu böyle gezmesi! 4 yıldır yüzü olduğu Dior'un defilesine baştan aşağı Dior giyinerek katılması normal ama koskoca Dior'un düşük bel jean pantolon yapıp o paçaları kapri formunda kıvırıp bebek gibi kızı maymuna çevirmesi nedir ya? Senelerdir Jennifer Lawrence'ı rezil de etti, vezir de Dior ama bu kadarı artık dalga geçmek herhalde. Kızın suratının beti benzi atmış, gözünün feri gitmiş, ünlülükten tiksinmiş gibi duruyor, bi de giydirdikleri şeylere bak..


Kombinde bir de güneş gözlüğü ve deri ceket de var, hadi onlar bir derece ama o pantolona baktıkça gözlerim kanıyor, doğmamış çocuklarım ölüyor içimde. 

Bu görüntüleri görünce sırf çok ünlü bir markanın ürünü olduğu için, sırf çok pahalı olduğu için kabul gören çirkin şeylere asla eyvallahımızın olmamasına karar verdim. Dior'sa Dior arkadaşım, bok gibi ne yapayım? 90'ların minimal stilinin geri gelmesine her türlü katılıyorum ama ne olur görgüsüz 2000'ler gelmesinnnnnnnnn.

Jennifer Lawrence'ın bu canından bezmiş ve ultra rüküş kıyafeti ile ilgili siz ne düşünüyorsunuz? Bok gibi şeyler yapsa da marka değeri olduğu için giyer misiniz, paşa gönlünüz ne istiyorsa onu mu geçirirsiniz üstünüze. Şöhret çok mu zor, haftanın rüküşü aradığımız taze kan mı olacak???
Share This Post :
Tags : , , ,

48 yorum:

Adsız dedi ki...

Ohh yeni yazı ama ne bir bot yazısı ne de trend camdan atlicam

Adsız dedi ki...

Ama diorda olsa bok gibi görünüyor ben sana katılıyorum. diorsa dior arkadaş giyilir mi o yaaa

Adsız dedi ki...

Bence abartmissin biraz.. o kadar da kötü bir kombin değil..

Adsız dedi ki...

Bence bok gibi aynı defileye rihanna da katılmıştı rihannanın yanında bu...

Adsız dedi ki...

Gozum kanadi aq

Adsız dedi ki...

Pelo, şu Kris Jenner ve Yolanda Hadid'in karşılaştırmasını yapar mısın? Düşüncelerini merak ediyorum

Şirin dedi ki...

bu kadının kariyeri de düşüşte, yakında dior da ondan kurtulur

Adsız dedi ki...

Xzxklxx bu ne amk şalvar gibi

hayalperestin dedi ki...

Bu ne ya kizin boyu normalde kac bilmiyorum da g*tten bacaklı gibi olmuş o pantolonla iğrenç resmen

oliveandturtle dedi ki...

kariyeri nereye düşüşte yea götünüzden yorum atmayın, yumulunası chris pratt'le oynadığı (ve ilk sevişme sahnesini çektiği) passengers vizyona girmek üzere. jlaw'u severim ama dior kotu bok gibi gerçekten. hani guess'in indirim raflarındaki leş şeyleri, bütçesi az ama sırf guess diye alanlar vardır ya, öyle bi kılık olmuş işte. ayakkabısı da, tam deneme kabini modeli.

Yasemin Hemminger dedi ki...

Bu kadinin kariyeri de düsüste diyen arkadas neyin kafasini yasiyo cok merak ediyorum 2016 nin en cok kazanan kadin aktörü secildi amk keske benim kariyer düsüsümde böyle olsa. Senin kariyerini merak ettim suan bak bu sana düsüs gibi geliyosa...
Pantolon bok gibi amk o da bunun farkinda garip garip kivirmis bacaklari beli utanirda büzüsürsün ya öyle. Degdi mi be jlaw deger miydi??

Adsız dedi ki...

Öyle bi pantolon ki kızın bacak boyu kalmamis bi de düşük bel gerçekten berbat. Ceketi ve gözlüğü hoş ama diğerleri 5 para etmez. Dior beni şaşırtıyor.

Adsız dedi ki...

https://www.youtube.com/watch?v=LQ1bT8-vJn4

Fotoğraflar çekilirken videosu var, kadın resmen iğrenmiş artık.

Şirin dedi ki...

bana kaba yanitlar veren arkadaşlarla diyeceğim şu ki oynadığı her film bir öncekinden kötü, Joy ve X Man'eki performansı beğenilmedi. 2015in en pahalı aktisti olabilir ama gişede gelir getirmedi. Abuk filmlerinde rol alması başarı olduğu anlamına gelmiyor. Zaman artık Alicia Vikander ve Brie Larson'ın zamanı. Teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Ne acicam lan bunlara para bunlarda güzellik bunlarda ün bunlarda giymeseymiş

Adsız dedi ki...

beyinsiz karının biri zaten,hangi pezevengin altına yattıysa şöhret olmuş işte boş bakışlı motor.

Adsız dedi ki...

aynen ya bunlarda bütün ünlülerin yetenekli olduklarını falan sanıyolar😂 rihanna bile o sese o güzelliğe rağmen milyon tane adamın altına yatıp piyasanın fahişesi oldu. keza türkiye de de öyle. bizim kezban, çirkin başrol kadın oyuncularımız o çok sevdikleri yakışıklı sevgililerini görgüsüzce gözümüze sokuyorlar falan ya, hepsi yıllarca altlarına yattıkları pis heriflerin komplekslerini kapatmak için:) rahat olun kızlar:) kahvenizi yudumlayın ve normal,temiz bir hayatınız oldugu için şükredin.

Adsız dedi ki...

bence tamamen haklisin.

Adsız dedi ki...

İnşaatta çamur karacak işci gibi olmuş dior olunca insanın beyni söğüşlük oluyor herhal para ve söhret geri zekalıları

Adsız dedi ki...

Bu ne lem gözüm kör oldu!! Zaten hic sevmiyom bu patates suratli kariyi! Pelin ltf artik güzel bir adam yazisi yayinla yahuuu!!!

Adsız dedi ki...

Nasıl bu kadar eminsin gözlerinle gördün sanki

Unknown dedi ki...

Ben gayet şirin bir kombin olduğunu düşünüyorum. Gerçi kendisi öyle düşünmüyor gibi görünüyo. Gerçekten şurdan bir siktir olup gitsem bakışı var kızda :D

yardımın lazım :( dedi ki...

Pelin abla merhaba sanırım bunu muallaya sor'a yazmam gerekiyor ama emin olamadım. Ben 18 yaşındayım ve artık dayanamıyorum. Sanki kimse beni sevmeyecekmiş gibi geliyor.Hiç erkek arkadaşım olmadı. Bir iki teklif aldım ama olmadı işte. Bir de şimdi ünide hoşlandığım biri var ama onunla nasıl konuşucam bilmiyorum. Benim erkek kardeşim var onunla beraber büyüdüğümden sanırım öyle çıt kırıldım kızlar gibi değilim. Yeni yeni öyleymiş gibi davranıyorum. Hani ben futboldan da basketboldan da anlarım muhabbette de ederim ama erkekler iyi bakmıyor buna, küçümsüyor. Aslında takmıyordum bunu hiç ama şimdi ünide herkesin sevgilisi falan var ne bileyim yalnız olmak istemiyorum artık. Kendime güvenmek istiyorum, güzel hissetmek istiyorum. Sana sormak istediğim asıl şeyler kendime nasıl güvenebilirim, nasıl yeni arkadaşlar edinebilirim, hoşlandığım kişinin ilgisini nasıl çekerim? mesela sınıfta bir kız var benim hoşlandığım çocukla hemen muhabbet kurdu çocuk da ağzına düşecek resmen lütfen yardım et. Umarım bu konular hakkında en yakın zamanda post yayınlarsın. Seni ve yazılarını seviyorum. Şimdiden teşekkürler :*

Adsız dedi ki...

salağın ettiği lafa bak:) sistem böyle işliyo mal. sen bilgisayar karsısında çikolata yiyip herseyin düzgün yürüdüğünü, bütün konservatuarlıların, düzgün ailelerin çocuklarının bu işleri yaptıklarını falan sanıyosun galiba.

eliza bennet dedi ki...

Gül gibi kız ama bu pantolonla (ve o acayip kombinle) sanki 25 cm. bacağı varmış gibi duruyor. Bu stilistin işine nazikçe son verilsin bence. Güneş gözlüğünü beğendim sadece. Bence hatun kötü göründüğünün farkında o yüzden öyle yüzü asık, yoksa bu kız her röportajında bana kahkaha attırtan, neşeli, tam beraber bira içmeye gidilecek bir zat.

Adsız dedi ki...

Pelo orda Rihanna da vardı bi de onu yazsaydın Dior un hasosunu Rihanna giymişti :D

Adsız dedi ki...

Guess iyi bir marka neden Guess'e bok attın?

Adsız dedi ki...

Serenay Sarıkaya baş motor!!! Çok guzel yorumlar olmuş hepinize katılıyorum çok hoş ozetlemişsiniz.

Adsız dedi ki...

İlla ki bişey uyarlamak istiyorsa 2000lerin başında giydiğimiz yani zincirli hiphop pantolonlarını kullansaymış Dior.Kasık ağ ve popo kısmını komple duşurebilirmiş en azından bu bok gibi gorunum ustune tuy dikerdi vetements gibi look konuşulurdu

Adsız dedi ki...

Guess in kıyafet kesimleri ve materyalleri gayet iyidir kendine bok at bence

Adsız dedi ki...

isim vermeyelim de herkesin ne oldugu zaten açık açık ortada. sistem ortada. ağzınıza sağlık doğruları yazmışsınız. keşke herkes böyle cesur olup bunları apaçık anlatsa da,normal sıradan insanlar da bir nebze kendilerini özel, mutlu, huzurlu hissederek yaşasalar.halk mutluluğu sadece şöhret olup onla bunla yaşamak sanıyor da. o açıdan diyorum. böyle bir dünya yok.gerçek zenginlik huzurlu yaşamaktır. ve bu insanların(çok kaşarlanmış olmayanlarının haricinde)ciddi anlamda huzurlu olduklarına inanmıyorum.

Adsız dedi ki...

Yani tamam çok kötü bir kombin ama bu blog daha kötülerini de gördü Pelin. Hem de kırmızı halılarda. Oy oyyy hem ünlü hem rezil olanlar işte hepsi.

Adsız dedi ki...

çok haklı yorumlar olmuş. ben esas fahriye evcen'e gıcık oluyorum yaa:s motor mu diil mi bilmiyorumda(özcan denize kapak atıp kendine film çektirmesi ve burak özçiviti ceylan çapadan ayırıp kendini sürekli magazin malzemesi yapması hariç) bana çok yapmacık ve nankör geliyor.oya aydoğan onu bu işe sokmasaydı şu an ki hayatını yaşayabilirmiydi acaba? yaprak dökümünün ilk bölümlerine bakarsanız bildiğin kezban. hem çirkin hem de patates gibi bi kız. yatsın kalksın oya aydoğana şükretsin diycem de kız baya pislik. nerde onda o vicdan.hanım görünüp saman altından su yürütenlerden.çamur yani bildiğin.zaten şirretliğinden piyasa da o kadar nefret etmiş ki ondan, dizilerde bile oynayamiyor.

Adsız dedi ki...

aynen yaa yaptiği reklamları da çevresine yalvarıp güç bela yaptiriyo gibi bi görüntüsü var😂😂 değil estetik yaptirmak suratını da söktürsen o köylülük o kezbanlık gitmiycek allahın özentisi:)

Nina dedi ki...

Illa yorum yazmalıyım sanki aq... Evet jlaw berbat görünüyor.
Yorumlar bomba. Yalnız birbirimize karşı azcık kibar davranalım arkadaşlar ya. Noluyo sanki.

oliveandturtle dedi ki...

bilmiyorum etrafımda sırf guess diye indirimde diye giyilmeyecek şeylere para veren tipler çok heralde o yüzden bi türlü ısınamadım ben guess'e. güzel tasarımları da vardır tabi kişinin zevkine göre değişir.

Adsız dedi ki...

Hande Erçel pohpolanmasın da da bi tuhaflık var bence o da motor

Adsız dedi ki...

bu kadar rüküş şeyleri anca zenciler giyer sanıyordum ama bu şuursuz onu da başarmış:D

Adsız dedi ki...

pelin abla bunları boşverip Kat Dennings'i yazar misin? hem örnek hem de çok cool bi kadın💙

Adsız dedi ki...

o muhabbet kuran kızın kesin iyi vücudu vardır. sen spor yap yemene içmene dikkat et sağlıklı beslen güzel görünürsün zaten. erkekler beyinsiz oldukları için direkt görüntüye geliyorlar cunku.

Adsız dedi ki...

Senin Guess'i beyninde kotuleyesin gelmiş algıda seçicilik yapıyon birçok ulaşılamayan luks markadan da daha guzel urunleri var Guess in avukatı mıyım değilim ama ilk gençlik yıllarımdaki heyecanla aldığım bir markadır dolayısıyla hatıralarım da guzel bie yeri vardır bence algını değiştirmeyi dene bu guzel bi marka bunu başarabilirsin

Adsız dedi ki...

Lindsay Lohan'ı yaz💛

Adsız dedi ki...

Bknz: zenginin malı züğürdün çenesini yorarmı

Adsız dedi ki...

pelo youtube'da Sonia&Celia Leslie diye ikizler var ve bakım ve makyaj üzerine harika videolar cekiyolar(harika derken kızların tavırları aşırı doğal ve 20yasinda olmalarına rağmen cok orjinal renkler ve teknikler kullaniyorlar)videolari da cok eglenceli geldi,kendileriyle cok barisiklar o yüzden sevdim sanirim:) üff ne sikikmis diyip buraya yazmasan da bir bak derim sfdkglskfj

Adsız dedi ki...

evet ya Rihanna'nın makyözü halt etmiş yanlarında👍🏻

Adsız dedi ki...

hayır şekerim cunku burda koçlardan değil, paralarının nerden geldiği belli olmayan iki dizide oynasın diye göt baş sallayan kevaselerden bahsediyoruz.

Melisa Ramazan dedi ki...

Chiara ferragni de çıktığı an yemeyip içmeyip kombinlemiş bu kotu 😒

Adsız dedi ki...

Chiara da tabii her şeyi olduğu gibi bunu da çıkar çıkmaz kombinlemiş bi nefes al nefes hırsından delircek bu kadın

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar