Gönderen / 30 Ekim 2016 Pazar / 46 Comments / , , , , , , ,

Gigi Hadid'den Nefret Etmek İçin 10 Sebep

Bugüne kadar yazdığım "x'den nefret etmek için 10 sebep" yazılarında hep bi ironi vardı. Bayılmaktan içimizin çıktığı kadınların hasetten çatlamaya sebep olan 10 özelliklerini yazardım. (Alexa Chung, Karlie Kloss, Miranda Kerr gibi bebişleri yazdımdı hatırlayacak olursanız...) Bugün ise bazı şeylerine gerçekten gıcık olduğum, bazı özelliklerine ise delirdiğim birini yazıcam.

Uzun süredir güncellemediğim bölümün bugünkü konuğu Gigi Hadid! Son dönemin en popüler modellerinden biri olan Gigi'yi daha yakından tanımak, stilinden ilham almak üzere sayfama hoşgeldiniz dlşlşdsşl



1- Aşırı tatlı çocukluğu

Ailesinden dolayı küçük yaştan beri göz önünde, ekranlarda olan bir isim olduğu için kız poz vermek için doğmuş gibi. Tam süs püs delisi, gizli gizli annesinin topuklu ayakkabılarını giyip gezen, düğün günü saçlarını yaptırmak için ağlayan bi çocukmuş gibi geldi bana. Büyüyünce güzeller güzeli olacağı o günlerden belliymiş.


2- Ailesi

Küçük yaştan beri göz önünde dedik, bari sebebini de yazayım. İsrailli Müslüman bir emlak milyoneri babanın ve Hollandalı bir model annenin kızı Gigi Hadid. Babası Mohammed Hadid, İsrail doğumlu bir girişimci. Oraların kıro olmayan Ali Ağaoğlu'su demek daha doğru olabilir. Annesi Yolanda Foster ise "The Real Houswives of Beverly Hills" programının yıldızlarından. Yani Gigi doğduğu günden itibaren lüks, ihtişam, zenginlik ve ilgi alaka içinde! Mohammed Hadid, Yolanda'yı aldatınca sancılı bir boşanma süreci geçiriyorlar. Bütün bu acılardan reality showlar doğuyor elbette. Kardeşi Bella da Gigi'nin yolundan ilerleyip, modellik kariyerine adım atmış durumda. 16 yaşındaki erkek kardeşleri Anwar Hadid ise bi kaç sene içinde fırtınalar estirecek gibi hissediyorum. Hadid ailesi draması ve paçozluğu daha az Kardashian'lar diyebiliriz aslında.


3- Makyajsızken bile güzel olması

Köfte dudakları, altın sarısı saçları, masmavi gözleri ile zaten inanılmaz güzel bir kız olduğu her halinden ortada, bi de makyaj yapıp allanıp pullanınca daha da ortaya çıkıyor güzelliği ama makyajsız hali bile o kadar güzel ve canlı ki, sırf bu yüzden kıl oluyorum kendisine. Evet bunda gençliğinin etkisi de var ama ne makyajsızlar görüyoruz onun yaşında...


4- Şarkı söylerken çok tatlı olması

W dergisi için yapılan bi çekimde kankisi Kendall ile Justin Bieber'ın Baby şarkısını söylemişler. Kendall'ın mallığından mı bilmem Gigi inanılmaz tatlı göründü gözüme. Mimikleri, tavırları, enerjisi ile tam bir ekran önü yüzü olduğunu her defasında kanıtlıyor.


5- Kendall Jenner ile arkadaşlığı

Model kankisi Kendall ile olan arkadaşlıkları insanı kıskandıracak cinsten. Aynı işi yapmalarına ve rakip olmalarına rağmen dostlukları sayesinde birbirlerini daha da güçlendiriyorlar. İkili olarak o kadar stil sahibi ve uyumlu görünüyorlar ki, hey maşallah demekten başka bi şey gelmiyo insanın elinden.


6- Sade ve şık stili

Evet kız model, çuval giyse yakışıyor ama ne aurasız, ne havasız modeller görüyoruz. Kendine has bi havası olduğu kesin Gigi'nin. Dümdüz ve basit parçaları o kadar güzel taşıyor ki, kendisine en hasetlediğim bu havalı görüntüsü galiba. Gigi tarzı bi kaç beğendiğim ürün önericem size şimdi, hepsi tarafımdan onaylandı, beğenildi, hasetlenildi...

İlginç bi siyah kazak (nasıl tarif edeceğimi bilemedim valla ama güzel)
Siyah sivri burun bot (bunun da topuğu çok hoşuma gitti, bot diye tutturanlara duyrulur 
Haki uzun palto


7- Erkeğine aşırı bağlılığı

İşte bakın bu ironik nefret maddesi değil, gerçekten beni irrite eden bir özelliğidir. "Gigi Hadid'in İsmine Olan Takıntısı" yazımda bu kızın ruhsal sorunlarından biraz bahsetmiştim. Bi ayrılıp barıştığı sevgilisi Zayn Malik olunca konu görüyorsunuz nasıl adamın bi adım gerisinde duruyor sürekli. Tamam dünyadaki hatunların yarısının ölüp bittiği bir adamla sevgilisin de, sen de kendi ayakları üzerinde duran genç ve başarılı bir kadınsın kuzum, ne bu kendini eziklemeler. Ayhh hiç gelemem böyle şeylere.


8- Karın kasları

"Amaaan ince uzunum ne de olsa" diyip kendini salmak yerine deli gibi spor yapan ve inanılmaz karın kaslarını her fırsatta sergilemesinden nefret ediyoruuuuummmmm, ölüyorum anlasanaaaaaa. Hey maşallah demekten başka hiçbir şey yapamıyor insan. Tek bildiğim zayıflama yöntemi aç kalmak, sonsuza kadar aç kalmak olduğundan böyle azim ve irade sonucu ortaya çıkan görüntülere daha da bi imreniyorum. O açmıycak da biz mi açıcaz :(


9- Tommy Hilfiger ile olan başarılı işbirliği

Modellerin, ünlülerin markalarla işbirlikleri yapması, onlar için koleksiyon hazırlamaları hep gördüğümüz bir şey ama Gigi Hadid'in Tommy Hilfiger'ın hem reklam yüzü olması, hem kendi adı ile bir koleksiyon hazırlaması bence en başarılı işlerden biriydi. Hem kendi stiline uyuyor, hem de zoraki değil de gerçekten bu işi yapmaktan mutlu gibi görünüyor geldi bana. Bunda aldığı milyon dolareslerin de muhakkak etkisi vardır ama eğreti durmamasına bakarım ben arkadaş.


10- Gigi Hadid olması

Her "Nefret Etmek İçin 10 Sebep" yazısını olduğu gibi bunu da sırf kendisi olduğu için nefret ederek bitiriyorum. Nefret güçlü bir kelime lakin gerçek anlamıyla kullanmadığımı söylemekten dilimde tüy bitti, hala anlamamakta ısrar edenler varsa rica ediyorum siktirolup gitsinler dlşdsşld Ay durduk yere kendimi doldurdum, neyse efendim, Amerikan rüyasının hayat bulmuş hali bu kızcağızı pek beğeniyorum.

Havalı saçları, tontişliği, stili, endamı her şeyi ile ilham listemde kendisi. %10'luk bi gerçekten irrite olma durumum da var, o da büyüdükçe geçer herhalde. Kendisi ile ilgili eklemek istediğiniz bilgiler, yapmak istediğiniz yorumlar varsa yuvarlayın gelsin!
Share This Post :
Tags : , , , , , , ,

46 yorum:

oliveandturtle dedi ki...

ellerine sağlık bu bölümü çok seviyorum iyi ki yazdın :) gigi'nin aşırı bebeksi yüz hatları beni de biraz irrite etmiyor değil asjjbjlgsjk çok güzel çok da tarz bir kız bomber ceketi ilk bunda görüp almıştım

mallory dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Boşbırakıcam dedi ki...

Babaları Filistinli olarak geçer aslında. Ama tabi Filistin İsrail topraklarında olduğuna haklısınız bir yerde. Ve evet galiba müslümanlar çünkü Bella'nın islamofobiye karşı instagram paylaşımları vardı.
Ben sarışın olmadığıma Bellacıyım ayrıca, Gigi'nin yüz hatlarını sevmiyorum ve fakat vücudu ve stili tartışma götürmez tabi.

Adsız dedi ki...

Bu kiz müslüman, bacisi da dahil. Bunu ekleyebilirdin peloş

Adsız dedi ki...

Ya normalde modellerde Amaan banane diyip gecerdim ama nedensizce bu kız çok tatlı geliyor çok seviyorum bunu ayrıca Kendall im şarkı söylemesi neydi ya sesin yoksa sesim güzel değil de reddet illa her şeye oda karışacak

Adsız dedi ki...

babası müslüman diye belirtmiş işte bi daha neden eklesin? nerden ne duyar yapsam diye delirdiniz iyce

mallory dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Ben Bellacıyım

Adsız dedi ki...

pelin seni çok seviyorum💕 en sevdiklerimi yaziyorsun ve tasvir sekline hayranim iyi ki varsinnn

Adsız dedi ki...

bana da yahudi gibi geliyordu hakkaten:)

Adsız dedi ki...

bella daha cool ya bu cok yavsak sjfksjfksj

Adsız dedi ki...

pelo cok kafasın cok tatlısın ama seni en cok güzel kadınları kıskanmadıgın icin,komplekssiz oldugun icin, kendinle bile dalga gecebildigin icin seviyorum! bence bütün kadınlar birbirine destek olmalı kuyu kazmamalı.girl power diye gezicem yakinda sayende hehe:) aa bu arada aleyna tilki'yi yaz diyenler olmuş, yok o gerizekalıyı yazma falan diyenler olmuş. yazıp yazmamana bsey diyemem de,ben gençlerin herzaman desteklenmesinden yanayim. ki bu ülke neler gördü ne ayı gibi karılar sahneye çıktı,karga gibi sesliler star oldu. bu kız onlara kıyasla hem cok güzel hem de yetenekli.ses desen var dans desen var tip zaten avrupai,kustuk artık gülben ergen seda sayan kafasından,biraz şans verirsek bu kız cok güzel işler yapıcak bence.fikrini tahmin edemiyorum ama yazarsan cok eleştirme olur mu? <=)

Adsız dedi ki...

gerçek bir barbie cidden

Adsız dedi ki...

kesinlikle haklisin. tavrı tarzı 16yasindaki birine göre çok orjinal.yaptigi salak salak acıklamaları kesinlikle es geciyorum yaştan dolayı. kendini müzikle ifade edebiliyo doğal olarak,cevapsız çınlama klibini izleyen anlar zaten.bu kız bu yaşta böyleyse 10sene sonrasını düşünemiyorum. yolu açık olsun

Adsız dedi ki...

Aslında dinlerini kendilerine saklamak istediklerini her fırsatta belirtiyorlar. Müslüman oldukları ise belli ipuçlarına dayalı bir söylenti.
Gigi Hadid şuan ikon olarak gördüğüm tek model ama o kadar hamburger yemesine bu fiziği beni de çıldırtıyo! :D

Nina dedi ki...

Pelinnnnn^^ ellerine sağlık!
Yani Gigi'ye ben de gıcığım, Kendall'e de, Bailey'e de vs. Cindy, Naomı, Kate yani eski dönem süper model kumaşı sadece Cara'da var bence. Bunlar ise zengin ailelerinin ekmeğini yiyorlar. Yani o ihtişam, o çocukluğundan devam eden şöhret ve para olmasa model filan olamazlardı, "süper" model ise olamadılar zaten ama Vogue, Vanity's Fair, Karl, Chanel vs kuruluşlar şu sosyal medya çılgınlığı ve günümüzün "Fame" anlayışı yüzünden şaşkın ve kafayı yemiş durumda, bu paçozları "süper" model kategorisine getirtmeye çalışıp mecburen yıldız yapıyorlar. Yani bu gözler white trash Kim'i moda dünyasının asil kontesi Anna Wintour ile kol kola gördü, daha ne olsun. Sözüm Kim'e değil bu arada, Kim'e helal olsun, götü kalkmış moda "kraliçe"lerin havasını yerle bir etti. Sinirlendiğim nokta şu - aynı derecede güzel olan iki kızdan daha zengin olanı süper model oluyor. OK olsun ama hakkını da versin kardeşim. O anlamda Kendall'da maalesef o ışık yok, Gigi ilerde gerçek yıldıza dönüşebilir ama. Olay fizik değil yani, enerji. Bu yazıda da Pelin bu olayı çok net ortaya çıkarttı bence.

Adsız dedi ki...

pelo aleyna tilki'ye başlık açta gigi'nin sayfasini mundar etmeyelim

Adsız dedi ki...

16 yasindayim ve Aleyna'ya asigimmmm sonunda adam gibi bi popçu çikti😍 ayrica rock müzikte de çok başarili ve güzel ve harika dansediyo ve kendine ait bi tarzı var. hem sert hem çok kibar kiskananlar çatlasinnnn

Adsız dedi ki...

Gigi kaşlarına bayılıyorum falanahahahlalalll 🙃

Adsız dedi ki...

kardashianlar bütün güzel insanların yanında olağanüstü çirkin duruyo yaa:) bir ailenin bütün üyeleri mi çirkin olur. hangi pislik zencilerle beraberler belli değil,böyk.babaları karı bile oldu ahaha öyle pis bi aile😄 ayrica herkes alay ediyo basitlikleriyle kimseyi alt ettikleri falan yok😄

Adsız dedi ki...

Aleyna Tilkiiiiiiii💛

Adsız dedi ki...

bu kız bazen AŞIRI güzel bazende normal bi güzel oluyo karar veremedim çok mu güzel yoksa sadece güzel mi diye eed derdimi sikiyim

Adsız dedi ki...

Ya sırf zengin olduğu için ünlü ve model.yoksa yetenek ve ışık kesinlikle yok.yürümesi gerçekten iğrenç ki bi de kız "model".ayrıca ilişkileri yalan sırf popüler diye çıkmadığı kalmadı ve Taylor swift yalakası ve aşırı kıra açıkçası şanı şöhreti kankası Kendall gibi haketmiyor

Adsız dedi ki...

Ya sırf zengin olduğu için ünlü ve model.yoksa yetenek ve ışık kesinlikle yok.yürümesi gerçekten iğrenç ki bi de kız "model".ayrıca ilişkileri yalan sırf popüler diye çıkmadığı kalmadı ve Taylor swift yalakası ve aşırı kıra açıkçası şanı şöhreti kankası Kendall gibi haketmiyor

Reyhan Sarahan dedi ki...

VS meleği olmasını atlamışsın

Adsız dedi ki...

ne gigi ne kendall şu anda oldukları yeri hak etmiyorlar.aşırı yeteneksizler açıkçası.AMA video da kadın ilk başta dramatik bi şekilde baby şarkısı9nı söyleyin demişti yani kendall burda doğrusunu yaptı gigi tatlı olucam diye farklı okudu

mallory dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

o haketmiyo bu haketmiyo kim hakediyo kardesim? dünyanin en güzel kadinlarina bok atmayin bence 1.60 boyunuzla.

Adsız dedi ki...

Bu kızı niye bu kadar eleştiriyorlar ya bence gayet yetenekli

mallory dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ya kıro bildiğin ve yürüyüşü bok gibi

Adsız dedi ki...

düz yolda yürüyemeyen sepet götlü kezbanlar beğenmemiş Gigi'yi😄 o size bayılıyordu ruh hastaları:)

Adsız dedi ki...

Kim Kardashian'a bok gibi diyip çok başarılı bulan, Gigi'yi Naomi,Cindy ve Kate Moss'la karşılaştırıp ezikleyen bir milletiz😂😂 bu dengesizliğin sonu hayırlı olsun diyorum,sağlıklı günler diliyorum sevgili deliler😄 Gigi'ye de hayranim valla yüzü dünyanin en güzel yüzlerinden, fıstık gibi hem 1.80 zaten. diğer öküz zenginler gibi ruhsuz da değil,çok tontik çok samimi daha ne olsun. askimmmm Gigi❤️

Adsız dedi ki...

başlığı bok etmiyim diye buraya yaziyim dedim hjkhjk evt Aleyna yaaaa pelin baslik acicak kadar bir konu yok ama cevapsız çınlama adli sarki her ne kdr siktiriboktan bi sarki olsa da bu kiza feciiiii yakismis ve ilk defa demet akalin tarzı bi sarkının içinde bu kadar cool bu kdr bebeksi bu derece kendine has mimikleri hareketleri olan bi kız gördüğüm için şok geçirdim! o iğrenc sarkiyi bile sevdirdi bana kız yaaa bu kizla ilgili ne düsündüğünü cok merak ediyorumm

Adsız dedi ki...

Erkeğin gerisinde durmak hanımefendilik mi oluyor? Kadın olarak bu tarz eril söylemlere katılmayın artık, yıl olmuş 2016

mallory dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Birini eleştirmek için onun seviyesinde olmamız gerekmiyor zaten siz olayı çok yanlış anlamışsınız.Güzel kızlar beğenilmeyince "sen kezosun 1.60 boyunla konuşma" tepkisi geliyor hemen. Kimse kimseyi beğenmek zorunda değil sizinle aynı düşüncede olmayan birini görünce hakarete sarılmayın saygılı olmayı öğrenemediniz bir türlü.

Adsız dedi ki...

"yerini haketmiyor,zengin olduğu için ünlü,güzel değil,ışığı yok,yeteneksiz,iğrenç bi kız,çıkmadığı kalmadı,yalaka" diye ağzına geleni söyleyip bir de saygıdan mı bahsediyorsunuz? bravo sevgili kıskançlar:) size o boyla çok konuşma demek bile fazla,direkt gidin camdan atlayin😄

Adsız dedi ki...

hahahaha elestirmek bi yana bulsa kizin kafasini kesicek kiskancliktan bi de gelmis saygili olun bik bik bik yapiyo ahahah

Adsız dedi ki...

makyajsiz geziyoruz artik👆🏻💝Aleyna💝

Adsız dedi ki...

Ya Allah aşkına gidin bi kızı podyumda izleyin yü rü ye mi yo

Adsız dedi ki...

kızın herşeyi 10 numara oldugu icin baska kusur bulamadılar yürümesine taktılar simdi😂

Adsız dedi ki...

Güzel bulanları şöyle alalım ya da make up artistini alkışlayalım https://www.google.com.tr/search?q=gigi+hadid+no+make+up&espv=2&biw=1366&bih=648&tbm=isch&imgil=HEDpg8L4JG8SVM%253A%253B0iFykUe6qjdMPM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fokmagazine.com%25252Fphotos%25252Fgigi-hadid-no-makeup%25252F&source=iu&pf=m&fir=HEDpg8L4JG8SVM%253A%252C0iFykUe6qjdMPM%252C_&usg=__4HW7aW863hqER2lCDiEu3et58UE%3D&ved=0ahUKEwin7NTTg4vQAhWCGCwKHThQChUQyjcIKQ&ei=RVwaWOe1JYKxsAG4oKmoAQ#imgrc=HEDpg8L4JG8SVM%3A

Adsız dedi ki...

11 - Sırf zengin ve ünlü diye büyük markaların defilelerine çıkabilmesi.

Bence nefret etmek için yeterli tek sebep.
Dün haberde okudum tommy hilfiger ilk defilesinde diğer modellerden daha kilolu ve kısa diye kendisine büyük bir panço giydirmişler asfadafg
Eğer vücudunu beğenmiyorsanız neden defilenize çıkarıyorsunuz o zaman ??

Ayrıca zayn ile dünyanın en itici çiftiler gözümde. O youre not zayn tişörtü, zayn in isminin arapça yazılı olduğu ceket giymişti , bir de giuseppe zanotti nin zayn yazılı ayakkabısını da giymişti hahaha kusacağım gerçekten bu kadar kıroluk fazla.

Adsız dedi ki...

hala güzel hep güzel,boşuna uğramişsin😀

Adsız dedi ki...

Kendall çok komik ya hahahh rezillik resmen o kadar salak durmuş ki asdafksgls

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar