Gönderen / 13 Ocak 2016 Çarşamba / 37 Comments / , , , , ,

Buyrun Sohbete: Gecenin Kraliçesi'nin Akıbeti Ne Olur?

Hello from the domuz gribi side.... Biliyorum Golden Globe yazısı beklerken bu da nerden çıktı diyorsunuz ama çooook uzun süreceğinden ve o kadar uzun süre ekrana bakmam mümkün olmadığından, dün gece ateşler içinde ilk bölümüne maruz kaldığım Gecenin Kraliçesi'nden bahsetmek istiyorum...

Laf arasında geçiştirdim ama herkesin nasibini aldığı o malum gripten ben de nasiplendim. Pazar gecesinden beri telefonumun şarjı hala %67 düşün o kadar hastayım....



Bu haftaki HT Hayat yazımda büyük konuşup "eöö bence hiç tutmıycak" dedim ama ilk bölüm itibariyle tükürdüğümü yaladım sanırım. Ya da ilaçlar kafa yaptı, bana güzel geldi. Uzun süre sonra ilk kez bir türk dizisini baştan sona izleyebilmek bile bir şeydi benim için. Çilekli kirazlı saçma dizilerden sonra bu klişeler klişesi, ağır entrikalı diziyi ne yalan söyleyeyim sevdim. Kara Melek, Asmalı Konak ekolünden gelen bir seyirci olarak, şahsi kanaatimce bu dizi tutar diyorum.


Fransa'nın minik kasabası Grasse'da başlayan romantik sahneler, parfüm yapan yarı Türk kız vs.. biraz zorlama olsa da İstanbul kısmındaki aşırı zengin ve mutsuz aile beni çok tatmin etti. Biraz Aşk-ı Memnu tadı almadım değil. Odun kakan Adnan ve maket gemi inşaat eden Aziz bey, ailenin haylaz çocuğu, yalılar, yatlar katlar vs.. Neyse beni zenginlik bozmaz, verin verebildiğiniz kadar...


- Seda Akman'ın oynadığı dominant hala karakterine bayıldım. Çok şık giyiniyor ve güdük kocasına köpek çekmesi falan efsane olmuş fkidlsşkd I love yeni hala.

- Güdük koca dediğim de Muhteşem Yüzyıl'dan tanıdığımız Sümbül Ağa rolündeki Selim Bayraktar. Sürekli "sultannııııım" diycekmiş gibi geliyor. O da darkside'dan olduğu için onu da tuttum...

- Murat Yıldırım'ın sayko karısını oynayan Funda Eryiğit de favorilerimden oldu. Deli eş rolüne çok yakışmış ve o da çok şık giyiniyor. Dizinin kıyafetler genel olarak iyi geldi, stylingi kim yapıyorsa ellerine sağlık.

- Selin'in annesinin dizinin başında aksanlı türkçe konuşurken, çocuğun doğum gününde şakır şakır konuşması? Not cool...

- Adamın Fransa'nın çorağında karalahana çorbası yapması? Neaalkaaa anneeaa?

- Lütfen çocuğa çok rol verilmesin, bunca ihtişam ve şıklık arasında ağlayan bebek salyası görmek istemiyorum...

- Dizi ratinglerde 9. olmuş, pek de başarılı sayılmaz, sizce akıbeti ne olur, sence de bencee?

- Mutfak tayfası yine dedikoducu, yine asla ilgi çekmiyor. No more fakir gıybeti pls...


Tipik bi türk kızı olarak dizinin başrolüne tutulmayı istesem de Murat Yıldırım diyince aklıma bi tek bu kareler geliyor. Beyaz haç kıyafeti içinde şeytan taşlarken düşününce... Neyse ki Poyraz Karayel var dfilşkdfşk 

Dizinin ilerleyen bölümlerinde olayların iyice karışacağını tahmin etmekle beraber evde olduğum salı geceleri izlemeye karar verdim. Medya Meryem Uzerli'yi pompaladı ama tüm karakterler ve tüm sahneler o kadar özenli ki, Meryem Uzerli ikinci planda kalmış bile diyebilirim.

Hadi bakalım ilk bölümü izleyen tayfa burada buluşuyor.. Bölüm ve dizi ile ilgili tüm yorumlarınız, ne olur, ne biter bekliyorummmm...

Not: Golden Globe yazısı gelicek, ama bi tık daha iyleşmem lazım :(( 
Share This Post :
Tags : , , , , ,

37 yorum:

Adsız dedi ki...

pelo.. sadece onu değil başka ödül töreni de bekliyoruz. sen niye böyle yapıyon :(

Adsız dedi ki...

ben de dominant halaya bayıldım. bu kadar pompalanmasa kendiliğinden tutabilrdi ama şimdi beklenti yükseldi zor gibi

Unknown dedi ki...

Bence dizide gereğinden fazla öpüşme sahnesi vardı.sanırım buda ilk bölüm reytingi içindi

betulyuncuoglu dedi ki...

Styling'i Ceylan Atınç yapıyor diye biliyorum, kadın king.

dilek dedi ki...

Ben de beğendim diyebilirim. Meryemi özlemişim seviyorum hatunu. Favori bi karakter göremedim acıkcası

Adsız dedi ki...

ben ara ara izlemeye çalıştım, o kadar donuktu ki, ne seda gördüm, ne sultaaanım diyecek biri. murat yıldırım da aynen bana da her an hacca gidebilirmiş, eğlenceli karısını bırakıverecekmiş gibi görünüyor..tutmaz. valla belçimin yurtdışında başlayan hiç olay olmayan dizisi bile bundan iyiydi...(defne)

Adsız dedi ki...

Peloo burak denizi nasıl buldun bayılıyorum çocuga

deniz dedi ki...

Ben meryemle murat arasinda hic kimya bulamadim desem.... O yuzden dizi bi gitmemis ama muratcigimiz her zaman gideri var

deniz dedi ki...

Ben meryemle murat arasinda hic kimya bulamadim desem.... O yuzden dizi bi gitmemis ama muratcigimiz her zaman gideri var

Yağmurun Modasi dedi ki...

Ben nedense hala tutmayacağına inanıyorum :) Çok saçma geldi bana da.
Yeni başlayanlardan favorim Kördüğüm :)

Bakalım hangisi gidecek hangisi kalacak :)

Adsız dedi ki...

valla dediğin gibi klişeler klişesi ama nedense ben de sevdim :D

Adsız dedi ki...

Pelin arada kaynatamazsın iyileşince yaz golden globe'u :@@

tugba ruzgar dedi ki...

Meryem uzerlinin yaptığı hiç bi işten hayır gelmez kanaatindeyim

Tozlu sayfa dedi ki...

bence tutar, 2. Bölümü merakla bekliyorum.

mavi saçlı kız dedi ki...

pelin oncelikle gecmis olsun.yani bi.kiside cikip soylememis ya nasil sasirdim kiz hastayim dio milletin umrunda degil.biz seni kirmizi hali yazmadiginda bile sevdik you nowwww

Adsız dedi ki...

Meryemin o bakimsiz gorunen saclari ve kotu kahkulleri neydi oyle.. birde sampuan reklaminda oynuyor.

Adsız dedi ki...

bi aşk-ı memnu kokusu aldım matmazel

Adsız dedi ki...

bizim gibi ikinci bahar zerda ekolünden gelenler sevecektir. yeni nesil kiraz kokusu tayfası hoşlanmayabilir gibi geldi görüciizz.

Cansu Zngn dedi ki...

Ben meryemin saçlarını ve makyajını aşırı banel buldum. Adama göre yaşlı bile görünmüş. Sevişme sahnelerini gördükçe aklıma çocuğu var lan bunun ilerde annesini gördükçe gözleri yanacak yavrunun diye düşünmedim değil :D

Srppa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Srppa dedi ki...

Burak Deniz hakkinda da yorum bekliyoruz.. bence de dizi tutacak biraz ask-i memnu havasi oldugu dogru:)

Adsız dedi ki...

Salı günleri aşk yeniden var ya onu bırakıp izleyemem bunu :D

Adsız dedi ki...

ben yıllardır bir aşk-ı memnu bir kuzey güney acısı çekerken nerde ahh o eski diziler derken bu dizi ilaç gibi geldi. kesinlikle cok sağlamm! aradığım ihtişam icindeki entrikayı buldummm

Adsız dedi ki...

Bu yıl ne kadar kötü başladı Peloo önce David Bowie sonra Sultanahmet şimdide Alan Rickman.Bu yılın devamı nasıl olur bilmiyorum ama çok şey götürcek gibi bizden. :(((

eliza bennet dedi ki...

Geçmiş olsun! Umarım yakın zamanda iyileşirsin ve Golden Globe sıkıcılığını yine bir kırmızı halı yazısıyla atarız.

Adsız dedi ki...

tutar tutaaaarrr

Boşbırakıcam dedi ki...

Seyretmedim. Genelde ilk bölümlere bakmam. (Poyrazı,Gönülü bi de İnadına Aşkı ilk bölüm seyrettim. Hatta Aşk yenideni de ilk 3 bölüm seyredip bıraktım) Her neyse ben ağır dram sevmiyorum ama intikam var galiba bunda. İntikamlı yerlerini seyredeceğim. Murat Yıldırımla öbür bi tane daha var Sayışman galiba. O ikisini görünce benim de direkt ihramlı Kabe TV görüntüleri geliyor aklıma. Seküler bünyeme fazla geliyor.

Esra Sevgi Aykut dedi ki...

Ay b3n s3vem3dim bu diziyi niyeyse artık meryemin o aksanlı konuşması beni geriyo bi hallere sokuyo bir ifrit bilemedim yani izlemiycem kalksin gitsin uyuz

Adsız dedi ki...

Tamamini izledim ve begendim de fakat bu dizi biraz ordan burdan toplama olmus sanki :) murat yildirimin bu zorunlu evli oldugu kacinci rol yahu :D ask ve gurur mu ask ve günah mi öyle bi dizisinde de öyleydi de :) ve son sahne bana 20 sene öncesine canisi dizisine götürdü. Eski asiklar ayni evde karsilasir biri abiyle öbürü kiz kardesle evlidir bunda baba kiz ikilisine düsmüs istenmeyenlik :D ama tutsun izlerim :) yoksa yine asmali konak ve aski memnu vol 6422468

Adsız dedi ki...

Kesinlikle bende öyle düşünüyorum fazla pohpohlandı tutmaz diye korktular

Adsız dedi ki...

Hık mık diye göz ucuyla izlerken sonlara doğru nooluyoz lan diye kaldım! Lütfen tutsun, sayko gelin benim de favorim!

Adsız dedi ki...

Murat Yıldırım giderli bi abimiz ama meryem uzerliyle hiç yakışmıyolar ya

Adsız dedi ki...

Zorlama karakterlerle entrika falan olmaz hiçte sağlam değil na yalan söyliyim

Adsız dedi ki...

Murati meryemle hic yakistiramiyorum ben ya oysaki ezgiyle cok yakisiyolar ayrica meryemin aksanli konusmasi artik beni de geriyo izleyemiyorum bu yuzden

Gülni... dedi ki...

bayadır birşey izlemiyordum ben sevdim

Adsız dedi ki...

"Sekülerizm başlıca iki temel önermeyi içermektedir: Birincisi devletin dinsel kurumlardan kesin bir biçimde ayrı olmasıdır. İkincisi ise farklı dinler ve inanışlardan olan kişilerin kanun önünde eşit olarak değerlendirilmeleridir." Bir çok anlama gelmekle beraber Türkçede sekülerizm kelimesinin karşılıklarından bir tanesi de laikliktir. Laiklik temelde kendi görüşümüzden farklı olan tüm görüş ve inanışlara saygı duymaktır. Bu durumda sizin sözde seküler bünyenize fazla gelen nedir tam olarak anlayamadım. Başkasına zarar vermediği sürece herkes kendi inanışına göre özgürce yaşama hakkına sahiptir lütfen sizin gibi düşünmeyen insanlara karşı daha saygılı davranın. İyi günler

Adsız dedi ki...

ikinci bölümü zor izledim bi daha da izleyebileceğimi sanmıyorum... Funda Eryiğit dışında herkes sahte, yapmacık, sıkıcı. Hikaye de sığ zaten. Meryem ve Murat çift olarak kesinlikle olmadı, olmuyo işte. Bu dizi kesin olarak OUT.

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar