Gönderen / 10 Kasım 2015 Salı / 15 Comments / , , , , , , , , , ,

Sevelim Mi Nefret Mi Edelim: Pencereli Kazak

Genellikle "Sevelim Mi Nefret Mi Edelim" bölümlerinde yazdığım şeylerde fikirlerim hep belli oluyor ama bu yazıda gerçekten ne yapacağımı bilemediğim için size soruyorum..

Son zamanlarda herkesin üzerinde görmüşsünüzdür bu kol kısmı kesik kazakları. Ben "pencereli kazak" dedim ama bu yazı için araştırma yaparken öğrendim ki adı "cold shoulder"mış. Bilmiyorum belki de değildir. Neyse adını öğrenmek şöyle dursun, ben bu modelleri 2000'lerin başından hatırlıyorum. Ama şimdi fashion week zamanı sokak stillerine baktığımızda oldukça sık çıktı karşımıza. Yahu bu tarz trendlerin yeniden moda olması için aradan bir jenerasyon, en az 20 yıl falan geçmesi gerekmiyor mu? Bu kadar mı sevdik de yeniden hayatımıza aldık?


Ortadaki ablanınki biraz abartı olsa da sol baştaki kızın kazağı gayet güzel görünüyor. Omuz kadında gayet estetik olan bir nokta ve kışın ortasında hafif hafif omuz başı göstermek neden olmasın dedim gördükçe. (Ve şu über yırtık kotlar lütfen bitsin, zatüre olucak millet bacağında dev yarıklarla gezmekten...)


Normalde hep siyah düşkünüyümdür ama bu kış gri kazaklara da tutulmadım değil. Gördükçe "a penceresi aralı, her yerine bayılıyorum" şarkısını söylediğim kazakların da grisini almak hoş olabilir diye düşünüyorum. Yalnız bu kazakları ya toplu ya da düz saçla kullanmak en güzeli. Dalgalı ve salkım saçak saçlarla hiç olmuyor, moda ikonunuzdan uyarı.... dslşdskiadk


Şimdi de bi kaç tane internetten alabileceğiniz tavsiye vereceğim. Ben siyah olanından tabii ki de aldım bi tane, bi iki haftaya gelir sanırım, giyer instoşa koyarım.. 

3- Pencereli gri kazak - $20.99

Koyduğum örneklerin hemen hemen her renk alternatifi var. Yani model beğenip renk de seçebilirsiniz. Sitedeki milyorlarca kazak modeline http://www.shein.com/Sweaters adresinden bakıp alabilirsiniz. 2 haftaya falan geliyor eve. TR'deki online sitelerden almakla aynı sürede yani, hem de pişti olmadan haha.

4- Pencereli beyaz body - $9.80 

Bu örneklerim de biraz daha salaş ya da badi olarak tercih etmek isteyenler için. Bordo olanın modeli baya hoşuma gittim, siyahı da var, bulun sitede. Aha bu da onun linki, http://www.romwe.com/Jumpers-Cardigans hadi iyi alışverişler.

7- Pencereli siyah elbise - $32.25 (Hep kazak linki verdim ama elbise de fena bi alternatif değil gibi..)

Artık http://www.asos.com/ un da nasıl bir derya olduğunu anlatmayayım, orada da milllyorlarca bulabilirsiniz kafanıza uygun bi tarzda. Ayh yine yoruldum link vermekten bitiriyom yazıyı.


Siyahı grisi, kalını incesi, bolu darı oldukça fazla popüler ve herkesin bayıla bayıla giydiğini gördüğüm, demode miii yoksa aşırı trend mi karar veremediğim bu kazakları size soruyorum şimdi. Ben alsam ve giyecek olsam da napalım kızlar sevelim mi, nefret mi edelim. Minik omuz başlarımıza öpücük konduralım mı yerinde moda tercihlerimizden dolayı?? 


Oylarınızı verdikten sonra da yorumlarınızı bekliyorum. İlk kez bi trendi de 3 kış sonra değil, daha yeni yeni popülerken yazdığım için ayrıca tebrik hakediyorum bence... 


Share This Post :
Tags : , , , , , , , , , ,

15 yorum:

Yağmurun Modasi dedi ki...

bence sevelim :D

Çok feminen ve hoş görünüyor.

Zeynep Altın dedi ki...

Sevdim :P

lady gardi dedi ki...

altına ne giyeceğimiz cidden mesele

tersimpiçtir dedi ki...

Geniş omuzlu hatunlar giydiğinde nefis ama bir karış omuzlara sahip insanlar giymemeli...

Adsız dedi ki...

Zorlama tarz

Adsız dedi ki...

üstteki ne güzel yorum yapmış öyle.zorlama

Adsız dedi ki...

https://www.facebook.com/ASGAnalizlerix/photos/pb.1595799670680485.-2207520000.1447262858./1629306660663119/?type=3&theater
bu ne be pelo baksana bi selena mı ayı mı karar ver hjjgfd

Adsız dedi ki...

VS fashion show yazısı yazıcak mısın

cansu deniz dedi ki...

Ben çok sevdim bi siyah bi gri aldım neredeyse bitane daha alacaktim b.kunu cikartmiyim diye kendimi zor tuttum 😄😄

Adsız dedi ki...

Bu internetten alışveriş ile ilgili bir yazı yazar mısın Pelin? Hangi sitelere güvenebiliriz, nelere dikkat etmeliyiz alırken vs.

Kazak dedi ki...

bencede sevelim:P En azından arada sırada farklı birşeyler aradığında giyebileceğin feminen bir tarz kazak.

Sarah Fortune dedi ki...

Ben beğendim. Gayet güzel.

Adsız dedi ki...

Shein den sipariş verince kargo ne kadar oluyor

Adsız dedi ki...

Sıkıldım artık görmekten hatta bir ara düşündüm beleş mi dağıtıyorlar !

GlassesShop dedi ki...

Ben beğendim.

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar