Gönderen / 27 Ekim 2015 Salı / 11 Comments / , , , , , , , , , , , ,

2015 Kış Trendleri: Küçük Kara Kazak

Yine kör göze parmağım gibi görünen, ama aslında aşırı işlevsel bir yazı ile karşınızdayım. Bu sene ne trend, ne değil ben bilmem, hava soğuyunca neler giydiğimi, neler hissettiğimi bilirim. Ve yazın bitmesiyle bazı dertler başlar. Tam istediğin gibi bir kot ceker, tam her şeyin üzerine giyebileceğin bir deri ceket, kıçını iyi gösteren bi jean, bi deeee siyah kazak! Geri kalan her şey benim için teferruat. 

Böyle kilit parçalar olduktan sonra geri kalan her şeyi değiştire değiştire giyiyorsun ama bunlardan biri bana kendimi iyi hissetirmeyince saçımı başımı yolasım geliyor.



Başlıktaki "Küçük Kara Balık" göndermesini anlamadıysanız sizin sorununuz, kazak pek küçük olmasa da bir ikon, bir star bana göre. Balıkçı yaka siyah kazak en zamansız, en anahtar parça belki de. Gel vatandaş gel Audrey Hepburn'den, Marilyn Monroe'ya kadar herkesin "rahat ve şık" olma kıyafeti sanırım. (Bu ikisi de tam sidik yarıştıracakken Marilyn rocknroll bi şekilde ölüvermiş kilaşklşk)


Millllyonlarca model, milyonlarca farklı duruşta siyah kazak bulabilir, alabilir, giyebilirsiniz. Bunun ucu bucağı yok.. Ama insanın hep bi tane en sevdiği oluyor. Benim 2 sezon önce H&M'den aldığım ve kollarını avuç içine almaktan büyük zevk duyduğum kazağım artık intihar etmek üzere, o yüzden bu sene yenisini buldum buldum, bulamadım depresyonlar.... Gerçi aşırı sevdiğim siyah kotum da eskisi kadar yakışmıyor, ay napıcam bu sene?? Neyse bu yukardaki ablalar kadar cool olabilsem keşke bi siyah kazakla...


Beline güvenen şöyle gelsin! Crop top'lara veda etmek yok ey halkım, hava soğusa da siyah kazağınızı crop top olarak almaz mıydınız? Kalem etek & crop top kombinini biraz fazla kasıntı ve seksi bulsam da yüksek bel kotlar ile gayet iyi oluyor. Ama bele kemer şartoş gibi.. Birazdan vereceğim linklerde kendi aldığım ve dokusunu çok beğendiğim minik kazağı da paylaşıcam. Ama onu giyebilmek için 3 gün aç gezip göbeği yok etmek gerekiyo :((


Hala ikna olmadıysanız moda ikonalarını sizin için derledim. İşte siyah kazak bağımlısı ünlü yılanlar.... Emma Watson, Jessica Alba ve Blake Lively'nin siyah kazak tercihleri gayet şık duruyor. Emma Watson'ınki tam bütün kış üzerimden çıkarmak istemediğim kazak tipi görünüyor, keşke giymediklerini bana verse...


Evet her yer envai çeşit siyah kazak dolu ama ben yine de ordan burdan almaya devam etmeye bayılıyorum. Her gün giymelik, evde giymelik, gece çıkarken giymelik, flörtle buluşurken kolay çıkarmalık dklisşkk 

2- Siyah kalpli kazak - $16.48 (hiğğ çok şirin)
3- Siyah örgü kazak - $19.83

Ben bu kadar seçtim ama binlerce çeşit arasından seçmek için http://www.shein.com/Sweaters adresine tıklayıp alışveriş yapabilirsiniz. 


Ben bu sefer hep crop kazak örnekleri verdim ama sitede çok daha fazla model ve çeşit var. Genişi bolu uzunu kısası için http://www.choies.com/knitwear-sweaters adresine tıklayıp pişti olmadan alışveriş qeyfeee yaşayabilirsiniz...

7- Yanları kesik tuniğimsi siyah kazak - $18.67
8- V yakalı dar siyah kazak - $14.00
9- Kolları fermuarlı bol siyah kazak - $20.67

Bu son verdiğim örneklerin bulunduğu sitede de çok fazla kalın kazak modeli var, bi tane aldım beklediğimden çok daha yumuşacık ve kaliteli çıktı. Tavsiye ederim. Adres ise http://www.romwe.com/Jumpers-Cardigans


Uzunu, kısası, darı, bolu siyah kazak benim için kışın ciddi mesele. Salak sulak kombin çabalarda olmadığımdan ve istediğim gibi bi siyah kazak bulana kadar depresyondan çıkmayacağım için çok dertliyim a dostlar. Uzun uzun yazıp sizi de derdime ortak edeyim dedim.. Gamsız olunca insan böyle şeylere tutuluyo işte....

Hayatımın erkeğini aramadım ideal siyah kazağı aradığım kadar...
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , , , , ,

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık pelin yine mükemmel bi yazı olmuş
mtv ema yapıldı bu arada yazısını bekliyoruz

Adsız dedi ki...

MTV ema piliss

Adsız dedi ki...

mtv ema yazısı da isteriiiiiiiiz

Demet dedi ki...

Ay keşke bizim de göbiş önden fırlamasa da biz de giysek, peloş göbek demişken bize azıcık diyete sokucak gaza getirici bi yazı yazıversen şöyle napsak ne etsek bi önderimiz oluver lütfenn

gozde gurbuz dedi ki...

Ama işte o kazaklar benim koltuk altımda tüy falan bırakıyo, yapışıyo, terleyince yün yün kokuyor. İçe bir cotton birşey de şartoş. O konuda yok mu diyeceği olan😏

Adsız dedi ki...

Ema yada instyle awards yazar misin

Ece çaylak dedi ki...

pelooş ya biraz daha sokak stil pilizzzzz

Zeynep Altın dedi ki...

MTV EMA yazarmısın? Öptm :D

Adsız dedi ki...

pelo mtv..........................

hümeyracım dedi ki...

yalan değil bende bu tarz siyah crop toplara bayılıyorum.yazın da güzel olmuş:)

Moda dedi ki...

Ellerinize sağlık süpersiniz. Bende MTV Ema yazınızı bekliyorum.

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar