Gönderen / 20 Mayıs 2015 Çarşamba / 91 Comments / , , , , , , , , , , ,

Taylor Swift'in Yeni Klibi: Bad Blood

Eveeeeet, madem bütün herkes bu klibi konuşuyor, biz eksik kalır mıyız? Kalmayız...

18 Mayıs 2015'de gösterime girecek olan "Bad Blood" şarkısının klibi için hazırlıklar bi kaç hafta öncesinden başladı. Taylor Swift'in özenle seçilmiş kankaları, bu klibe özel birer karaktere büründüler ve hepsi karakter posterlerini paylaşmaya başladılar..





Kankalar diyoruz ama öyle boş hatunlar değil bunlar. Cara Delevingne, Lily Aldrigde, Cindy Crawford, Jessica Alba, Karlie Kloss gibi VS meleklerinin yarısı ve model camiasının en top isimleri Taylor'a hayır vesilesiyle klipte yerlerini aldılar.


Sadece modeller mi? Elbette hayır... Selena Gomez, Zendaya, Lena Dunham ve Ellen Pompeo da birer karakter olarak dahil oldular. Tabi daha biiir sürü ünlü kankisi var klipte ama ben en sevdiklerim ve şöhret aşığı olduğum için en ünlüleri sıraladım.... 


Eee bu kadar reklamı yapılınca haliyle merak içinde kaldık, o yüzden ben de çok uzatmadan yayınlıyorum klibi... İzlediyseniz, geçiyorum yorumlarıma.....


Öncelikle söylemek istiyorum ki, hayatımın en bitmek bilmez 4 dakikasından birini yaşadım... Taylor Swift düşmanlığı olsun diye söylemiyorum, gerçekten bitmek bilmedi klip... Shake It Off'un hem klibini zevkle izleyip, hem de keyifle göbek atıyorum ama bu....... O kadar çaba, o kadar yapmacık, o kadar gereksiz ki.... Ünlü camiasından başarılı bi kaç kadını sürekli kankası olarak yanında gezdirmesinin saçmalığı bi yana, bi "kadın gücü" oluşturmak isteyip yakıp yıkmak, yerle bir etmek de neyin nesi??

Madem feministsin, yap kafa ve mantığın ön planda olduğu bi klip... Erkekleri düşman belleyen kedili teyzeler gibi olmuş bu kadar kız kız kız kız... Ayrıca izler izlemez Britney Spears'ın Toxic klibini hatırlattı bana. Hem kötü, hem orijinal olmayan bi klip olmuş bence...


Hadi bakalım bi de anket koydum. Benim oyumun hangi şıkka gideceği belli... Beğenmedim kardeşşiiim. Ama siz beğendiyseniz, yüzüme tükürmek, saçımı çekmek isterseniz buyrun yorumlara. Burası demokrağğğsiiii ile yönetilen bir blog!!
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , , , ,

91 yorum:

Adsız dedi ki...

Yok artık bir de feminist mesajı vermek miymiş amacı :O Alakası bile yok. O mesajın dışında tutarsak, çok kopuk bir klip olmuş bence; çok fazla ünlü olduğu için hepsini göstermeye çalışmış. Daha az kişi koysa daha bütün bir klip olabilirdi. Klipten çok bir film fragmanına benziyor.

Adsız dedi ki...

Taylor'ın kırmızı saçlı hâli tamamen Britney Spears-Toxic klibinden arak olmuş.
Şarkı klibin badass havası için yetersiz kalmış. Klibin kurgusu iyi olmamış; kızlar, kostümler, dekor iyi hoş da action yok. O kadar beklenti oluşturduktan sonra ortaya çıkardıkları iş yetersiz geldi bana.

Adsız dedi ki...

kendi anketine laf etmene kopptum :dıoefks

Adsız dedi ki...

Pelo bu klibin Katy Perry ile olan düşmanlığı üzerine çekmesi filan bence iyiydi. Yıllardır Hande Yener Demet Akalın kavgaları ile büyümüş bir nesil olarak görmek istediğimiz türden kavgalar bunlar. Klibin başında camdan kankası Arryn tarafından aşağı atılması filan hep bunlar Katy'e gönderme. Calvin Harris'in eski sevgilisi Ellie Goulding ne halt yemeye yeni sevgilisi Taylor'ın klibinde oynamış anlamasam da, Kendall bebeğimin bu klipte yer almamasına üzülsem de bence şarkı da klipte iyi.

Adsız dedi ki...

Bence klip cok sahte olmus o kadar unlu bosa gitmis her sey cok sahte ve abez duruyordu. Hele sonunda taylorin kizil saclari ve arkadako fake ates kill meeeiiiiiiii dedirtti.

Adsız dedi ki...

Ankette totaller gorunmuyor pelo

Adsız dedi ki...

Valla aynen ya Ellie Goulding olayı çok saçmaydı cidden

Adsız dedi ki...

klip güzel ama o Jessica Alba o kısa saçla ne seksi olmuş rabbim , o saç savurma , o killer eyes..

Adsız dedi ki...

acayip saçma yaa sıçmışta sıvamış sanki bide katye gönderme yapıyo sen kim KATY kim bu arada bence klipte oynayan bütün ünler belki bazılarıda olabilir belli bir ücret almışlardır elle geizekalısıda sinirimi bozdu onun orda ne işi var arkadaşın sanka kazık atmış sen hala onun yanındasın şu arkdaş sevgilileriylede çıkmak taylorda büyük hobi olmuş bu arda klip copy lerle dolu biraz kendin ol taylor 22 de böyle yapmıştı

Adsız dedi ki...

Herkes niye kotu yorum yapmis ya bence klip cok iyiydi. Evet bir film girisi tadinda ama 4 dk yetiyor bunun icin. hele hele en sonda taylorun kizil saclarina bayildim yaa artik saridan vazgecip kizil mi olsa dedim yani. Ben acip acip izliyorum klibi ya sizin yerinize de izlerim artik :P

Peloo bu arada Billboard music awardsi yazar misin? Taylor 8 odul alip gecenin yildizi oldu ama diger unluleri ve gecenin giybetlerini senden dinlemeyi cok isterim :)

Adsız dedi ki...

Pelo Billboard Music Awards niye yazmadın ya :((

Adsız dedi ki...

Bende beğenmedim günlerdir abarttığı epik olacak dediği şeyin bu olduğuna inanmak güç.
Yalnız toxic'in yönetmeni çekti zaten bu videoyuda o yüzden benzerlikler normaldir.

Adsız dedi ki...

Son bir bucuk dakika kala kapattim klibi ama izlerkende bunlar kadinsa ben neyim diye agladim resmen. Sarkiyida pek begenemedim ya ama bir kac haftaya herkesin dilinde olur bence

Adsız dedi ki...

Bokum gibi olmuş da onu boşver Pink, Billboard yazacak mısın?

Adsız dedi ki...

Simdi kafamda iki tane soru isareti var. Bir, klip nedir? Iki, ne icin cekilir?

Adsız dedi ki...

Bence klip çok güzel olmus.Bu arada Taylor katy'e bin basar.Pelossss lutfen billboard music awards yazarmisin.(katyle Taylor'u kiyaslayan kusbeyinsizz yazik cok yazik)

Adsız dedi ki...

Hic bir mesaj yok,dogru duzgun olay yok. sadece unlu kankilerini gösterme cabasi. Hatta o kadar bariz ki bu her birine alakasiz alakasiz sahneler koymus. Sarki da bir seye benzemiyor zaten sarki icin klip cekmemisler de klip icin sarkiyi kaydetmisler gibi

Junkhead dedi ki...

Hahaahh Taylor Swift ve o tarz müzik ile alakam yok,sırf Lena için açtım meraktan bakayım dedim.O da 2 sn.göründü ama her zamanki gibi cool bi şekilde :)) Cara da çok hoştu tabi ama şarkı bk afedersin benim için.

Adsız dedi ki...

hay amk.. yazmışlar mesaj yok, klip berbat, çalıntı. O zaman açın serdar ortaç klibi izleyin anasını.Mis gibi klip işte daha ne. Sanki izledikleriniz bundan çok iyi de...

Adsız dedi ki...

lena hariç sıska pislikler toplantısı gibi. çok çaba görüntüler, yumruklar sarsak falan. beyonce ve lady gaganın telephone gibi bi hikaye çizgisinde ilerliycek sandım ama bol isim yazmalı derili sıska yellozlara maruz kaldım.

Adsız dedi ki...

Pijama partsi formatli cekseydi daha bi swiftimsi bisey olurdu ne boktan bi klip ya jessica senin orda ne isin var onu da anlamis degilim. Yani resmen bakin butun kankilerim unlu benim gorgusuzlugu...

Beril dedi ki...

Ben de Toxic izlemiş gibi oldum...

Adsız dedi ki...

hakikaten çok sıkıldım klibi izlerken pelo yaa bu ne böyle...

Melisa dedi ki...

kac yillik kankasi demi lovatoyu koymamis gitmis hic gorunmedigi gorusmedigi lena dunham midir zendaya midir nedir onlari koymus.Surekli sanki demiyi selenayi ezmeue calisiyo gibi geliyo,etrafina unlu insanlari toplayip arki grubu olusturmak ve disariya benim arkam var demek istermis gibi cocukca..İ knew you were trouble klibinde kadin gurursuzluk oornegi olup burada feminist olmasida ayri gerzeklik.dogru,Taylor lautneri az uzmedi,cocuk onun icin yanip biterken neler cektirdi 1 yilda 11 kisiyle cikti.bizim okuldaki kasarlar gibi,ne kadar kisiyle sapinca o kadar ortami oluyodu taylor malininkide ayni iş bence.

Melisa dedi ki...

yha yuru git allasen,asıl katy gibi bi kraliceyle bu ergen gerisi sefili ayni tuttugun icin sen kezbansin.katy le onu yani taylor malini ergenini nasil kiyasliyon anlamiyom ki tmm taylor basarili bi suru odul aliyo ama katy nin yaninda hiç! Youtube da ondan onde odullerde onde karizmada onde kadinlikta onden daha ne olsun!!!!!

Adsız dedi ki...

Bu taylorı bir türlü sevemedim gitti, sinir şey

Adsız dedi ki...

Bir run the world değil. Hatta yanından bile geçemez

Özge Öz dedi ki...

Klip dışında her şey olmuş bence. Bir konusu olmayan bakın benim ne kadar ünlü arkadaşım var, ne kadar havalıyım demek için çekilmiş sanki. Şarkıda zaten bir şeye benzememiş, Blank Space şarksı halbuki ne kadar güzeldi!

Adsız dedi ki...

lady gaganın kısa film gibi klipleri nerde bu nerde ya sabır

Adsız dedi ki...

Bence cok sacmaa ve zorlama olmus o kadar unlulerin hepsini gostericem diye kopuk alakasiz bisiy yapmis ama tabi herkess meraktan izliyecegi icin buda ona youtube da yine birincilik getirirr

Adsız dedi ki...

Taylor swift kim amk

Adsız dedi ki...

Billboard müzik ödüllerini yazar mısın?

Adsız dedi ki...

Bişey dikkatimi çekti de senin fikrin neyse ankette o oy yüksek çıkıyor kırmızı halı yazılarında dahi aynısı ...

Adsız dedi ki...

Abi klip bokum gibi olmuş diyenleri ben harbiden anlayamadım. Adı üstünde klip yani ne bekliyorsunuz size hayat dersi falan mı verecekti? Yok konusu yokmuş, yok bir şey anlaşılmıyomuş komiksiniz valla. He bide kendini ve kankalarını göstermek çabasındaymış. Aq o kankalarından biri sizin kankanız olsa selfie çekmeye çalışmaktan kankanızı kaçırırsınız, tabi ki taylor kendini ve kankalarını sergileyecek çünkü onun klibi. Pelin valla bu kadarda kıskandığını belli edip bok atmaya çalışmanı da yakıştıramadım. Yok özenti klip olmuş muş senin kitaplarında pucca özentisi yani biz bişey diyo muyuz.

Adsız dedi ki...

Ay siz ne anlarsınız mis gibi olmuş işte

Adsız dedi ki...

Feeling Myself klibine de yazı yazsana Pelo

Adsız dedi ki...

Aynen ben böyle daha çok bir superhero filminin fragmanını izler gibiydim ve bence de olaylar kopuktu baya

Adsız dedi ki...

ayy mezuniyet yazisiiiiii:(

Adsız dedi ki...

Katy perry acaba ne dedi buna da tüm çetesini arkasına alıp geldi

Adsız dedi ki...

Katy perry acaba bu ergene ne dedi de tüm çetesini arkasına alıp "bize bulaşma biz badassiz" klibi çekti

Adsız dedi ki...

Cannes acilis dedin devamini yazmadin :(((

Adsız dedi ki...

Burdan yavaşça uzaklaş canım hadi bak çarpı olan yer kapatma düğmesi oraya sağ tıklıyosun yorma bizi hadi yavrum hadi cancağızım :(((

Adsız dedi ki...

beğenilse de beğenilmese de çok izlendi gene taylor kazandı. klibe gelirsek klip güzel ama tam olmamış bi eksiklik var gibi. 7/10

Adsız dedi ki...

Sonunu zorla getirdiğim kasıntı bir klip olmuş

Adsız dedi ki...

Cidden bir hayalkırıklığıydı bu klip. Son 30 saniyeye kadar insanlarınn isimlerini yazmaktan başka bir şey yapmadı. Ama kızıl saç cidden mükemmel olmuştu şimdi.

Aynı albümde Blank Space, Shake İt Off gibi orijinal ve başarılı klipler olduğu için bunu beğenmek mümkün değil bence. Başkası yapsa fena gelmeyebilirdi, ama Taylor yapınca ayrı bir hayalkırıklığı oldu, ayrı bir itici geldi. Çünkü ondan kesinlikle daha iyisini bekliyordum.

Eklenen rap kısmı da şarkıyı rezil etmiş bence :P Şarkının orijinali çok daha güzel. İnşallah sıradaki single Wildest Dreams'in klibi daha güzel olur. Albümdeki en güzel şarkılardan biri o, batırmasalar bari...

Adsız dedi ki...

Süper yorum. Tebrikler

Adsız dedi ki...

Uzun süredir aralarında bir gerginlik varmış katy bir iyi bir kötü davranıyormuş ödül törenlerinde falan. En sonda Taylorın Red turnesindeki dansçılarını çalmış

Adsız dedi ki...

Lena Dunham la yakın arkadaşlar, Zendaya yı ben de görmemiştim beraber ama taylor bi dergide yazdığı 20 ilham verici kadın yazısında onu da koymuştu demek önceden tanışıyorlarmış

Adsız dedi ki...

Ellie Goulding le Calvin Harris beraber değildi, sadece beraber çalıştılar. Yanlış hatırlamıyorsam Calvin o zamanlar Rita Ora ile bbirlikteydi zaten. Ellie Taylorın yakın arkadaşlarından

Adsız dedi ki...

Çok doğru bir noktaya parmak basmışsın arkadaşım, tebrikler.

Adsız dedi ki...

ya katy Perry hayranları buraya gelip komik komik yorumlar yapmasınlar gülünç duruma düşüyorlar klibe gelirsek o da anaconda klibinden iyidir en azından

Adsız dedi ki...

Of Taylor swift yaa, dünyanın en sıkıcı ve en vasıfsız insanı. Arkasına taş gibi kadınlardan bir ordu almış olsa da, yine etkileyici olamamış, evinde oturup fasulye ayıklasın.

Adsız dedi ki...

Klip çok zorlama olmuş yok bız bad girl leriz kankayız kadınlar yaşasın filan. Hayır neresi feminist anlamaım da. RUn the World,Flawless filandır yani feminist. Resmen arkadaşlarının reklamını yapmış ama Cara Lena ve Zendaya çok güzel ve ikoniklerdi.Şu Selena Gomez de çok güzel de arkadaş bi insan bu kadar mı badass olamaz bu kadar mı seksilikten uzak 11 yaşında görünür bi insan bu kadar mı kötü şarkı söyler ve kötü oyunculuk yapar. Kazandığı yılın en kötü oyuncusu ödülünü sonuna kadar hakediyo.

Adsız dedi ki...

Feeling Myself i yazsana Pelooo

Adsız dedi ki...

bu kadar ünlüyü toplayıp çektiği klibe bak.. efsane olabilirdi ama yazık etmiş. herkes 2 saniye görünüyor onda da bir amaç yok sadece bir sürü ünlü kankası olduğu görülsün diye çekilmiş bir klip gibi

Adsız dedi ki...

victoria justice stilini yazar mısın?

Adsız dedi ki...

Her Taylor'la ilgili birşey görmeden önce "daha ne kadar saçmalayabilir, ondan daha ne kadar soğuyabilirim..?" soruları kafamda cirit atıyor. Kız tüm klip boyunca garip, gereksiz ve samanyolu oyunculuğunda bir uğraş içindeydi. Kilolarca soğan doğrasam gözlerim bu kadar zarar görmez açıkçası. TaylorHater olarak bu klibi baştan sona kadar izleyebildiğime dahi inanamıyorum. Taylor'ı sevenler veya Swiftie arkadaşlarımız da varsa kusura bakmayın ama bu klip -şarkı da pek iyi gözükmüyor bence- olmamış arkadaşlar. Olmamış..

Adsız dedi ki...

Klip rekor kırdı demek ki başarılı olmuş.

Adsız dedi ki...

Peliin amfar ı yazar misin

Adsız dedi ki...

Pelin dövmelerini yazar mısın? Ya da en azından demi nun dövmelerini filan yazsan :( daha önce de bu şekilde bi kaç yorum yaptım, fotoğraflarda çok güzel görünüyor dövmelerin lütfen onları yaz :)

Hale Altay dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Pelin Billboard Music Awards yaz artık Mariah'ı unutma ama....

Adsız dedi ki...

Cannesi yaz final doneminde tek eğlencemsin Pelin :( Her gün 272615142552 kere kontrol ediyorum. PLZZ

Melisa dedi ki...

Taylorin knklarini sergilemesi gerekmiyo canim benim! Sanatini sergilemesi gerekiyo.Muzik bi sanattir.kankalarini toplayip benim arkam var demek degil.ay bide biktim sizin su taylori koruma ve diger insanlara sitem rtme cabanizdan.sizene bizim dusuncelerimizden.batiyo mu aq?

Melisa dedi ki...

Katy i taylor dan daha cok sevmenize tmm saygi gosteririmde gelipte Taylor harikaaaa o muhtesemmm yada cool yorum yapma cabalariniz gulunc yani.Katy den bahsediyoruz,Hani şu superbowl da muthis bir gosteri yapip,Youtube da en cok dinlenen 3.sarki olan dark horse u soyleyen,Kapiş?

Melisa dedi ki...

Ay pelos demi nin stilini incelesene iki dakkani alir lutfennnnnolurrrr kendimi keserimmm vallahi hem hasetlenmezsindeee nolurrrrr pelossssss nolurrrrr o godos zendaya yi bile koydun demiyi yazmadin nolurrrr peloooo

Melisa dedi ki...

ne rekoru yhaa?

Adsız dedi ki...

Holland Roden stil inceleme yazsana Pelog mütüş bir yazı olur :D

eque dedi ki...

Acaba yavaş çekim esnasında kendi yüzünün en mikemmel açılarını dondurulurken, cara delevigne dahil taş hatunların estetikten en uzak saniyelerinin kareye alınması bir tesadüf olabilir mi? yok bi tek ben çok güzel olcam banane banane diye mi oldu bütün bunlar. En fıstık hatunlar bile ağır çkeimde ketoya dönerken bu kıza bi nur inmeler filan...

Adsız dedi ki...

güzel bi klip olmuş bu kadar laf edilmesini anlayamadım

Adsız dedi ki...

Yeminle ciğerim söndü sean o'pry ı yaz yoksa evini taşlarım -:-

Greycat dedi ki...

Fifty element'i karbon kağıdıyla kopyalamışlar. Hiç sevmedim...

Adsız dedi ki...

Öyle çok sikim bişey değil Klibi izlerken aklıma britneyin toxic klibi geldi ki o klipte fii tarihinde kaldı helal britneye

Adsız dedi ki...

hayır bu aq malının ilk hallerini de biliyoruz saçını dipten ucuna kadar maşalayıp geziyodu ortada şimdi ne kadar cool takılmaya çalışırsa çalışsın hala vizyonsuz hala kezo. kaç haftadır instagramda esip gürlüyordu 18463 tane fotoğraf paylaşıp bu mu yani. nesine bu kadar bayılıyorlar anlamıyorum

melisa dedi ki...

Pelo ya laf etme sikerim

Adsız dedi ki...

Yani şarkı güzel olmamış kliple kurtaralım gibi bisey olmuş bu bence, bizimle diilsin Taylor:(

Adsız dedi ki...

Bence kavgaya gerek yok.Taylor popu beceremiyor zaten.Katy popun kraliçesi.Taylor daha çok klasik.Bu yüzden tartışmanız saçma.Bence ikisi de birbiriyle kıyaslanamayacak kadar iyi.

Adsız dedi ki...

Bence şarkı harika olmuş.Klipte bazıları 'Bakın benim tüm arkadaşlarım ünlü.' gibi şeyler anlamış ama nedense defalarca izlememe rağmen bunu anlayamadım.Bence Selena en yakın arkadaşı olduğundan (Taylena♥) beraber klip yapmak istemiş.Diğer ünlülerin de reklamını yapmak için değil,eğlenmek,gerçekten bir klibinde de sevdiği insanlarla vakit geçirmek için yapmış.Keşke Lorde a da yer verseymiş.Katy'e de burada hiçbir mesaj yollamıyor.Taylor Katy'le ilgilenmiyor bile.Göremiyor musunuz bunu?Takmıyor.Klipte de elinden geleni yapmış.Çok da güzel olmuş bence.Özellikle Selena'ya yer vermesi olağanüstü muhteşhem ötesi bir şey.Şarkı da mükemmel zaten.Sanki huzur.Swiftie değilim ama bu mükemmel klibi bu kadar ezmeniz koyuyor.

Adsız dedi ki...

Klibi üç kez izledim ve dedimki where is the adalet :(((

lady gardi dedi ki...

ben klip yapıp kanı bozuk dedirtmezdim kendime

lady gardi dedi ki...

ben klip yapıp kanı bozuk dedirtmezdim kendime

Adsız dedi ki...

peki klibin başında taktığı o lastik südyen askıları!!!!!

Adsız dedi ki...

Biz burda Taylor ve Katy Perry kavgadı hakkında değil klip hakkında konuşuyoruz birşey sorucam ama dizin yaptığınız çok saçma siz nr hakla taylor un bu kadar emek verdiği klibe bok diyebilirsiniz bu hem ahlaksızlık hemde emeğe saygısızlık Katy Perry'nin roar klibinde kullandığı sahte hayvanlardan iyidir böyle bir klibi beğenmemişseniz Katy Perry nin çoğu klibinden güzel olmuş söyliyim

Adsız dedi ki...

Klibin neyi anlattığı hakkında keşke bi şeyler anlasaydım.

Adsız dedi ki...

Çok biliyorsan git istediğin gibi yap kendin çek klibi

Adsız dedi ki...

Ya sanki sizin yorumlarınıza göre tekrar yapılcak klip ve şarkı.Malsınız amk.Siz kim Country Music sanatçısı Taylor Swift kim ? Biraz düzgün konuşun be.Aylardır çalışıyolar onlar ona.Nedir bu çekememezlik ? Sanki daha iyisini yapıcaksınız.Hadi diyelim.Klibini falan hazırladınız.Şarkıyı bok yaparsınız amk.Bu işler öyle kolay değil.Götünüzü satsanız böyle klip yapamazsınız.Beğenmiyosanız beğenmiyosunuz.Birsürü ünlü koyduysa ne var yani ? Sizene lan SİZENE.Sizin istekleriniz kimene.Herkes istediği klipte oynar.Buna siz karışacak değilsiniz.O bir ÜNLÜ.Anladınız mı ?

Adsız dedi ki...

Ben feministlik göremedim... Ayrıca bence klip çok hoştu ama senin fikrin yağniiii oda...

Adsız dedi ki...

Bence çok başarılı. Forever swiftie <3

ceren tuncer dedi ki...

Benim biraz kafam karıştı shake it off klibinde kendimiz gibi olmamizi soyleyen bir mesaj vardi simdide kirmizilar felan taylor antimi degilmi anlamadim

Adsız dedi ki...

Harika bir klip tabi anlayana

Adsız dedi ki...

Begenmediginiz kip Grammy aldı. 😏

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar