Gönderen / 13 Nisan 2015 Pazartesi / 22 Comments / , , , , , , , , ,

Kırmızı Halı: MTV Movie Awards 2015

Yeni kitabım çıkıyo diye blogu boşlayacağımı mı sandınız? "Muallaya Sor"un hazırlıkları son sürat devam ederken, araya bir de kırmızı halı sıkıştırayım dedim. Pek iç açıcı, muhteşem bir tören olmamış. MTV mallığında, bir takım ünlülerin birbirini eyledikleri garip bi ödül töreni olmuş, ben de yazayım, aman eksik kalmayalım dedim. 

12 Nisan 2015'de Los Angeles semalarında gerçekleşen törende neler olup bitmiş, kimler ne giymiş şöyle bi bakalım bakalım... Herkes Coachella'da gününü gün ederken bunların bu sıcakta gündüz gözüyle törende ne işleri var diye düşünmedim değil....



Orada ne yaptığına bir türlü anlam veremediğim Jennifer Lopez törene Versace etek ve ceketiyle katılıyor, ki bence muhhhhhteşem ötesi görünüyor. Kadın küllerinden yeniden doğdu valla, ışıltı saçıyor etrafına. Ve bunun da gayet farkında olduğundan özgüvenli halleriyle kendisine hayran bırakıyor. Bu kezo törende olunabilecek en sade ve şık halde gelmiş. Kendisini tebrik ediyor, salak danscı sevgilisine geri döndüğü için de kınıyorum. Ben onu bi NBA oyuncusuna falan yakıştırıyodum...


Ne kadar gıcık olursak olalım Cara Delevingne'in fıstık gibi göründüğünü kabul etmek gerekiyor. Bordo mini tuvaleti tam olması gerektiği gibi.. Reem Acra imzasını taşıyan bu tuvalet mezuniyet kıyafeti isteyenlere bir öneri olsun işte. Bu tarz minnoş bi şey giyebilirsiniz. Bu iblis kadar güzel görünür müsünüz bilemem tabi. En beğendiğim ikinci isim de Cara oldu..


Scarlett Johansson'ı görünce o kadar şok oldum, o kadar şok oldum ki, bi daha bakıp bi daha şok oldum. O muhteşem vücut kıvrımları olan efsane sarışın gitmiş, kilo verme hırsıyla koca kafalı kalan ortalama bi kadın gelmiş. Doğum sonrası kilo verme işini fazla abartıp bi deri bi kemiğe dönmüş. Yüzüne hiç yakışmayan saç kesimi de tut biber olmuş. Zuhair Murad tasarımı tulumu kötü değil ama Scarlett o alımlı, havalı halinden o kadar uzak ki, gidip nutellaya bütün ekmek banacağım zayıflayıp böyle olmamak için....


Garip ismini düzgün yazacağım diye beni bin türlü zahmete soktuğu yetmiyormuş gibi, bir de korkunç giyinmiş Shailene Woodley. Ben uğraşmak zorunda mıyım sizin kıroluklarınızla yaaa. Bu ne şimdi, yani what is this? Tamam tören sikko ama yatmaya bile gitmezsin bu kıyafetle. Isabel Marant böyle bi şeyi nasıl tasarlamış aklım almıyor. Bezmiyaren kafede arkadaşlarıyla nargile içen bi kezodan farkı yok gözümde. Kuş öldü beybiiii....


Heee, bak bana bunlarla gelin işte. Neşeli bir tombiş kadar neşemi yerine getiren bi şey yok.. Gayet mutlu, huzurlu, çabasız ve eğlenceli görünüyor Rebel Wilson ve pembe pelerini. Süperkahraman gibi ama pembiş ^_^. Sadece o pelerinin elbisenin boyunda bitmesinden hoşlanmadım o kadar. Uzun olsa mı diye düşündüm ama onun dışında hoşuma gitti diyebilirim. 


Favori Kardashian'ım Khloe ile ağız dalaşına girdiğinden beri hiç hazetmediğim Amber Rose ve gümüşlü beyazlı elbisesini de hiç övemeyeceğim şimdi godoş gibi. Sen benim Khloe'me dil uzatır, onun kalbini kırarsan ben de sana sataşırım işte koca memeli pornocu... Ayrıca oldukça çiğ ve ucuz görünüyor bütün bunların dışında.. Pis kadın, çekil gözümün önünden...


Hmmm, işte o sürekli bahsettiğim "değişiklik değişiklik değişiklik" karşımda duruyor, ama sevdim mi sevmedim mi bilmiyorum. Jessie-J'nin pijamayı andıran pullu payetli takımı en azından sıkıcı ve klişe değil, bu bile geçer not almasına yeterli. En azından kalıpların dışına çıktığı için kutluyor, başarılarının devamını diliyorum. Hmmm dekoltesi de güzelmiş, bak şimdi farkettim...


Ünlüler camiasının ve insanlık tarihinin en gereksiz insanı Kelly Osbourne yine anlamsızca dolanıyor ortalıkta. Helin Avşar'dan bile daha amaçsız bi ünlü bence kendisi. Ve her zamanki gibi korkunççç görünüyor üstü başı ve saçı... O boyuna o model ve boy bir elbise giydiğine inanamıyorum. Hele elindeki ördek çantayı göreceğime kör olsaydım. Ünlülerin yüz karası çekil gözümün önünden çekiiiiilllllll.


Daha 1996 doğumlu Hailee Steinfeld maşallah 40 yaşında kadın gibi göründüğü için onu da koymak istedim. Üzerindekiler o kadar karışık ve karman çorman ki, çok güzel görünebilecekken, oldukça paçoz olmuş. Bu da "düğünde, mezuniyette nasıl giyinmemeliyiz"e bir örnek olsun.

Ay artık fenalaştım bitiriyorum yazıyı.. Ama bitirmeden önce bi kaç not var..

- Coachella yazısı gelecek, festival bi hafta daha süreceği için tamamen bittikten sonra yazacağım..

- Muallaya Sor blogda olmaya devam edecek, kitap çıkınca blog tamamen bitmeyecek. Kitap öncesi son dertlerinizi "muallayasor@gmail.com"a gönderebilirsiniz...

- Anketleri koyduğum site kapandığı için başka anketler denedim, hepsine laf ettiğiniz için bu sefer anket yok. Favori isimnizi yorum olarak belirtmek durumundasınız cadalozlar. 

- Görsel kalitesinin bi tık daha artmış olması lazım, bi fark görebildiniz mi?

Kimi neyi beğendiniz, kim leşoydu, kim piremsesti hepsini bekliyorum. Buyrun pilavlı gıybete...
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , ,

22 yorum:

Adsız dedi ki...

HİHİH. çok komilsin yine
Peloş ya. neşeli tombişe bayıldım nasıl daa musmutlu. jennifer de ne yaptırmışsa iyi olmuş 15 sene önceki halinden daha genç görünüyor.

Adsız dedi ki...

Lütfen Zoella ile ilgili de bir şeyler yaz Pelin

Adsız dedi ki...

Jennifer hakkaten taş geldi taş gidicek Benjamin 2 Kardashian kardeşlerde ne yaparse ne giyerse giysin leş oğlu leşler gibi geliyor. Muallayı da kitapa dönüştürmeyip bize özel mi kalsaydı acaba ticaret işin için girmesin sen yolunu her türlü bulursun zaten zeki kızsın.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

jenn mükemmel gözüküyodu sadece etek yerine şort belki daha iyi dururdu ya da bilemiyeceğim.cara yılanının üstündekide sanki boğdu gibi hissettim

Adsız dedi ki...

hemen yazdığın için, bloğu boşlamadığın için falan filan çok teşekkürler.ay lav yuu

Adsız dedi ki...

Resim kalitesindeki farklılık gerçekten belli oluyor, tebrikler içerik haricinde bunun gibi teknik olaylara da önem verdiğin için
Coachellayı da bekliyoruz, kardashianları unutmaaa kylienin saçı felan..

Adsız dedi ki...

Bir avuç insan gelmiş bu ne ayol? Bence Jennifer Lopez'in yanına en yakışan adam Puff Daddy, P.Diddy ne haspaysa oydu işte. Adam gibi adam böyle yanında.

Adam demişken, törene katılan adamları görücem diye hevesle bekledim ama kursağımda kaldı. Avengers oyuncuları katılmıştı bildiğim kadarıyla. İnsan bir görmek istiyor, Chris Hemsworth olsun, efendim Chirs Evans olsun....

ezgi dedi ki...

Scarlett eski vücut hatlarıyla çok çok daha iyiydi ama şimdiki halini de yakıştırdım şahsen ama eski halinin yerini tutamaz ben Scarlettı o haliyle kalbimde yaşatıp sevmeye devam edicem

Adsız dedi ki...

J.Lo 😍

Boşbırakıcam dedi ki...

Festival'de Cara'nın oynadığı filmi izledim. Kız çok şekerdi. Seviyorum artık ben onu. Elbisesi de çok ciciş olmuş.
Jennifer da harika tabii. Ben onu Marc Antony ile çok yakıştırıyordum. keşke gene beraber olsalar.
Scarlett'ın giydiği şeyin rengi iğrenç.

Boşbırakıcam dedi ki...

Bi de Jessie-J kim hiç bilmiyorum ama bu kıyafetle çok cool bi hatun olmuş. Çok beğendim.

Adsız dedi ki...

Kelly leş

Adsız dedi ki...

Valla gene süper bir yazı moral buldum şağol Pelin abla ^^
Aynen Shai'ye ben de katılıyorum,taş gibi kız kendine ancak böyle bir kötülük yapardı...Sen Theo ile film ayağına yiyiş,sonra gel bunu giy........interesting.......

eliza bennet dedi ki...

J-Lo hakikaten anka kuşu gibi küllendikçe daha yeni bir şekilde fırlıyor. Ben onun dansçılarla falan takılmasında bir sakınca görmüyorum zira güçlü, yetenekli, varlıklı ve ne istediğini bilen ve de alan bir hatun.

Scarlett'i hiç sevmezken birden nedense sever oldum ancak hakikaten hiç güzel görünmüyor burada.

Shailane ve Hailee'nin ikisini toplasan yaşıtları Jennifer Lawrence'ın yarısı etmezler. Ne tarz ne de yetenek olarak.

Cara'nın entarisi ona yakışmış ama başkasında paçoz durma potansiyeli var.

Bloğu boşlamadığın ve yine yüzümü güldüren bir kırmızı halı yazısı için teşekkürler.

Favori Kardashian'ım Kourtney.

Adsız dedi ki...

direk 1 numara blogger'sın. iki dandini foto koyup da her yerde bedava yiyip içen, çok ünlüymüş gibi gezenlere bin basarsın, eventten evente koşmaşsın. bravo sana, fotoların hep güzeldi şimdi de güzel..ilk iki ünlüye bayıldım.

Adsız dedi ki...

webden resim kalitesi yukselmis olabilir ama mobilden dusmus maalesef her aey piksel piksel anlayamadim kim kim :(

Onun disinda eline saglik daha sık yaz, coachella yazini simdiden heyecanla bekliyorunm :)

Adsız dedi ki...

Jennifer lopez kesinlikle en iyi giyinenleri Scarlett'ı ilk defa bu kadar sevimsiz gördüm başka biri olsa güzel olduğunu düşünürdüm ama o güzel yuvarlak hatlarından sonra çok yavan geldi bu hali

Adsız dedi ki...

Coachella yazisi gelsin artik bekliyoruuuuuzzz !!! :)

Adsız dedi ki...

Rihanna'nin American Oxygen hakkinda ne dusunuyosun

Şirin dedi ki...

Scarlett'e ne olmuş öyle, babaanne gibi gözüküyor :/

Adsız dedi ki...

Halk coachella bekliyor pelo!!!

Adsız dedi ki...

Pornocu diye suçlarken sebebini gösterdiğin khloe de ablasının pornosu sayesinde tanıyosun tatlım :))))))))))))))))

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar