Gönderen / 22 Aralık 2014 Pazartesi / 29 Comments / , , , , , , , , ,

Dizi Tavsiyesi: The Affair

Hellooo, uzun süredir divi tavsiyesi vermiyodum çünkü izleyecek dizi bulamıyordum. Ki biliyorsunuz, kışın battaniye altında her şeyi unutana dek dizi izlemeye bayılırım. Sürekli takip ettiğim dizilerin yeni bölümlerinden arta kalan zamanlarda bi de yeni dizilere başlamak en büyük hobilerimden. Bir sürü başarısız girişimden sonra The Affair'in tam ağzıma layık bi dizi olduğunu görünce hemen size de önereyim dedim..



Dizimizin tek kötü yanı sadece 10 bölüm sürüyor olması. Yani yeni bir dizi ve 10 bölümlük ilk sezonu daha yeni sona erdi. Bunun dışında her şeyini sevdim. Bi defa Gossip Girl'den hastası olduğumuz New York sosyetesinin gözde tatil beldesi Hamptons'da geçiyor. O yeşillikler içindeki devasa malikanelerde dönen mutsuzluklardan The Affair de nasibini alıyor. Ve bütün bunların yanı sıra bir aldatma hikayesi.. Aşk, ihtiras, tutku, yalan, dolan, aldatma hepsi 10 bölümün tamamında mevcut...


Hikaye aslında çift taraflı ilerliyor. Yani bir bölümün ilk yarısını adamın gözünden, ikinci yarısını ise kızın gözünden izliyoruz. Hangisinin doğru söylediğine emin olamadan izlerken bölümler geçiveriyor. Adamın gözünden bakıldığında kız ona iş atıyor, kızı izlediğimizde ise herif bunu ayartmış.. Her ikisi de evli olan ana karakterlerimiz birbirlerinden vazgeçemeden bir aldatma macerasına giriyorlar.. Spoiler sayılmaz çünkü dizinin konusu bu.. 


Erkek karakterimiz son derece zengin bir kadınla evli, sportmen, 4 çocuk babası, başarısız bir yazar.. Orta yaş bunalımı mı desek, can sıkıntısı mı desek, çoluk çocuk bıkkınlığı mı desek bilemiyoruz ama yaz kaçamağı olarak gizemli Alison'a vuruluveriyor. Hikayeyi onun tarafından dinlediğimizde kız yuvasını yıkması için her şeyi yapan orospunun teki.. Ama kızın gözünden adamı gördüğümüzde adam şerefsizin önde gideni. Ayy kime neye inanacağımı şaşırdım. Ama tek bildiğim bu ikisinin eşlerini küçücük kasabada ne kadar rahat aldatabildiği. Yuh ulan bi gizleyin saklayın di mi....


Alison ise deli gibi aşık olduğu kocasıyla şimdi söyleyemeyeceğim bir olay sonrasında dev bir bunalıma giren garson bir kızcağız.. Fakir ama gururlu çiftimiz sorunları arasında bi de bu aldatma macerasıyla başa çıkmak zorunda kalıyorlar. Ayrıca Alison'ın kocasını hastası olduğumuz Joshua Jackson oynuyor, bu da +100 point demek benim için..

Neyse işte dizide bir sürü olay oluyor. Sinirleriniz zaman zaman çok bozuluyor, bu godoşluk nasıl olabilir diye delleniyorsunuz ama ilişkiler, psikoloji, aldatma, kadın erkek dinamikleri, evlilik, gibi konulara meraklıysanız, Hamptons havası almak istiyorsanız, bence The Affair'i kesinlikle izlemelisiniz. 2014'ün son günlerinde 10 bölümü hüppp diye bitiriverirsiniz. 

Diziyi önceden izlemiş olan kimi haklı bulduğunu vs.. yazarsa çok sevinirim. Bu yazıdan sonra izleyenlerin yorumlarını da bekliyorum tabi.. Ha bi de böyle izlemelik dizi önerirseniz süppper olur!


Share This Post :
Tags : , , , , , , , , ,

29 yorum:

dilek dedi ki...

Ben White Collar'ı önermek istiyorum, 6. sezonla birlikte finali yaptı birkaç gün önce. Başrolün Matt Bomer olması dışında dizide eğlence, macera, aksiyon, gizem ve en önemlisi bol bol Manhattan var :)

yaso dedi ki...

bu diziyle ilgili değil de black mirror Christmas'a özel bir bölüm çıkardı, izledin mi? Yine muhteşem bi bölüm, 1,5 saat kadar sürüyor

Ayşe dedi ki...

Merhaba
Ben Güney Kore dizilerine çok meraklıyım.İlginizi çekerse önerebilirim.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

izleyecek dizi arıyodum teşekkürler gerçi başrol kız itici görünüyor ama deneyeceğim siz önerdiğiniz için.

maya dedi ki...

Önerini okuduktan sonra hemen başladım ve bir bölüm kesmedi anında ikinciyi de bitirdim. Bölüm sonu şarkıları şahane olduğu gibi, dejenere hayatlar, ihtiras, ve sosyete tatil kasabası gibi seçenekler tam benlik. Tam bir ara sezonu değerlendirmelik çıtır çerez dizi teşekkür ederim. Ayrıca şu an ikinci bölümde olsam da Alison tam bir kaşar şeklinde yorum yapabilirimasjdhgajsdada

Adsız dedi ki...

Pink haftada bi yazma kız az otur totonun üstüne hayranlarin seni bekliyiii o.O ayrica bende black mirror hastasıyım ya. Bu haftasonu izlemelik dizi ariyordum iyi oldu bu entrika loading...

Ayça dedi ki...

peliiinnnn elle style awards yazsana noooolur

gonca bitmez dedi ki...

Ulan bi insan nasıl bi karakter olursa olsun joshuanın oynadığı bi karakteri aldatabilir ya o tipe nasıl kıyabilir valla karı iyi bunalıma girmiş demekki öyle kıçındaki kılları ağarmış bi adamla aldatıyor sut gibi çıcığı allahın pacozu nolcak!

Adsız dedi ki...

Dizi tavsiye ediyorsak tabiki The Fall. Izlemeyen kalmamali Jamien Dornan diyorum ve susuyorum !..

aycan hayata dair dedi ki...

american horror story freak show ben bu sezonu sevemedim ama siz ahs seviyorsunuz :) orange is the new black güzel dizi, orphan black, forever, şu an için aklıma gelenler :))

Adsız dedi ki...

The foster güzel ben beyendim bende yeni başladım ama bazı bölümler sıka biliyor

shellybip dedi ki...

Mr Selfridges kesinlikle! İngilizler, alışveriş, aldatma vs.

Adsız dedi ki...

Outlander tabii ki.

Adsız dedi ki...

Postun basligini gorunce pelin the wire'i izledi mi acaba diyordum ki resimlerde dominic westi gordum.the wire'daki yakisikli karizmatik dedektifimiz burda da basrolde. Biraz yaslanmis gibi gorunuyor ama iyidir hostur kendisi.
Ayse

Adsız dedi ki...

2 Broke Girls
The 100
Kesinlikle izle :)

Adsız dedi ki...

White Collar'da çok güzel :D
Zaten Matt Bomer varsa kesinlikle izlenir :D

Aytaç Kara dedi ki...

Ben The Affair'in ilk sezonunu izlemiş biriyim, hatta sezon finalini de dün izledim. Beğendiklerimden oldu. (Ayrıca dizi 2. sezon onayını aldı ve Altın Küre'de adam, kadın, dizi birer adaylık aldılar şimdilik. Tören Ocak 11'de.)

Ben kadının daha haklı olduğunu düşünüyorum. Elbet onun da değiştirip veya atlayıp anlattığı oldu ama totalde o daha önde. Gerçi Noah'ı sevmemememin de bir etkisi olabilir. Hele son iki bölüm daha da sinir olmuştum; tamam 4 çocuk-zengin eşin yanında ezik kalmak falan ama orta yaş krizi dediğimiz şeyin de kralını yaşıyor bence o. Alison için de diziden önce "Umarım o tipte bir kocayı aldattığı için düzgün bir nedeni vardır." demiştim. Gösterdiklerinden dolayı anlayabildiğimi söyleyebilrim. Hoş yine saçma da daha saçması var ortada: Niye Noah? Madem aldatacaksın, bulsana şundan başkasını? Sanki bu kadına adam yok.

Dizi tavsiyesine gelirsek:
* Penny Dreadful. Özellikle de Eva Green seviyorsan. O da bunun kanalından.
* Altta da söyleyen olmuş: Black Mirror. Çok güzeldir, özellikle de teknolojiye ilgisi olanlar için.
* Outlander. The Affair'den sonra tarz bakımından iyi gider. Daha ilk sezonunda.
* Dizi Tavsiyesi diye arattığımda Shameless'ı göremedim, yoksa o da olsun. Hazır Türkler uyarlamasını da çekiyorken...
* How to Get Away with Murder: Bu sezonun en güzellerinden birisi de bu. Oyunculuklar falan da pek güzel. Bence seversin; özellikle oradaki Connor ve Annalise'i.
* House of Cards sevdiğine göre Homeland de olabilir. Tabii bu hali hazırda yoksa... Orada da var bir aldatma durumu. (Gerçi CIA/politika falan da var aynen.)

HAKKIMIZDA dedi ki...

How to get away with murder.

Senin gibi yana yana dizi arayip bisicikleri begenmezken buldum 2 gunde bitirdim. Suan 9. Bolumu yayinda ocaga kadar ara verdiler.

Girls baslasa ya artik be !

Adsız dedi ki...

ya lükse bak kadın joshua jacksonı aldatıyor ya anne nasıl dayanıcam:@ bu arada senin seveceğine emin olduğum bi dizi var bi sezoncuk ama you're the worst. ayy nolur bak ahlaksızlık komiklikler şakalar bi takım seksler muazzam karakterler bi de üstüne başrol tam bir ingiliz, kara mizahıylan karizmatik aksanıylan.hadi öpüşka, peluşsan izlersin cc:::

Derya Şimşek dedi ki...

Joshua'nın aldatıldığını görmek kalbimi paramparça etse de beğenerek izlediğim bir dizi birkaç günde tüm bölümleri izledim.Henüz sezon finalini izlemedim ama şimdiye kadar izlediğim kısımda kadının çok büyük sorunları olduğunu ve nedense adamın aldatma için kadını sorumlu tutarak yalan söylediğini düşündüm. 10 bölüm olması sinir bozucu bence izlemeyenler ikinci sezonun başlamasına 2 hafta kala izlemeye başlasınlar beklerken sinirleri bozulmasın :)

Özge dedi ki...

Kesinlikle bencede penny dreadful izleyebilirsin çok güzel, diğer hiç bir diziye benzemiyor kendine özgü hikayesin var. Şeytan, yaratıklı, ürkütücü bir dizi. Dizinin içinde dr frankestain var, ilk vampir var ama bunlar kıytırık gençlik dizilerindeki gibi değil. Şimdilik 1 sezon oynadı, yeni sezon 2015'de. Bir sonraki bölümü şimdi ne olacak heyecanıyla izliyorsun, 8 bölümlük bir dizi, lokum gibi dizi. 😊

Adsız dedi ki...

hamptons deyince aklıma "the revenge" geliyor. aslında çok paçoz bi dizi ama elimde değil 5.5 saat aralıksız izlediğimi biliyorum.

ayla aydın dedi ki...

Blogun en sevdiğim bölümlerinden birisi bu.Kitap,dizi ve film önerilerin.Gerçekten güzel şeyler öneriyorsun.Bu diziye de sen söyledikten hemen sonra başladım ve çok beğendim.Diğer önerilerini de bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

the walking dead'in üzerine dizi tanımıyorum...evet romantik,dram,komedi değil.alalade bi zombi dizisi ığğyy diyeceksiniz ama demeyin...ilk 1-2 sezon evet zombilerden kaç dur heyecan falan ama özellikle 3.sezon itibariyle insanların nasıl zombilerden daha tehlikeli olduğuna en iyi örnek bence....kendinizi durduramayacaksınız emin olun

Adsız dedi ki...

Outlander ve the walking dead ikisini de şiddetle öneririm

Adsız dedi ki...

2.seson ne zaman baslıyor ??

Unknown dedi ki...

ulan, hiç sevmem final vermemiş dizi izlemeyi ama senin bu yazını görünce bi heves başlamıştım.
5 dk kadar önce 2x9u bitirdim, dedim ben bu kıza dizi tavsiyesi için müteşekkirliğimi belirtmeliyim..........
ya arkadaş ben kolay kolay dizi takip etmem, genelde eskiden izlemiş olduğum dizileri tekrar tekrar izlerim(ki fatmagül'ün suçu neyi 3, merlin'i 5 kere felan izledim), yeni dizilere sarmam, film izlemem, izlerken uyuyakalırım, vs vs ama.... herifler öyle bişiy yapmış ki saat sayıyorum yeni bölüme... :(
neyse bence allison yollu. diyeceklerim bukadardı.

Adsız dedi ki...

Güzel dizi bulunduğumuz ortama, şartlara, tipe bakmaksızın. Farklı çekimin olduğu, aşkın insanı nasıl mantıksızlaştırdığını anlatıyor.

Adsız dedi ki...

Gilmore Girls dizisini öneriyorum. Eski bir dizi olmasına rağmen günümüzde yapılan dizilerden daha güzel.

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar