Gönderen / 2 Mayıs 2014 Cuma / 51 Comments / , , , , , , , , , ,

Kırmızı Halı: iHeartRadio Music Awards 2014

1. Geleneksel iHeartRadio Music Awards'ın kırmızı bile olamayacak kadar paçoz halısından günaydınlar.. Önceki ismiyle Disney Music Awards iken, bu yıl yeni ismi, yeni konseptiyle bir tören gerçekleştirmişler. Ulan sırf Rihanna gelsin götünü açsın diye tören mi düzenlenir demeyin, düzenlenmiş.

Gelin şimdi Rihanna'nın domine ettiği törene şöyle bi göz atıp, milletin arkasından konuşmak için bi bahane daha yaratalım.



Ririiiii, ririiiii ne olacak kızım senin bu halin? Hayır sonu nereye varıcak bu işin dedikçe açıcak bi yerini mutlaka buluyor. Haftaiçi verdiği muhteşem ötesi çıplak pozlardan sonra çoluk çombalağın ödül töreni için yine bi nebze kapalı bile görünüyor. Yine iç çamaşırı üstüne bi tül geçirip çıksa da meme ucu, göt çizgisi, joint deseni yok üzerinde. Yeşil ruju ve dili, deli saçması saçları ile de "hepiniz hizaya geçeceksiniz, önümde diz çöküp tövbe edeceksiniz" mesajını veriyor kadın. Helal sana kara kız.


Takıları, deri ceketi, dövmeleri ile tam bir Rihanna coolluğu içerisinde. Saçını "Orange Is the New Black" dizisinin delisi gibi yaptığı halde bile kadın seksi görünmeyi başarıyor. Çıplak fotoğraflarını sildi diye, tek başına koca Instagramın karşısında duran Rihanna'yı kutluyor, edepsiz poz konusunda önderimiz olduğu, biz yerel arsızlara bu yolu açtığı için teşekkür ediyorum.


Törenin Rihanna dışında pek bi numarası yoktu. Kesin o haset "Benden başka A+ selebriti gelmiycek geceye" diye şart koşmuştur. Amma velakin sarışınların Rihanna'sı Gwen Stefani tüm coolluğu ve güzelliğiyle gelmiş geceye işte. Bu kadına vallahi bayılıyorum. Bi gün stil ikonu bölümünde yazarken ortadan kiye çaaat diye çatlayıp kara taşlı emineye dönücem diye korkuyorum.


Al işte, törenin ne kadar malca olduğunun en net görseli. Ya Ariana Grande kimsin nesin bilmem, çok hayranın var okey de Los Angeles'daki bi ödül törenine KAZAKla gitmek de neyin nesiiii???? Kezban diyince de suçlu ben oluyorum. 15 yaşındaki bi kızı Banu Zorlu çizmesi ve Seren Serengil kazağı ile görünce de sinirleniyorum ama kimse kusura bakmasın.


Justin Bieber'dan 349239403294. kez ayrılan Selena Gomez "üzgün görünme makyajı" ile huzurlarımıza çıkıyor. Ebru Gündeş'in kocasının ardından ağlama sahnesindeki fake makyajsız makyajı ile yarışacak bir makyaj olmuş. Üzerindeki bordo etek ve dekolteli crop top'a o kadar aşık oldum ki, ekmek bıçağıyla kesmek istiyorum göbeğimi. Ulaaaan ben de istiyorum crop top giymek, karın kaslı olmak. Yolarım o Selena'yı da, Kendall'ı da.


"Kezban gelip kezban gitmek" isimli ansiklopedinin yazarı Shakira halkını huzurla selamlıyor... Minnoşsun, latinosun, harika bi kocan var, kıvraksın ama gel gelelim bunların hepsini toplayınca ben bile daha ışıltılı bir star görünüyorum. Ne yaparsa yapsın, ne giyerse giysin bi türlü o elektrik yok bu kızda. Neyse çok üzerine gitmiycem, Rihanna ile olan klibinde yeterince eziklenip, alay malzemesi oldu zaten. Git çocuğunu falan emzir, kocana salata yap ne bileyim, starcılık oynama işte.


Yaa garibim Hilary Duff da "çağırdılar geldim" modunda takılıyor işte. Hanım hanımcık elbisesi, hafif paçoz saçları, tatlı gülümsemesi ile ortalarda dolanıyo yazık. Laf söz edip ağlatmak istemiyorum, öyle çeşit olsun diye koydum fotosunu.


İşte zenci gibi zenci, kadın gibi kadınlar. Mel B ve Mya şıklıkları ve üzerlerindeki kıyafetleri muhteşem taşımalarıyla Rihanna'dan sonra en beğendiğim iki isim oldu. Bu güzelim stilleri, bu sikko ödül töreninde boşa harcamışlar. 


Oyyy yanakları mıncıklanası minnoş Prarrell'siz olur mu hiiiiç. Dünyayı happy etti adam, bi de laf söz mü söyleyeceğim kendisine. Şakır şakır Chanel kolyesini de takacak, hırkasını da giyecek tabi. Kimse karışamaz!


Her kırmızı halıda olduğu gibi en muhteşemle bitiriyoruz. Elbette bu gecenin ve her gecenin şahanesi Jared Leto! Off o ipek saçlarının arasına kafamı gömüp ölümü orda beklemek istiyorum. Giyim kuşamı biraz çaba çaba çaba diye bağırsa da, o altın saçların uğruna tek kötü söz edemem ona. Kocacımmmmm, al beni vur duvardan duvaraa. Ay sorry kendimi kaybettim.


Olsa da olur, olmasa da olur bir ödül töreni daha böyle sonlandı işte. Rihanna'nın kendisini iyi hissetmesi için düzenlenmiş gibi dursa da ben eğlendim yazarken. Ünlü paçozluğuna bayılıyorum, kendi sıradan hayatımı unutturuyor. Rihanna'nın memelerini, Pharrell'in tontişliğini ya da başka kenafirliklerinizi paylaşmak üzere istediğiniz yorumu yapabilirsiniz.

Xoxo haset kızı..


Share This Post :
Tags : , , , , , , , , , ,

51 yorum:

Adsız dedi ki...

shakira hakkında yazdıklarına katılmasamda yinede senin kırmızı halı yazılarını özlemişim

Adsız dedi ki...

Selena Gomez'in makyajı kötü ama onun dışında çok hoş.

Mine Canan Çiftçi dedi ki...

"Ebru Gündeş'in kocasının ardından ağlama sahnesindeki fake makyajsız makyajı" öldüm buna ahsjbajhbsa

beyza mermutlu dedi ki...

"Kezban gelip kezban gitmek" isimli ansiklopedinin yazarı Shakira halkını huzurla selamlıyor... :):):)bu nasıl bi benzetme ya:)koptum..


Adsız dedi ki...

Bir Gwen Steffani incelemesi yaz da havamızı bulalım o zaman. Şööyle en eskilerden başlayıp, ki kendisi crop top.ların üstadıydı bir zamanlar, sonra harajuku girl oldu saçmaladı biraz ama olsun, iyidir.

Small Steps dedi ki...

Ben bu Jared Leto'yu her gördüğümde sakallı kadın görmüş gibi oluyorum ama ya...

Adsız dedi ki...

allaaam rihanna yapınca çok cool, aysel gürel yapınca mı delilik?? aysel gürel'in tek bahtsızlığı bu ülkeye doğmak.

kozmetik karne dedi ki...

Yine super bi yazı yazmışsın. İçim açılsın, moralim yerine gelsin diye açıyorum sayfanı.Bence de Rihanna dışında dikkate değer bişey yok ama onun Mtv sabahlıklı halinden sonra bunu beğenmedim. Jared Leto'nun saçların dibi yağlı yahu ne ipeği Peloş! Naked makeup görünce benim de aklıma Gülben Ergenin kaset skandalından sonra beyaz gömlekle yaptığı basın toplantısı geldi ne yalan söyliyeyim.

MyLove Sista dedi ki...

Ariana aşığı biri değilim ama bana hep minnoş gelmiştir o kız severim yani şirin bence çok tatlı olmuş :dd mıncırasım geldi yine

MyLove Sista dedi ki...

Ariana aşığı biri değilim ama bana hep minnoş gelmiştir o kız severim yani şirin bence çok tatlı olmuş :dd mıncırasım geldi yine

Berill dedi ki...

Rihanna bence artk iyice koptu yani Shakira cidden cok basit görünüyor katılıyorum sana:D dediğin gibi Gwen harika!

Adsız dedi ki...

Ya pelin Chester Bennington nerede?

GülSinem gülen dedi ki...

Gwen Stefani favorim :) saçlarına bayıldııımmm

Adsız dedi ki...

George clooney ve nişanlısı hakkında yaz :)

Devrimsu Türkuçak dedi ki...

ariana 20 yasında sadece bi not...

Adsız dedi ki...

Gweni herhangi bi bölümde konuk et!!
Cool Çiftlerde de olabilir, stil ikonunda da :)

Adsız dedi ki...

ben goruyorum Rihannanin sonunu. az kaldi bi otel odasinda olu bulunmasina....

yaren kargın dedi ki...

Ariana 21 yaşında ama :(

yaren kargın dedi ki...

Ariana 21 yaşında ama :(

yaren kargın dedi ki...

Ariana 21 yaşında ama :(

Adsız dedi ki...

Hilary Duff'un elbisesini diz hizasına kadar uzat aynı kadın gününde 40 50 yaşlarındaki teyzelerin giydiği elbiselere benziyo ariana da ailesine iphone 5 s almadı diye isyan eden yeni ergenlere benziyo Selena gomezin o hüzünlü bakislarinin altından yılanlar fışkıriyo seytaaaaaaan

Ahsen Bebek dedi ki...

ya o ariana nedir ya allahını seversen, gitsin barbie bebekleriyle oynasın, lütfen bidaha ki yazışında saçlarını da ele al.. 80li yılların saç modeli yapıyor hele o rengi o kızdan nefret ediyorum

Adsız dedi ki...

Bence rihanna nin bi guzelligi yoktu

Kat Beth dedi ki...

Her şey iyi güzel hoş ta o klipte asıl shakira rihannayı gömdü :))

Kat Beth dedi ki...

Her şey iyi güzel hoş ta o klipte shakira rihannayi gömmüstü :))

Adsız dedi ki...

iyi de bu tören hep düzenleniyor ki geçen yıl da vardı hatta tv2 de vermişlerdi. nina dobrev falan da vardı.

Nazlı dedi ki...

Adriana favorim ya..

Semih Türk dedi ki...

Kırmızı halı elbiseleri harika ya

Adsız dedi ki...

kristen stewart channel için poz verdi ve bikaç bişey yayınlandı bayıldım çok güzellerdi bi yazsan çok güzel olur

Adsız dedi ki...

Shakira klipte rihannaya oyle bi koymustu ki pacoz ve kezban laflarina sadece guldum ahdjdhxn dunyanin en seksi kadinlarindan birinden soz ediyoruz burda

Adsız dedi ki...

shakira'yı çok anlamsızca ezmişsin. hayır burda ne rüküş ne şişko, gayet de latino star. nesine bu kadar takıldın belli değil, cümlelerinde bile net bi eleştiri yok. laf olsun torba dolsun eleştiriler sana yakışmıyo pink :)

Adsız dedi ki...

emine'nin taşı beni bitirdi :) zeki olduğun kadar kültürlüsün dee aferiin. ayrıca sana da o croplar süper olur, sen otur da bize ağla, sezeryan kesiğinin üstünden göbeği fırrrlayanlara ;) ( defne )

Adsız dedi ki...

senin lafınla söyliyim pinkoşş asıl o malum klipte shakira rihannayı donunda salladı rihanna köylü güzeli kezban gibi kaldı yanında:)

Adsız dedi ki...

senin lafınla söyliyim pinkoş asıl shakıra rihannayı donunda salladı shakıranın yanında köylü güzeli kezban gibi kaldı o malum klipte:)

gökçe dedi ki...

bir echelon olarak jared letoyu yazman sevindirirr

Adsız dedi ki...

Hepsi kötü

Begum İncesoy dedi ki...

Met gala yazını dört gözle bekliyorum resmen 😍

Adsız dedi ki...

Met Gala yazar mısın?

Adsız dedi ki...

e hadi met gala :(

cansu uzuğ dedi ki...

selenanın makyajı tuhaf olmuş gerçekten de şöyle güzel bi stil ikonu yazsan ne güzel olur bi dahaki yazında

Adsız dedi ki...

Sabahtan beri yazdin mi diye met galaya bakıyorum ya

Adsız dedi ki...

met met bu bünye met istiyor pinkk:)

Adsız dedi ki...

Shakiraya laf ettirmem en azindan stili var bi derece. Ama rihanna da artik sıktı surekli bi değişiklik yapayim ben cilginim nereye kadar

Adsız dedi ki...

MET GALA ISTERIZ

Adsız dedi ki...

Pelin met galayı yazar mısın ?

Adsız dedi ki...

met gala !! kristen stewartın yeni saçlarına bayıldım ben

Adsız dedi ki...

yanlız ariana 20 yaşında. sen onu bella thorne la karistırıyosun

Adsız dedi ki...

Bir Gwen Stefani incelemesi güzel olabilir aslında :)

gizem gider dedi ki...

''Üzerindeki bordo etek ve dekolteli crop top'a o kadar aşık oldum ki, ekmek bıçağıyla kesmek istiyorum göbeğimi. Ulaaaan ben de istiyorum crop top giymek, karın kaslı olmak. Yolarım o Selena'yı da, Kendall'ı da.'' kesinlikle katılıyorum asdfghjk :D

Zeynep Serra Göncü dedi ki...

öncelikle selena 22 yaşında adfags ikincisi annesini babasını evden kovmadı annesi ve babası zaten ayrı annesi baska bi adamla evli ve kardesi oldu yeni onlar ayri yasiyorlar babasiyla da nadiren görüsüyor
kylie ve kendall'ı da reklam icin niye kullansın amk selena daha ünlü asıl onlar selenayı kullanıyorlardı sonra selena küstü justine yavsıyorlar simdi bilip bilmeden konusmasın kimse

Irem Ezgi Arslan dedi ki...

Naomi Watts çok güzel olmuş, onu da ekleyebilirsin. :) Yazı mükemmel olmuş, tebrikler. :D

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar