Gönderen / 22 Nisan 2014 Salı / 17 Comments / , , , , , , , , , , , , , , ,

Coachella 2014 Stili

Ayyyy CoachellaCoachella ömrümü yediniz 10 gündür. Ulan yazcam diyom "Yaz yaz yaz istiyoz istiyoz." Festival iki hafta sürcek, hepsi bitince yazcam diyorum "yaz yaz yaz yaz" Yemin ederim ne anamdan babamdan, ne manitamdan bu kadar baskı gördüm. Neyse efendim, iki haftasonu boyunca gördüğüm her kare yüzünden sinir krizi geçirmemi sağlayan Los Angeles baharı Coachella'nın bu yılki selebriti gıybetine hazırsanız başlayalım..


Dalga geçmiycekseniz bi şey itiraf edicem. Bi keresinde gaza gelip "Kaç para lan bu Coachella" diye bilet fiyatlarına bakıp götün götün google'a geri dönmüştüm. Yani her şey harika görünüyor, Los Angeles, ünlüler, çimenler, dönme dolap, kot şort, botlar.. Ama hep o hayallerimdeki festivalden bu yıl biraz soğudum. Ortam biraz fazla fake ve hipstervari geldi. Yani öyle bi miktar para geçse elime Coachella'ya gidip uzaktan uzaktan ünlülere ve zenginlere hasetlenmek yerine iki ay bi Avrupa şehrinde yaşarım o parayla. Aman neyse stil tüyoları apartıp burdaki festivallerde kendimize uygulayabileceğimiz Coachella 20124 başlıyooooor.



Kesinlikle bu yıl Coachella = "Jenner kardeşler"idi. Kim Kardashian'ın aynı anadan başka babadan olma yeni yetme üvey kardeşleri Kylie ve Kendall Jenner bu sene bence Coachella'ya stilleriyle, tavırlarıyla damga vurdular. Kankaları Selena Gomez ve bir takım diğer ünlüler ile birlikte "Gençliğimizle döveriz sizi bebeğim." edasıyla gezip tozarken biz de burda işte yürüyüşe falan gittik Karaköy'e. Yürüyün kız. Ananız Elton John'un Oscar partisine alınmadı diye ağlayadursun, siz ortalığı inletin burda.


Ya tamam Kylie de okey ama bilen bilir, ben Kendall'cıyım arkadaş. Kızın fiziği, tarzı, duruşu insanı depresyondan depresyona sokuyor. Hayır incesin, güzelsin, ünlüsün, zenginsin, gençsin, niye benim hayallerimdeki sabahlıklar, uçuş uçuş elbiselerle geziyorsun ki? Neyse, hasetleyemeyecek çok beğeniyorum kendisini. En kısa sürede kot şort üzerine şu siyah zımbırtı ve beyaz yelek benzeri şeyler edinmek lazım. Alarma alarma alarma.


Öff resmen Coachella, çift olma haline dönüşmüş. Tek başına ne giyeceğine önem vermen yetmiyor artık, yanındaki manitanla uyumun da önemli. Coolluğunuza coolluk katacak bi sevgiliniz yoksa, zaten Coachella'da işiniz de yok. Hadi sıkıyosa git bakalım kompleks yumağı türk erkeğiyle buralara. O kot şortu, içtiğin milkshake'i ağzından burnundan getirir güdükler.


Coachella'nın en tatlı çifti olarak "Cool Çiftler" bölümünde de incelediğimiz Emma Roberst ve Evan Peters'ı seçtim. Çok çabasız, maymuna dönmeden, sadece eğlenmek için orada olduklarını yansıtan rahat kıyafetleri ve tatlı tavırları benden kem göz almadan geçmelerini sağladı.


Festivalin en çok konuşulan çifti Vanessa Hudgens ve Austin Butler'ı ise "en çaba çift" seçtim. Hayır yani ikisi de güzel, ikisi de hoş, ama bu kadarı da biraz kasmak gibi geldi artık. Coachella mı memleketinden kovduğunuz yerlileri anma haftasında orotoryo gösterisi mi? Festival stillerini biraz fazla fake bulsam da bu ikiliyi önümüzdeki günlerde "Cool Çiftler" bölümünde ele alacağım. Ki biliyorsunuz, orada kimi yazsam iki vakte kadar aralarına kara kedi giriyor. Hadi bakalım and içtim ayırıcam sizi ulan.


Öff tamam çok tatlısınız ama biraz fazla kusursuz değil misiniz sevgili Diane Kruger ve Joshua Jackson çifti? Seneler geçti hala el ele, göz göze her etkinlikte, her davette. Bi kavga edin, bi çirkin görünün, bi uyum sağlayamayın yaa. Tüm sarışınlıkları ve gözlerindeki "Biz buralar için yaratıldık bebeğim" bakışlarıyla yine düşman çatlattılar biz de oturduk izledik.


Bütün bu yılışık çift mıymıylığı arasında Coachella'ya aslanlar gibi gelen Alexander Skarsgard ve Dita Von Teese'i ise ayakta alkışlamak istiyorum. Efendi gibi giyinmişler, kendileri olmaktan ödün vermeden paşalar gibi gelip müziklerini dinlemişler. İşte ünlülük, işte Yeşilcam'a vefa...


Yılansu Victoria's Secret melekleri hiç kaçırır mı böyle bi organizasyonu. Kıçlarını başlarını doyasıya açıp şımarabilecekleri festival bulmuşlar, hepsi doluşmuş tabi. Cara Delevingne, Alessandra Ambrosio, Rosie Huntington-Whiteley, Chanel Iman gibi melek yüzlü şeytanlar tüm sıskalık ve kot şortlarıyla baş gedikli gibi gidip şırfıntı şırfıntı eğlenmişler. Hepsini yel alsın.


Bu yellozlardan sonra moralimi düzeltebilecek tek şey elbette Jared Leto ve ipeksi saçları. Hey yavrum beee heybete bak, Jesus gibi maşallaaahh allah nazarlardan saklasın. Gerçi onun da giyim kuşamını biraz çaba buldum ama olsun onu giyinik hayal etmiyorum zaten...


Coachella'nın en kezbanları olarak ise kol kola girip gezen kız kankaları seçtim. Yahu sanırsın okul pikniğine gelmiş kezolar. Paris Hilton'ın zaten kılık kıyafetinin alakasızlığın geçtim, Katy Perry ve Lea Michele de beni üzen isimler oldu. Bi de kısır yiyin tam olsun. 


Çiçek taçlarını, fedora şapkalarını, kovboy botlarını giyen selebriti aleminin selfi çılgınlığına yakalanmayacağını mı sandınız? Yanılıyorsunuz. Selfie karşıtı değilim ama selfie çekerken dışarıdan biri tarafından çekilen bu fotoğraflar tüm karizmayı sıfırlıyor bence. 


Müzikal anlamda nası bi festival derseniz, pek bi kopuş akış olmadan, biraz yalan dolan düzeyde popüler kültür sunuyor sadece. Lorde, Daft Punk, Justin Bieber, Jay-Z, Pharrell, Lana Del Rey gibi isimler sahneye çıkıp üç beş hoşluk yapıyorlar. Burada milyorlar harcayacağıma Sonar'da kot şortumla aklımı yitiririm daha iyi.


Festival stilini tabii ki ortamların en cool çifti Beyonce ve Jay-Z ile kapatıyoruz. Beyonce'yi seviyorum falan da az yılan değil kendisi. Millet çimlerde hoplayıp zıplarken kameralara en doğal halleriyle yakalanırken kendisi gitmiş kocasıyla özel çekim yaptırıp boy boy yayınlamış İnstagramlarda. Neyse allahtan aşırı iyi görünüyorlar da pek kenarif gözleşmiyor insan. 

İşteee yılın en şişirme festivali de bu şekilde sona erdi Los Angeles halkı için. Biz de One Love'da, Chillout'da bütün bu stil tüyolarını çakar çakar gezeriz artık..

Xoxo festival kızı.
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , , , , , , , ,

17 yorum:

Berill dedi ki...

Beyonce ve Kendall harika görünüyo! kıskanmamak elde değill!!

Adsız dedi ki...

Eline sağlık upuzun süper bi' yazı olmuş pelin :)) ya acaba böyle ucuza şıklık tarzı filan yazılar yazsan nasıl olur öğrenci haliyle para yetiştirmek zor oluyor ya :))

Dizilerde Kim Ne Giymiş ?? dedi ki...

Diane Kruger ve Joshua Jackson çifti yine mükemmel ötesi görünüyor. Ne kadar duru, su gibi bir çift. Aralarındaki uyuma bayılıyorum ama en çok da Joshua Jackson'a bayılıyorum. Bir de Poppy Delevingne tarzına hayranım çok cool bir hatun.

Adsız dedi ki...

Jared Leto'nun giyim tarzı hep aynı. Adam fesrival tören mören dinlemeyip hep aynı giyino. O bol bütün kaslarını gösteren yırtık pırtık tişörtleri benden daha iyi görünen ince bacaklarını saran dar pantolonları derş ceketleri tür tür güneş gözlükleriyle ve de tabi ki insana bismillahirrahmanirrahim dedirten saçlarıyla hep aynı Allahsız. Zebra pantolonuna kurban. Hayvan herif ya.

Adsız dedi ki...

Irıspının başkenti Chiara'da oradaydı. Pislik bi' şeyden de eksik kalsın. Ayrıca davet etseler gitmem bu gıcıkların arasına onlar İstanbul'a gelsin, benim mekanımda kapışalım.

Adsız dedi ki...

işte Yeşilcam'a vefa... okuyunca koptum hahaha çok güzel yazı olmuş!

Adsız dedi ki...

harika bir yazı olmuş ama sana bir sorum var. nasıl bu kadar organize bir şekilde takip edip yazabiliyorsun bu tür şeyleri çok merak ediyorum?

Adsız dedi ki...

Ahh sonunda beklediğim yazı cok süper olmuş hiç ara vermeden yazılara devam etmeni istiyorummm:-) :-)

Adsız dedi ki...

yazın çok güzel olmuş ama beyoncenin kardeşi solenge ile yaptığı dansı o anlarıda eklemeni isterdim:)

Adsız dedi ki...

Lea Michele Katy Perry'i zorla kistirip fotoğraf cektirmis gibi durmuyor mu :)

Adsız dedi ki...

Lea'yı beğeneceğini düşünmüştüm neyse. Dianna'yı da yazabilirsin bak o kız da müthiş giyindi genelde salaş tarzı var. Glee'nin Quinn Fabray'i. Onu da bir gün ele alsana :')

gonca bitmez dedi ki...

Allahsız jared oğlum sen nesin lan tanrısal varlık bak bak doyamıyorum adama ya beyonce ve kendall a zaten hiç bişey demiyorum dunyaya gonderilen ilk mukemmellikler bence offf catlıycamm şimdi ortadan ikiye:))))bu arada beyaz show bir sen iki ona konuk cıkan diziler yayından kalkıyor seninde cool ciftler bolumunede giren ayrılıyor nasıl bi şerse artık valla hala ıan ve nina nın acısı içimde ya offff

gonca bitmez dedi ki...

Allahsız jared oğlum sen nesin lan tanrısal varlık bak bak doyamıyorum adama ya beyonce ve kendall a zaten hiç bişey demiyorum dunyaya gonderilen ilk mukemmellikler bence offf catlıycamm şimdi ortadan ikiye:))))bu arada beyaz show bir sen iki ona konuk cıkan diziler yayından kalkıyor seninde cool ciftler bolumunede giren ayrılıyor nasıl bi şerse artık valla hala ıan ve nina nın acısı içimde ya offff

Adsız dedi ki...

Upuzun bi vanessa austin yazısı bekliyoruz :)

Adsız dedi ki...

Jared saclarini kestirsin ya :(

dygdnr dedi ki...

Ay Allahıma şükürler olsun o Dita Von Teese denen pis yelloz bu sene Theo'mun (Theo Hutchcraft-Hurts) yakasından kopmuş, yalnız gitmiş coachella'ya. Geçen sene coachella'da öpüşürken çekilmiş boy boy fotoğrafları hala gözümün önünden gitmiyor. Sen kimsin maryln manson tamorfozundan sonra benim nur yüzlü gül kokulu Theo'ma el uzatırsın. Kendinden de kaç yaş küçük ayrıca. Git yalnız gez festivallerde cadı kadın. sdfjskdjf

Adsız dedi ki...

Jay z yi o kadar begeniyosun bir de onunla ilgili bir yazi yazsana senden okumak isteriz jay z yi

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar