Gönderen / 5 Şubat 2014 Çarşamba / 12 Comments / , , , , , , ,

Film Önerisi: Dagınık Yatak

Artık canım ne istiyorsa onu yazmaya karar verdim. Blogumun olmayan tasarımı yüzünden yazmak istediklerimi yazamıyorum. Adam akıllı kategorilere ayırabilsem daha rahat yazıcam ama işte şimdi böyle ne yazsam lakk diye ekranın ortasına düşüveriyor. İdare edin artık, bugün bunu yazmak istedim.

Yazın Tumblr'ımda yazdığım "Bugün İzledim" yazılarımı burda devam etmek istiyorum artık. Dizi manyağı olduğumdan film kültürüm pek yok. "Aa onu nası izlemezsin, aa bunu nasıl bilmezsin." dendiğinde merak edip de izlediğim bi kaç film var işte. Dün gece başlayıp, bu öğleden sonra bitirdiğim Dağınık Yatak bugünkü filmim.


Dün akşam Atıf Yılmaz sinemasının ne kadar başka bir kafa olduğundan bahsederken (evet böyle şeylerden bahsediyoruz hep aramızda kfdlişkşd) yatmadan önce bir film izleyelim dedik. Müjde Ar'ın başrolünde olduğu Dağınık Yatak gerçekten izlediğim en garip filmlerden biriydi. Müjde Ar her zamanki gibi kadınlığıyla, dişiliğiyle ön planda. Zengin erkeklerin fettan metresiyken gencecik bir oğlana aşık oluyor ve olaylar gelişiyor. Yani bi gün metres olmak istesem filmin başlarını 55 kere izlerim heralde. Metres gibi metres olmuş Müjde Ar. Genç İsmail de süt gibi ohhhh.

Ruhsuz, sevgisiz bir ilişki içindeyken, bir partide garsonluk yaparken gördüğü İsmail'in saflığına aşık oluyor. İsmail de garibim jigololuk kavramından bi haber bununla gezip tozarken, Müjde'nin etrafındaki yılanlar çocuğu da kendilerine benzetip bu saf ilişkiyi bozuveriyorlar. Benli Meryem çocukluğundan beri bulamadığı masumiyeti İsmail'de bulmuşken, İsmail içine girdiği bu yeni ortama hemen uyum sağlayıp, Meryem'in kaçtığı şeye dönüşüverir. Yani konuyu anlatmak istemezdim ama film yazısı nasıl yazılır bilmiyorum. Kabaca durum bu işte. Öyle güzel cümleler, öyle enteresan diyaloglar, öyle harika karakter çözümlemeleri var ki. 80 dakikada milyon tane şey olup bitiyor. 

Filmde en unutamadığım sahne ise şu: Zengin iş adamı Ferruh bey karısına ve Meryem'e aynı gerdanlığı almıştır. İki kadın aynı partide karşılaşırlar ve Ferruh'un karısı Meryem'in kolyesine bakarak aşağılayıcı bir şekilde "Eminim benimki sahtedir, gerçeği sizdedir bu kolyenin." der. Meryem ise kendi göğüslerine bakarak "Eşinizi hiç tanıyamamışsınız hanımefendi, o hiçbir şeyin sahtesini almaz." der ve uzaklaşır. 

Temelde "Seni sevmeyeni sevmek" üzerine özetleyebileceğimiz bu filmi izlemediyseniz kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum. Üç beş satırla özetlenecek cinsten değildi gerçekten de. 

2014'ü daha çok film izleme yılı, Şubat ayını ise Atıf Yılmaz filmerini izleme ayı yaptım. 

Aman işte içimden bunu yazmak geldi yazdım, yetti elbise etek gıybet.

Share This Post :
Tags : , , , , , , ,

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş son zamanlarda en sevdiklerimden diyebilirim. Bu tarz yazıları daha çok paylaşırsan seviniriz. Elbise etek gıybete mola :))

Adsız dedi ki...

Ooo sevdim bunu ama sanki biraz daha az anlatmalısin konuyu :) devamını bekleriz <3

Adsız dedi ki...

bomba bir sahneymiş

Adsız dedi ki...

biraz gerilerden gelmiyor musun pelin :)

Hersheyden Birazcık dedi ki...

Ahaha son cümlen:)Arada böyle şeyler de yaz güzel oluyor:)

basakaldi dedi ki...

Bence yemek tarifi bile yazsan zevkle okuruz biz :D yazdığın her yazı güzel her gün açıp yeni yazı var mı diye bakıyoruz zaten bol bol yaz sen biz okuruz :)

gonca bitmez dedi ki...

Ben izlemiştim mujde ar aşığı olduğum için kadının her filmini adım gibi bilirim bu filmide en sevdiklerimin arasında kadın metresliğin kitabını yazıyor resmen:))))

Adsız dedi ki...

Günümuzden filmler hakkında yazarsan daha iyi olur bide moda yazılarıni bırakma biz bunun için bakiyoruz sayfana

eliza bennet dedi ki...

Çok güzel olmuş eline sağlık. Bence de arada böyle yazılar çok iyi gidiyor.

Adsız dedi ki...

kafana göre takıl pinky :) her türlü yazını okumaktan zevk alıyorum zaten

Parka Parkae dedi ki...

Bu filmi nereden buldun peki onu da söyle gıybet kraliçesi ahsahh

Adsız dedi ki...

bu tip yazıları daha sık yaz bence:)

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar