Gönderen / 4 Aralık 2013 Çarşamba / 627 Comments / , , , ,

Tek Tasımı Kendim Aldım: Pırlanta Mevzuuları

Bugün sizlere daha önce hiç bahsetmediğim bi konudan bahsedeceğim. Hayatım boyunca hiç ilgim ve bilgim olmayan bi alana girip tek taş muhabbetleri nedir ne değildir araştırdım gelen bi mail üzerine. Daha doğrusu mesajda "Doğru alyans ve nişan yüzüğü nasıl alınır" diye soruyordu okurum. Yaaaa allah aşkına, bende bırak doğru alyans nası bulunur, alyans hangi parmağa takılır onu bile bilcek bi tip var mı? Hem değişiklik olsun konu çıksın, hem de bi şeyler öğrenip geyik yapalım diye bi pırlantacıya gittim. Tabi öyle içeri girip bana bu işin aslını anlatın demedim, bi arkadaşımdan rica ettim, tanıdıkları aracılığıyla Zen Pırlanta mağazası ve müdürleri bana daha önce hiç duymadığım şeyler anlattılar.


Böyle bilmiş bilmiş gidince sanırım beni bi şey sanıp her şeyi uzun uzun anlatıp hatta denememe bile izin verdiler. Öncelikle şunu söyleyeyim, hayatım boyunca "Ayy hiç işim olmaz, ne pırlantası ya, ben öyle tiplerden değilim." diyip diyip parmağıma taktığım an bambaşka bi boyuta geçtim. Evet arkadaşlar, insan cidden bi özeniyo, bi halleniyo. Parmağının üzerinde ışıl ışıl ışıldadıkça içimdeki hormonlar coştu. Ben ettim siz etmeyin, büyük konuşmayın. 


Tek taş yüzükler 0.10 karattan başlayıp neredeyse sonsuza kadar uzanıyor. Sonsuz diyorum kaç sıfır var bilmiyorum bile. Önce elmas ve pırlanta arasındaki farkı öğrendim. Elmas kesildikçe, işlendikçe pırlantaya dönüşüyor. Bu işlem sonucunda da değeri artıyor tabi. Zen Pırlanta'daki yüzüklerin içinde ufak bir sonsuzluk sembolü var, bu sembolde ufak da bir pırlanta bulunuyor iç kısımda. Tene değdikçe uğur getirmesi içinmiş. Valla benim 5+1 taşlı devasa bi pırltanta alabilecek bi hayatım olsa sanırım uğura muğura ihtiyacım kalmazdı. 


Pırlantanın özelliği her bi taşın birbirinden farklı olmasıymış. Yani yer yüzünde kimsenin tektaşıyla sizinkisi aynı değil. Ay bi tektaşım olsun da aynılığı kalsın. Henüz bi tektaş yüzük alma kafasında olmasam da üzerinde pırlanta olan bi bilekliğim olsun isterdim. Ufacık tefecik olsun, benim olsun. Zengin görünmek için bi süre fiyatlarını sormadım ama iki üç yüzük denedikten sonra dayanamayıp sordum. Her bi ürünün fiyatı üzerindeki pırlantaya göre değişiyor ama hiç de öyle atla deve fiyatları yokmuş. İlle beyaz atlı prensim parmağıma pırlanta taksın diye beklemeye gerek yok, iki dişini sıksan Nil misali tek taşını koyuverirsin parmağına.



Hele şu 3.5 kiloluk devasa elmaslı, etrafı pırlantalı yüzükleri taktığımda hissettiklerimi anlatamam. Kendimi Bülent Ersoy sanıp "Parmağımda uçak taşıyorum ben." diye atarlanırken buldum. Bu kadar değerli ve güzel görünen bi parçaya sahip olmak nası bi duygu gerçekten yaşamak istiyorum. Umarım ışık sahibini bulur ve şu paçozluktan kurtulup pırlantalı günlerimiz olur hepimizin.


Çok bilmiş olarak filmlerde gördüğümüz "kanlı elmas" hikayesini de sordum. Şu an adını unuttuğum bi sözleşme varmış bazı ülkeler arasında ve Türkiye'de bu sözleşmeyi imzalayan ülkelerdenmiş. Yani bu ülkeler sadece birbirlerinden elmas alıp satıyorlarmış. İmzalayan ülkelerin madenleri, çalışma şartları vs.. o filmlerdeki olaylarla alakası yokmuş. Gönül rahatlığıyla pırlantalarla donatabilirsiniz kendinizi yani.


Pırlanta defteri sadece bi tek taşım olsun diyip sonsuza kadar kapanmıyor elbette. Bu işin de trendleri varmış. Mesela artık 14 Şubat'da tek taş alıp evlenme teklif etmek hiç trend değilmiş. E bunun yavan bi şey olduğunu zaten biliyordum. Beyler artık yılbaşında, eşleri doğum yapınca vs. alıyorlarmış. Ayy kocam olsa da pırlanta alması kalsa. Yeni bi koleksiyon da burçlu kolyeler. Tabii ki üzerinde pırlanta bulunması kaydiyle.. En çok şaşırdığım ise doğum saatinin olduğu pırlanta kolyelerdi. Eşinin doğurduğu saati, ya da kendi doğduğu saati yaptırıp kolye olarak takıyormuş insanlar. İlginç valla.


Bi de doğuştan şanslılar var. Artık öyle bebeğe bi çeyrek alıp gitmek yok. O minik canavarların da pırlantalı bileklikleri, nazarlıkları var artık! Biz doğunca anca üç tane sarı zıbın gelir, elin bebesi pırlantalarla karşılıyor dünyayı. 


Sadece kadınlar için şeyler yok tabi, bi de erkekler için pırlantalı kravalar falan var. Neden elimin gri kravata gittiğini anlayan anlamıştır herhalde... Sex and the City 2 filminde Mr. Big'in Carrie zillisine 5 karatlık siyah elmas yüzük hediye etmesinden sonra renkli taşlı yüzüklerin trendi bi hayli yükselmiş. 5 karat olmasa da bi siyah elmaslı pırlantalı yüzük beni bi hayli mutlu ederdi. Bi de bi tane Mr. Big isterim tabi.


Bu kadar anlatıp özendirdikten sonra da minik bi hediyem var sizlere. Zen Pırlana mağazasında bütün bunları okurlarıma anlatacağımı söyleyince sizlere hediye etmem için bana bu uğur getiren bilekliği verdiler. Biliyorum hayallerinizdeki prens ben değilim ama içinizden birine ilk pırlantasını ben hediye etmek istiyorum.

Peki bu pırlantalı bilekliği nasıl kazanacaksınız? 10.12.2013  tarihine kadar Zen Pırlanta’nın http://instagram.com/zenpirlanta adresinde yer alan Instagram hesabını takip edenlerden seçtiğim bi kişiye hediye edeceğim bilekliği. (Takibe aldığınızı yorum bu yazının altında belirtirseniz sevinirim :) Kazanan kişi yine bu yazının sonunda açıklanacak.

Herkese bol şans ve bol bol pırlantalı bi hayat diliyorum!

KAZANAN:


Katılan binlerce kişiye çoooooook teşekkür ediyorum. Yine her çekilişte olduğu gibi katılan herkese hediye etmek istedim bilekliği ama ne yazık ki rastgele bir kişiyi seçmem gerekliydi. Merve'yi tebrik ediyor, iletişim bilgilerini bekliyorum.

Zen Pırlanta ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliğini sizlerin de çok sevdiğini farkettim. Umarım devamında sizlere bol bol pırlanta vermeye devam edeceğim!
Share This Post :
Tags : , , , ,

627 yorum:

1 – 200 / 627   Yeni›   En yeni»
N Sarman dedi ki...

Takibe aldım!
Bana gelsin! :)
(instagram: n_sarman)

Unknown dedi ki...

benim tek taşımı kocam aldı ama senden gelene de hayır diyemiyciimm mannequin26 olarak takibe aldım

yonca dedi ki...

Adımın sembolünü ben kazanayım işalak, takip ettim :)

idilyum dedi ki...

Ben takip ediyorum :D instagram: zidill

S&A dedi ki...

Takibe aldım 2201. oldum hatta :) (kullanıcı adım:slcnsl)

sena zeyrek dedi ki...

Senadursun1 olarak takipteyim instagramda :) Ayy pelin bu sefer de bana çıksın yaaa :))

Her Şeyden Konuşmalı dedi ki...

Takipteyim
instagram: @snmdmrdvn

spica dedi ki...

busragumus olarak takipteyim. hadi bakalım =)

Unknown dedi ki...

Takip ettim :) instagram:nzlflz

Unknown dedi ki...

hebrann adıyla takipteyimm :)

Işık dedi ki...

Takipteyim
IG: rainnlatte
GFC: Işık
Sevgiler..

Anonim dedi ki...

kndnyp olarak takip ediyorum :) umarım ilk pırlantamı senden alırım

Unknown dedi ki...

8 aralıkta 19 yaşıma giriyorum inşallah bana çıkarda 19 yaşıma minnak şirin mi şirin bi pırlantayla girerim takıpteyim instagram : busekoroglu8

Anonim dedi ki...

takipteyimm (herseydahillll)

ayşe dedi ki...

gokyuzukokusu adıyla takip ettim (: kimsenin pırlanta alacağı yok belki böyle bir pırlantam olur :D

Unknown dedi ki...

@nagihanbozalp
takipteyim sevgiler^^

ipek konak dedi ki...

ipekkonak adıyla takibe aldım :D

Unknown dedi ki...

Takipteyim
instagram: @zlhergul

zerrin dedi ki...

Takip ediyorum ve ben istiyorum @zerrinkka

PeDaLiZa dedi ki...

takipteyim. instagramdan "pedalizadry" adıyla takip ediyorum.

arch dedi ki...

Takip edildi.
İnstagram : esratugcegulebay

arch dedi ki...

Takip edildi.
İnstagram : esratugcegulebay

anonimyazıcı dedi ki...

dygcnyzc adıyla takipteyimmmm :)

InternDevil dedi ki...

takibe aldım :) (kullanıcı adım:handemrah:)beni seçtiğin için şimdiden teşekkürler

qvave dedi ki...

zenpirlantayı zaten takip ediyordum ama bu bilekliğe hayır demem^^

heidilandia dedi ki...

bu bileklik benim olsun lütfen^^çok istedim(nalanialand)

Anonim dedi ki...

Takip edildi.
İnstagram: SarisinlarBok

Anonim dedi ki...

meliseksen olarak takibe aldım :)

Anonim dedi ki...

zaten zen pırlantayı instagramdan takip ediyordum, gerçekten çok şık. aylakadinn adındaki instagram hesabımla takipteyim.

ekonomikyedeksise@gmail.com

şans :)

LittleSurpriseGirl dedi ki...

Selin Sayaca adıyla takibe aldım bi yılbaşı hediyesi güzel olurdu :)

Unknown dedi ki...

Takibe aldım. Kimse bu bilekliğe hayır diyemez sanırım: ) (nermingurtemel)

Unknown dedi ki...

Takibe aldım. Kimse bu bielkliğe hayır diyemez sanırım: ) (nermingurtemel)

Attraversiamo dedi ki...

Takipteyim.
instagram: yilmazcansu

tugce dedi ki...

Takipteyim KONTOLAF

audrey dedi ki...

takip ediyorum..
@audreyyblogg

Matruşka dedi ki...

Artık Zen Pırlantayı takipteyim :)
Kullanıcı adım: nurcanhabip

Nurcan Habip dedi ki...

Artık Zen Pırlantayı takipteyim :)
Kullanıcı adım: nurcanhabip

Matruşka dedi ki...

Artık Zen Pırlantayı takip ediyorum:)
Kullanıcı Adım: nurcanhabip

Unknown dedi ki...

fazla pirlanta göz cikarmaz.
instagram :merveatt

Matruşka dedi ki...

Artık Zen Pırlantayı takip ediyorum:)
Kullanıcı Adım: nurcanhabip

Anonim dedi ki...

fazla pirlanta göz cikarmaz! :)
Instagram: merveatt

Merve dedi ki...

hediye pirlanta baldan tatlidir..
instagram:merveatt

Unknown dedi ki...

Takip ettiiiimm 😍😍😄instagram: gulsahhkoc

ozeln dedi ki...

hemen takibe başladım :)instagram:nilsuozel

Unknown dedi ki...

Takip ettimmm 😄😍 instagram: gulsahhkoc

ozeln dedi ki...

hemen takibe başladım :)
instagram: nilsuozel

ozeln dedi ki...

hemen takibe başladım :)instagram:nilsuozel

Deniz Önol dedi ki...

Ben de aldım takibe! Denizonol :)

Anonim dedi ki...

@fatoshyavash takipteyim
sevgiler :)

Sinem dedi ki...

Takip ettim :) instagram:sinemhilalalkaya

Deniz Önol dedi ki...

Ben de isterim! İnstagram: Denizonol

firuze tunce dedi ki...

Evlilikte 5.yılıma girdim üstüne bi de oğlan çocuğu doğurdum herif bana mısın demedi olmayınca olmuyor arkadaş ruhu odun napalım...Bütün pırlantalı çekilişlere katılcam o pırlanta bana gelecek arkadaş :))
İnstagram: Firuzem21

Çiğdem Genç dedi ki...

takibe aldııım instagram:limonkiz

Çiğdem Genç dedi ki...

takibe aldııım instagram: limonkiz

Unknown dedi ki...

hulyaydi ,ile takipteyim pelinnn :)

Unknown dedi ki...

tek taşımı kendim aldım yada prensim alsın ayaklarına yatamam :D ''hulyaydi'' ile takipteyim pelin :)

xx dedi ki...

Takibe aldım,(=akidesekerii9
herkese iyi şanslar ama en çok şans benden yana olsuun :DD

nalankc dedi ki...

Takipeteyim (nalankc)

nalankc dedi ki...

Takipteyim (nalankc) ....

ezgi dedi ki...

hemen takibe alındı :) kullanıcı adım: ezgia

Çakıl dedi ki...

Ben karar verdim yazından sonra kızlarla tek taş'ına gün yapıcaz artık bi 5yıla alırız :/
Bu arada ben dee takip ettim :* http://instagram.com/bencakiltasi

C'estLaVie dedi ki...

onyxchatte olarak takibe aldım!:)

Lili Naz Salıkbağra dedi ki...

Fashionloverlilian olarak takipteyim sevgiler hepinize :)

Unknown dedi ki...

Takipteyim!
instagram:cansu_keles

Unknown dedi ki...

takipteyim pelin:) hediyemi beklerim:P

Unknown dedi ki...

takipteyim pelin :) hediyemi beklerim :P

Anonim dedi ki...

takipteyiiiiiim... sweetmysteries

Anonim dedi ki...

Takibe Alındı :) inşallah şans bilekliği benim olur...
Elif kayapınar

Anonim dedi ki...

ah instagram hesabımı yazmayı unutmuşum instagram: gulumselif

Unknown dedi ki...

TAKİP ETTİM İNSTAGRAM:PİNKNROSES http://instagram.com/pinknroses

Manolya Özkan dedi ki...

@manolyaozkan takipte! =) ne tek taşım var ne sevgilim tek taşımı kendim alırım da bi 5 sene sonra şimdi sen göndersen hiç fena olmaz Pelin =)

Anonim dedi ki...

Takibe aldim
wildfuture

JaleM dedi ki...

@instagram

jaleninalemi ile
takibe aldım


ve diyorum ki mine mine mine

Anonim dedi ki...

bunların hepsi aynı gün değil mi ya ojeler niye değişik değişik

Unknown dedi ki...

takip ettim
instagram:asliiertan

Anonim dedi ki...

Takip ettim turanebrar adıyla

Gizem dedi ki...

Tabii ki de takibe aldım şahane gözüküyor ^*^ hesabım gizeemkose :)

Unknown dedi ki...

Takipteyim :) :arslan_ elif99

Unknown dedi ki...

Takipteyim :) :arslan_ elif99

Unknown dedi ki...

Takipteyim :-) arslan_elif99

İlyada Ellen dedi ki...

Ettim bile elvannnd olarak :)

Unknown dedi ki...

takibe aldım :) (kullancıı adım: duruaksu)

Unknown dedi ki...

takibe aldım kullanıcı adım: duruaksu

OkYaNuS dedi ki...

okyanus2003 adıyla takibe aldım :)

Unknown dedi ki...

takibe alınmıştır ^^ instagram > yourmarmelatt

Anonim dedi ki...

'dilaraay' olarak takibe aldım 😊

Anonim dedi ki...

takibe alınmıştır ^^ by yourmarmelatt

Moruseven dedi ki...

Takipteyiiim :)
instagram:ilaaydacelik

Birde şu ince pırıl pırıl bilekliklere bayıldım.Tam genç kız işi.

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından kaldırıldı.
merve dedi ki...

Takip ediyorum bende bende mervesertkirbac olarak :)

Unknown dedi ki...

Aaa tabiki de bana gelsin pelinn,pırlatayı yolla bana dım dım dım dımm :)))

Anonim dedi ki...

Takibe aldım !

kullanıcı adım:ttkuduman

thisismylife dedi ki...

takipteyim sevgiler ..şartlar tamam !

instagram : @thisismylife89

Unknown dedi ki...

MERHABA,
http://instagram.com/lifeofyasmina
hesabı ile takibe aldım.
Teşekkürler,

nildnz dedi ki...

takipteyimmm zenpırlanta:)

Unknown dedi ki...

Takibe aldimm

Unknown dedi ki...

Bu güzelliği bana yaparsın artık benimkide can sorun bende mi yoksa !!!

Unknown dedi ki...

Bende takibe aldım. İnşallah bana çıkar :) instagram: rusenc

Anonim dedi ki...

Takipteydim zaten ama bu bileklik benim olursa aman allahim cumlenin devamini getiremedim bile :)
@kivircik_salata

Ece dedi ki...

Takip ettim hem de 2330. takipçi oldum :))
(ınstagram: ecekocaak)

Anonim dedi ki...

Takipteyim
Instagram:arzumdereli

Çağla Su dedi ki...

Hiç bir şeyde kazanama tarihim olmamasına rağmen şansımı demek benim boynumun borcu. Takipteyim.

Unknown dedi ki...

2350 takipcisi olarak benim kazanmam lazm yoksa gerçekten sorun sende :(

pişmaniyecanavarı dedi ki...

Ayy aldım takibe, hadi bakalım.

Anonim dedi ki...

Nazlikrklk hesabimla takipteyim,insallah bu guzel bileklik benim olur :)

Seçil Çiçek dedi ki...

secooflower takip ettim bende ! Sen Pinkfreud'sun aptallık etme ! Beni seç ! :D

Anonim dedi ki...

Takipteyim @kardebaysal

Anonim dedi ki...

En sevdigim sey 4 yaprakli yoncadir, takipteyim (instagram : nihanakkurt)

eda dedi ki...

gelsin pırlantalar o zaman :)

Unknown dedi ki...

tabiki takipteyim!

Unknown dedi ki...

Aldim takibe benimle ayni kaderi yaşayan insan :)

Unknown dedi ki...

Takibe aldım :) @silaalis_

Unknown dedi ki...

takibe aldımmm, hediyeyide alsam süper olurr :)) (instagram: dgksu)

Anonim dedi ki...

İlk pırlantamı 17 yaşımda alsam fena olmaz sanırım :) Bu minik kız için minik bir yılbaşı hediyesii :) nursukoroglu@hotmail.com (İnstagramda takibe aldım)

Aycan dedi ki...

Takip ettimm :)

Instagram: aycanozcann

Unknown dedi ki...

Tek taşını ya kendisi alacak, yada hediye kazanacaklardan olmanın gururuyla :)))

Unknown dedi ki...

Takibe aldım:)

İnstegram: DENIZARMAGAN

Seçil Çiçek dedi ki...

Sadece evliler takacak değil ya açılın bebeklerim o bileklik benim bileğime gelecek :) secooflower takipteeee :)

Unknown dedi ki...

@mortimess takipledim benimle ayni kaderi yasayan insan^^

Unknown dedi ki...

tabiki cansurt adıyla takipteyim

Unknown dedi ki...

tabiki cansurt adıyla takipteyim

Unknown dedi ki...

Takibe aldım :)

İnstegram: DENIZARMAGAN

Gökçe dedi ki...

6 senelik ilişkisi nişan günü biten, 28 yaşında biri olarak benim beyaz atlı prensim sen bile olabilirsin Pelin. :)

Melike Gamze dedi ki...

Doğum günüm de yaklaşıyorken bana gelsin diyorum :D Takipteyim zen pırlanta !

Anonim dedi ki...

Elbette bende aldım. :) instagram : adagmz , şansım sıfır ama denemekle kaybederm değil mi? :)

happynymph dedi ki...

uuuuf! herkes takibe almış neyse şansımı deneyeyim. (happynymph)

Unknown dedi ki...

Shine bright like a diamond
Parlat beni Pelin'cim 😘👍
@overtherainbow

Unknown dedi ki...

Takibe aldımm:) ----> fulyayiit

Unknown dedi ki...

Takipteyim nsrn_altn :)

seda'nınnotdefteri dedi ki...

takipteyim bende Umarım bu sefer şanslım olur :D

http://instagram.com/sedalita

Unknown dedi ki...

DVNDRY takip ettim bebek:)

Anonim dedi ki...

Hayattaki en şanssız insanlardan biri olarak bunu alan kişi garanti ben olmayacağım ama yine de umut fakirin ekmeği işte :)
@burdadabirilerivar

Gökçe dedi ki...

Bu arada instagramda kullanıcı adım; jazzazil

Unknown dedi ki...

Takip ettim bebik DVNDRY.

Unknown dedi ki...

takipteyim tabii ki bu muhteşem sayfayı:) secretmoonn

piggy dedi ki...

emelsomyurek adıyla takibe aldım.
umarım benim olur bu cici :)

Unknown dedi ki...

Shine bright like a diamond
Parlat beni Pelin'cim 😘👍😎
Takibe aldim instagram:busraisik

Unknown dedi ki...

Takipteyim

kitapiklimi

Anonim dedi ki...

Bir mr.big'imiz yok ama pelinimiz var sağolsun, ilk pırlantam da ondan olur umarım. Takibe aldım tabiki de :)
Instagram : @julideturcan

Unknown dedi ki...

Takip ettim :)

Unknown dedi ki...

takibe başladım hadi bu defa şans benden yana olsun ;)

Anonim dedi ki...

bende takibe aldim, instagram.com/bbeyzaaktas

Anonim dedi ki...

ben istiyorum pelinn takipteyim:)
ezodiet

Unknown dedi ki...

Instagram:yarenkargin takip ettim:)

seda'nınnotdefteri dedi ki...

takipteyim bende umarım bu sefer şanslı kişi ben olurum :)

http://instagram.com/sedalita

Unknown dedi ki...

Yeni yıl hediyemin senden olması güzel bir fikir:) oreosevenkiz adıyla takipteyim:)

Fashion Queen dedi ki...

instagram : elifbusekurt ile takipteyim inşallah bu sefer bana çıkar Marilyn Monroe nun da dediği gibi "Diamonds are a girl's best friend "

huysuz civciv dedi ki...

takibe aldım (zzeynepalper)

Anonim dedi ki...

takibe başladım
"@baharnama"

cukulata.alba dedi ki...

takıpteyım @cukulata10

Synaye dedi ki...

Ay takipteyim..

Çiçek dedi ki...

Pırlantayı ancak sen verirsin zaten,başka kimseden hayır yok valla kfhşlkijşlkhijlk
sacmastar

Synaye dedi ki...

Ay takipteyim..

Anonim dedi ki...

Takipteyim.
instagram: heatemysoul

gzd dedi ki...

takip ettim bile
http://instagram.com/zenpirlanta
http://instagram.com/gozdebu
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Takip ettiiim :) ins:buketerken

fulya dedi ki...

Takibe aldimmm fulyaolcer hesabiyla. Sans beni bulsun ilk pirlantam senden olsunn. :)

Anonim dedi ki...

Takibe aldım ben de. Instagram: irembuyukdereli

TugceOzgen dedi ki...

2013 bana hiç uğurlu gelmedi ama belki 2013'ün bitişi bana bu 4 yapraklı yonca ile uğurlu gelir :( @tugceozgen instagram hesabım ile takibe aldım

Unknown dedi ki...

Takip ettiiiim :) ins:buketerken

Anonim dedi ki...

takipe aldım. :) instagram: muniseee

handee dedi ki...

handecosskun, zenpirlanta adlı kullanıcıyı takip etmeye başladı :))

gamiize dedi ki...

takibe aldım bile :) su sıralar sansa o kadar ihtiyacım var ki belki bu bileklikle herşey yoluna girer, sans getirir bana

Anonim dedi ki...

Haticeyanikomer olarak takipteyim allahina kurban bana ver.

Anonim dedi ki...

@Duyqubelikova olarak takibe aldiiiiimm :-D

Anonim dedi ki...

Takip ettim :)
instagram: yagmurpapatyasi

Anonim dedi ki...

Damlaonder adiyla takipdeyiimm:))

Buse Akkol dedi ki...

takibe aldımm :)

Unknown dedi ki...

meerveoruc olarak takibe aldim. For just one simple reason "Diamonds are a girl's best friend." .

Anonim dedi ki...

Takipteyim (owhoney)

FULYA İNALÖZ dedi ki...

Ben Mr.Big imi beklerken öleceğim heralde diye düşünürken, Mr.Bigsiz tek taşımı kendim alabileceğim bir fırsat çıktı, umarım benim olur :) Takipledim, instagram:fulyainaloz

sorananne dedi ki...

SoranAnne olarak ins. takipteyim

sevgiler
Çiğdem

sorananne@gmail.com

Unknown dedi ki...

Bu bilekliği daha önce de görmüştüm çok tatlı, benim ilk pırlantam olmalı.
instagram: ozgeozd_

Anonim dedi ki...

takibe aldımm instagram: http://instagram.com/elcnozkan

Dilara Boğa dedi ki...

aldım ben de takibeee!:)
instagram adım: @dilaraboga

Nefes99 dedi ki...

Ben ! ben! ben! Benim olsun <3
Takibe aldım :)
instagram :msracetin

MlkSnm dedi ki...

takibe aldım :))

çamaşırasanmatmazel dedi ki...

Takipteyiimmm :) yeni yilda biraz sans getirir belki bu guzel yonca :) instagram : dmgnyy

Unknown dedi ki...

takibe aldım :)
instagram ismim melody9790

Nefes99 dedi ki...

Ben ! Ben! Ben! Benim olsuun:)
instagram :msracetin

göksu dedi ki...

bi umut bende takibe aldım goksufan adıyla

hilal Alparslan dedi ki...

takipteyim ı couldnt help but wonder 😓

GÖKSU dedi ki...

bende bende

Unknown dedi ki...

Takibe aldm ^-^

Unknown dedi ki...

takip etmesek olmaz tabi :)

Unknown dedi ki...

takip etmesek olmaz tabi :)

Unknown dedi ki...

Benim olmalısın ama sen yaa :(( perii_tozuu olarak takibe aldım

esra karagöz dedi ki...

takiipteyiimm

Hülya dedi ki...

ben de takipteyim :) instagram: hlyfeimova

Anonim dedi ki...

Takipteyiim :)
İnstagram dilanduran

akdeniz dedi ki...

izleyicinim
takip ediyorum
http://instagram.com/akdenizoguzz
oğuz akdeniz
akdenizzzzzz@gmail.com

pelin dedi ki...

Takipteyim :) hazalsenell

ilfautdesrites dedi ki...

ilfautdesrites olarak takipteyim:)

Unknown dedi ki...

Ben de takibe aldım. dilaragca. Yıllar önce zenin şans bilekliklerinden bir tane almak için kuyumcuya yarım saat yalvarmıştım. Gözünde pırlantası olan gümüş fil şeklindeki bilekliğim bana uğur getirdi ve üniversiteyi kazandım. Sorun şu ki sanırım şansı bitti ve yıllardır derslerimi veremiyorum. Bu bileklik bana şans getirir ve belki sayende mezun olabilirim. Yani pelin o bilekliğe çok ihtiyacım var lütfeeen beni seç birazcık daha şans takviyesi bana iyi gelecek :)

dln_avci dedi ki...

ilk pırlantamı senden almak çok ilginç olurdu.yoksa sevgilim evlenme teklif edecek diye beklersem o hooooo :)

Takipteyim

dln_avci

Queen Girls dedi ki...

Aleynacevahir adıyla takipteyim hadi inşallah olur:)))

Unknown dedi ki...

hiç hayır demiyeceğim ;)

Unknown dedi ki...

ilk tektaşımı senden almayı ne de çok isterimm

Unknown dedi ki...

takipteyim ;)

Unknown dedi ki...

senden gelen bu pırlantayı ne de çok isterim :)) takip ettim bu aradaa:)

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 627   Yeni› En yeni»
Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor ve Türk Kızının 50 Tonu kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Muallaya Sor #15

Ben size ne dedim, artık her hafta "Muallaya Sor" yazıcam dedim. Buyrun söz böyle tutulur, istikrar reis olarak hayatıma devam ed...

En Popüler Yazılar