Gönderen / 28 Haziran 2013 Cuma / 37 Comments / , , , , , , , , , , , ,

Cannes 2013 / Model Beybiler

Başlığı "Model Beybiler" yazdım ama içimden pislikler dediğimi tahmin ediyorsunuzdur herhalde. Bi anlık boşluğuma geldi ve nedense iyi bi başlık atmak istedim. Zaten fotoğrafları hazırlarken yeterince sinirlendim, moralim bozuldu, şimdi bi de yazıyı yazarken iyice tepetaklak olucak psikolojim. Neyse allahtan okuyan herkes komplekse girecek de dev bir mutsuzluk balonu olarak gezeceğiz etrafta. 

Cannesdaki çirkin ayaklardan, güzel Nicole Kidman'dan, Türkler'den bahsettik, şimdi sıra festivalin kırmızı halısında arz-ı endam eden manken kızlarımızda. Oyuncu değiller, filmlerle alakaları yok, sadece güzel ve ünlü oldukları için oradalar ve bundan hiç rahatsız değiller. Manken olmaktan gocunmadan, bu meseleği bi basamak olarak kullanmak yerine en iyi şekilde icra etmeye özen göstererek, modelliğin hakkını vere vere yürüyorlar kırmızı halıda. Boyunlarında trilyonluk takılar, binlerce dolarlık tasarımcı elbiseleri, yüksek topukluları ve incecik belleriyle oradalar. Hazırsanız "Cannes Film Festivali 2013"ün model bebekleri geliyor.


En sevdiğim Victoria's Secret meleği Doutzen Kroes ile başlamak istiyorum. Allah aşkına bu kız melek olmasın da yarabantlı ayaklarımla ben mi olayım amk? Şu güzelliğe bak, bi daha bak, sonra dön dolaş bi daha bak! Atelier Versace elbisesinin rengi sanki Doutzen için özel olarak yeryüzüne gelmiş, senden başka kimse giymesin bu rengi denmiş kadar uyumlu. Angelina Jolie misali bacak açma hareketi bile Angelina'dan daha çok yakışmış kendisine.  Tuvaletinin işlemeli üst kısmı, derin ama ölçülü dekoltesi en sevdiğim şeyler ama o saçları ve etek kısmının uçuş uçuşluğuyla aşk yaşadım diyebilirim. 


Doutzen Kroes'e biraz torpil geçeceğim izninizle. İki kıyafetini de uzun uzun paylaşmak istedim. Beyaz Calvin Klein elbisesi içinde ise melekliğin tanımını yeniden yapmış. Bir gram fazlası, en ufak bir kusuru olmamasının yanı sıra gözünüzü şu kıçtan alabiliyor musunuz sevgili okurlar? Ben alamıyorum şahsen. Gördüğüm en güzel kadınlardan değil, en güzel kadının ta kendisi olabilir. Allah sahibine bağışlasın.


Off Doutzen o kadar güzeldi ki, damarlarımdaki kan çekildi mutsuzluktan, yazıyı yazmayı bırakıp çıkıp bi kahve falan içtim, bi kaç saat geçince kendime geldim. Neyse Heidi Klum ile devam edelim. "Her yerini açmazsa ölecek hastalığı"na yakalandığını biliyorsunuz. Son bir kaç aydır nispeten kapalı giyiniyor diyebiliriz. Nebraska filminin galasına katılırken beyaz bir Versace tuvalet giymiş. Elbisesinin herrrr yerinin Swarovski kristallerle süslü olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Zenginlik böyle bi şey demek ki. Para bok olunca götüne bile kristal taş yapıştırıyosun. Bu sefer dekolte işini abartmasa da cesur bacak yırtmacı görünmeyecek gibi değil. Rahatsız edecek kadar göze sokmamasını sevdim. Aferin Heidi, evinin kadını, çocuklarının anası olursan ikinci kocayı bulman yakındır. 


Dekolte abartma demişken Irina Shayk'dan bahsetmemek olmaz. Memeleriyle Cannes'a damga vurdu diyebiliriz. All Is Lost filminin galasına bir katıldı pir katıldı. Herkes günlerce bu kadından ve elbisesinden bahsetti. Yani şimdi kıskanıyor falan demeyin de bunun nesi seksi, nesi güzel?? Bildiğin üçüncü sınıf konulu film oyuncuları gibi. Hatta konusuz! Cavalli tuvaletini hiç hiç hiç sevmedim. 1988 yılında olsak ve Maksim gazinosunda assolist olarak sahneye çıksa ve eli çükünde gezen bi adam olsam beğenirdim de, şimdi şu hali sadece tiksinti uyandırdı. Doutzen Kroes'in yanında şu kadına güzel diyen çarpılır. Tam bir vasıfsız Rus kızı. Neyse daha fazla bahsetmeye gerke yok, bi sinir krizi ve kahve molası daha vermeden şu yazıyı bitirebilmek istiyorum artık.


Amerika'nın Ebru Şallı'sı Alessandra Ambrosio her zamanki klasik görüntüsünde. "Çocuk yaparım ama hala taş gibiyim, çocuğumu büyütürüm ama modellik de yaparım, hatta çocuğumla modellik yaparım, çocuk çocuk çocukkk" triplerinden sıkıldığım için yeterince sempatik bulamıyorum kendisini. Tamam iyi güzel, hoş kadın ama bi samimi değil gibi. Tek çocuk doğuran manken kendisi sanki, aman aferin al bu da madalyan. Disko topunu bozup yaptığı, ucu rafya kağıtlı elbisesini hiç sevmedim. 2000 yılına girerken "Milenyum robotu" diye kakalanan alüminyum folyo kaplı oyuncak robotlara benzemiş.


Veee işte Barbara! Hangi Barbara mı? Barbara, Barbara heralde, manken olan. Eğer yanlışım yoksa Barbara Palvin'in blogda ilk kez yer alışı oluyor bu. Nedense takıntım yok kendisine karşı, kızcağızı hep yok saymışım bugüne kadar. Fazla kusursuz bi güzelliği olduğundan kıskandım büyük ihtimalle. Şu an bilinaçaltımı sorgulamak istemiyorum. Diğer meslektaşlarının aksine, hatta kırmızı halıdaki herkesin aksine kapatmış da kapatmış her bir yanını. Alexandre Vauthier Spring 2013 koleksiyonundan giydiği takımıyla fazlasıyla maskülen görünüyor. Kızcağızın yüzü o kadar bebeksi ki, ne giyse prenses gibi olacağının o da farkında, böyle ciddileşmeye çalışıyor garibim. Bu kadar fazla erkeksi parçaları sevmediğimden kıyafetini beğenmedim ama kaşı gözü dudağı burnu o kadar güzel ki, çirkin olmuş demek içimden gelmedi. 


İsmini yazmasam bu fotoğraftakinin kim olduğunu bilecek kişi sayısı bir avuç insanı geçmez. Hey gidinin Cindy Crawford'u hey. Ne kadar da yaşlanmış, gözlerime inanamadım görünce. Tabii ki hala güzel, hala alımlı ama en görkemli dönemine çocukken tanıklık etmiş gibi olarak böyle görünce şaşırdım. Ulan Cindy Crawford bile artık Cindy Crawford'a benzemiyor, Tülin Şahin hala benziyor. Bizim zamanımızda öyle ikoncanlar, kraliçeler falan yoktu bi Cindy Crawford, bi Brooke Shields falan vardı. Az buz değil 47 yaşına gelmiş Cindy'ciğim. The Great Gatsby filminin galasına katılırken giydiği beyaz Roberto Cavalli elbisesi klasik ve sade bir model olsa da tam kendisine giden bir model olmuş. Efsaneliğine efsoluk katmış.


Ve tabii ki her yerde olduğu gibi Cannes'da da esen bir Cara Delevingne fırtınası mevcut. Bütün Cannes'ı festival bittikten sonra yazmayı planlarken onu daha katıldığı gün yazmıştım hatırlayacak olursanız. Kıyafetiyle ve o günle ilgili bütün detayları yaklaşık bi ay önce bahsettiğim için aynı şeyleri tekrar söylemeye gerek yok. O yazıya ise buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. O kadar mankenden bahsettik, o kadar kıyafet gördük ama karizmasıyla, duruşuyla, bakışıyla noktayı yine Cara Delevingne koydu gibi geliyor bana.

"Cannes Film Festivali 2013" yazılarında yavaş yavaş sona yaklaşırken model kızları çekiştirmem de burada sona eriyor, artık top sizde. Sizin de yorumlarınızı bekliyorum. Tabi hala ortadan çatlamayıp tek parça halinde kaldıysanız.
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , , , , ,

37 yorum:

Adsız dedi ki...

altın palmiye sahiplerine hiç değinmedin? :(

Adsız dedi ki...

İntihar etmeye gittim, gelmiyeceğim. Bye.

Adsız dedi ki...

Doutzen Kroes o kadar çirkin ki samimi söylüyorum, bakımsız iğrenç saçlarıyla, ezik duruşuyla bu kızı nasıl beğendin anlam veremedim, ve Cara Delevingne kürt kızlarına benziyor yani çirkin, allam o kaşlar felaket!

little butterfly dedi ki...

Cara Delevingne o ne biçim kaş amk

Prettyinpink bride dedi ki...

Doutzen Kroes ah diyorum ve aaaaaaaaaaaaaah la noktalıyorum:)

eliza bennet dedi ki...

Ya bence Irina Shayk hoş kız yaa, evet o elbise rezalet ve kendisini ucuz göstermiş ama bence içlerinde üçüncü güzel o. Birinciliği Barbara, ikinciliği Clara (ay aklıma Heidi geldi şimdi) alır.

Cindy'yi bence örnek alalım zira kadın güzelce ve gereğince yaşlanıyor (botox ve collagenli surat görmekten bana fenalık geldi) Elbise acayip yakışmış.

Allesandra Ambrosio'yu ben hiç bir zaman beğenmedim, evet vücut harika ama yüzü bi tuhaf ne bileyim bir Adriana, bir Giselle falan değil.

Heidi Klum taş gibi evet ama ben biraz sıkıldım onu görmekten.

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Cindy Crawford bambaşka biri. O bilmiz cindy değil bu teyze yaaa.

Adsız dedi ki...

Doutzen Kroes olmadan Cannes düşünemiyorum :D Allah için muhteşem bir güzelliği var.

Adsız dedi ki...

Gossip Girl ile ilgili yazılar hazırliycaktın en son Taylor momsenda kalmıştın

Adsız dedi ki...

Ya Irina'yı ben de sevmedim. Elbisesi baya güzel bence ama ona yakışmamış. Bi de çok "altıma sıçtım:)):" bakıyor.

Adsız dedi ki...

çok güzel yazı yinee:)

Adsız dedi ki...

çatladım

gökçe özer dedi ki...

Irina Shayk manita farkıyla hepsini döver bence.

Adsız dedi ki...

Barbara Palvine ayrı bir yer ayırmanı istiyorum pelinn :( o nasıl bi güzelliktir.. hak ediyor koca bir yazıyı :)

Adsız dedi ki...

hamileliğin hakkında yaz pink lütfen

Adsız dedi ki...

İrina için yazdıklarına teşekkür ederim. İlk çıktığında herkes güzelliğinden bahsederken ben kıyafetini de makyajını da hiç beğenmemiştim. Doutzen muhteşem ötesi.

Adsız dedi ki...

Gossip girl karakterlerinin gysilerini yaziyodun devam etsene.

Boşbırakıcam dedi ki...

Cindy Crawford çok asil yaşlanmış.Gerçekten bayıldım.Bütün botoxlu cadılar örnek almalı.
Irina Sayk sex fantazisi kıyafetiyle çıkıp gelmiş midem bulandı o ne öyle.
O smokin giymiş bebek surat harika bir kıza benziyor hakikaten sevdim.

Adsız dedi ki...

Kesinlikle. Allah biliyor ya ronaldo benim sevgilim olsa herkese 1 karış yukarıdan bakarım, hatta dergilere gazetelere cannes'ı oscarı filan kötülerim ucuz buluyorum derim, en iyi en güzel benim havalarımda neye bok atacağımı şaşırırım yani.

Adsız dedi ki...

Pelin bi cevap ver merak ediyoruz hamile misin değil misin?

Pinkfreud dedi ki...

@adsız ve diğer tüm soranlar: Tabiikisi hamile değilim sadece göbeğim var dşklsikşld

Adsız dedi ki...

Artik daha fazla yazi yaz ara verdiin pelin

Adsız dedi ki...

şunu farkettim yazılarında hiç Jessica Hart'a yer vermemişssin yazıdıüın bir sürü etkinlikte vardı ama hiç paylaşmadın .s.s

Bilge Çavuş dedi ki...

Doutzen <3<3<3

gonca bitmez dedi ki...

bence Doutzen Kroes Cara Delevingne ye bin basmış hatta donunda sallamış bayıldım iki kıyafetinede kendisinede diğerlerini söylememe bile gerek yok berbatlardı Doutzen Kroes kadının hasosu hatta dünyaya gelmiş gerçekten bi melek bence duruşu bakışı saçının telinden ayak tırnaklarına kadar güzellik akıyor resmen

Adsız dedi ki...

En güzeli kusursuz yüzüyle Barbara Palvin 2. sırada Cara Delevigne 3. Doutzen Kroes.
Cara'nın ışığı hepsini döver ama.
Bu arada Cara ve Barbara'nın çıkışları üç aşağı beş yukarı aynı zamanda oldu ve ikisini de takip ediyorum. Barbara'nın Cara'ya onun tarzına rahatlığına özendiği ve benzemeye çalıştığı net.
Dedikodu gibi dedikodu ahahah.

sohbet dedi ki...

Ne güzel paylaşiyorsunuz bunlari

Adsız dedi ki...

Doutzen Kroes ve Barbara Palvin yakar gecer amk.

Adsız dedi ki...

Caracaracara! Kadında tam bi' sikerun havası var ve Barbara da nasıl mükemmel görünüyor, gerisi sikime minare. Yine döktürüyon pink sağolasın şimdi sana çok alakasız bi' şey sorcam Creeper model ayakkabılardan gözünü sevdiğimin İstanbul'unda nerden bulabilirim biliyon mu?

Adsız dedi ki...

Miley Cyrus'ın stilini incelesene çok ilham alınası gerçekten hele spor stili

Adsız dedi ki...

Blogunu yeni kesfettim ve asik oldum. Sabah 11 den gece tam 2 ye kadar telefonum elimden dusmedi okumaktan gozlerim morardi ama birakamiyorum peliiiin. Nesin sen ha nesin. Iyiki bulmusum bu blogu lan. Senide cok sevdim pelin. Pitis lafina olurum lan. Neyse askiiim hep devam et biziii hiiiiic birakma olarmi ?

Adsız dedi ki...

istek parca namına peceteye yazıp gondermek isterdim ama burdan yazayım, umarım istek parca alıyorsundur. ilk yorum yazışım cok heyecanlandım shrghsfghjmh
neyse, blogunda primark magazasını, bella throne-tristian çiftini, istanbulda ucuza marka satan terkos-kadıköy gibi yerlerin liste ve özetini ve bayramda gidilebilicek yerlerin degerlendirmesini istesem çok mu çok olur? :((

Adsız dedi ki...

pelin indirim sezonuna girdik, mesela bağdat cad ya da istinyepark gibi yerlerde hemen nerden neleri kapmalıyız? yazar mısın??

Adsız dedi ki...

barbara cidden bebek suratlı çok güzel ama o sol alt köşedeki fotoğrafta boynuna gelen saçları görünce soğumaktan öte,iğrendim.kız o ne öyle?en çok garipsediğim de kimsenin bu ayrıntıya fazla aldırmamış hatta görmemiş olması o.O

Adsız dedi ki...

Doutzen Kroes için Allah sahibine bağışlasın yazmışsın internetten bi gir bak eşine sonra kendine gelebilirsen cevap bekliyorum 'güzel kızlar hep çirkinlerle sevgili olur' söyleminin en somut hali ne yazıkki

Adsız dedi ki...

Doutzen Kroes memişkoları anane memişkosu gibi:(

Adsız dedi ki...

carada o kaş olmasa bu kadar guzel olmazdi begenmeyenler var

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar