Gönderen / 29 Nisan 2013 Pazartesi / 43 Comments / , , ,

Ünlülerin Dövmeleri: Adam Levine

İşteeeeeeeeeee yazmayı en sevdiğim ama en üşendiğim bölümle sizlerleyim bugün. Evet biliyorum, siz de "Ünlülerin Dövmeleri" kısmını en az benim kadar seviyorsunuz. Ama adam gibi dövmesi olan birini bulmak, o dövmelerin hepsinin anlamlarını araştırmak, düzgün fotoğraflarını bulmak, sildirdiği, yeni yaptırdığı güncel olanları takip etmek o kadar zor ki, canım çıkıyor "Ünlülerin Dövmeleri" kısmında. E adamlar da haklı tabi, biz bile kıçı kırık dövmemize üç beş kişi "Anlamı neğğğğ??" diye sorduğunda gıcık oluyoruz, bunlar basın açıklaması yapmak zorundalar her dövme için.

İşte şimdi dövme denince ilk akla gelen, yer yüzünün en cool ve piç erkeği sayılabilecek, muhteşem Adam Levine var radarımda. Maşallah yememiş, içmemiş o güzel vücuduna dövdürmüş, vurdurdukça vurdurmuş. İyi de etmiş. Biz de bakmalara doyamıyoruz işte. Kızlar ağzınızın suyunu silmek için peçeceniz hazırsa başlıyoruz Adam Levine dövmelerine.


Götürmediği güzel hatun kalmayan, adonislerinde Nutella şelaleri akasıca Adam Levine'in vücudunda 20 den fazla dövme bulunuyormuş. Bulunsun annem, bulunsun yavrum, keşke daha çok olsa, daha çok açsa. Yıllardır "Dövmeli, uzun boylu, kirli sakallı erkek" diye gezip dururken farkında olmadan Adam Levine'i tarih ediyormuşum da haberim yokmuş meğerse. Dövme detaylarına geçmeden önce bi iki de kısa bilgi vereyim. Adam'ın annesi dövmelerinden nefret ediyormuş. Höööst kaynana bi geri bas. Oğlunun ekmek teknesi diyebileceğimiz, coolluğunu borçlu olduğu dövmelerden sen kim oluyosun da nefret ediyosun gafil?? Bir diğer bilgi ise Adam'ın tek pişman olduğu dövmesi sağ göğsünün üzerindeki dövmeymiş. Rus bir adamda görüp aynısından istemiş gençliğinde. Dövmeci bok gibi çizince de güneşte kalmış ayçiçeğine benziyo bu diye morali bozulmuş. Onun dışında hiçbir dövmesinden pişman değilmiş. Bakalım dövmeleri pişman olunası mı, sevilesi mi karar verelim. Şaka lan ne kararı, onun yaptığı bi şey çirkin olur mu hiç?


Şu güzelliğe, şu duruşa, şu bebeksiliğe gel allahım. Rihanna sıtayla bir kartal dövmesi var göğüslerinin hemen altında. Bence en cool duran dövmesi de bu! Kartalın sağ tarafında "Noah Levine" yazıyor. Kendisinin ilk adının Noah olduğunu biliyorum ama kendi adını kendi vücuduna kazıtacak kadar egoist bir manyak olmadığını tahmin ediyorum. Sanırım dedesinin, babasının adı falandır. Kalbinin hemen üzerindeki sanskrit dövmede Maroon 5 yazdığı tahmin ediliyormuş. Sağ üstteki ay çiçeğimsi dövmeyi zaten kendisinin de sevmediğini söylemiştik. Biraz fazla çiçekli ve feminen olsa da büyük ve ihtişamlı olmasını sevdim. Bütünlüğün içinde güzel görünüyor.


Anası dövmelerini sevmiyor ama çocukcağız yaranabilmek için gitmiş kalp içinde "Anam" dövmesi yaptırmış koluna. Kalp içinde "Mom" dövmesi son derece klişe beyaz amerikan işi ama Adam yapınca gıkım çıkmıyo. Anacı erkekleri hiç sevmem, Adam'dan hafif bi soğuma olmadı değil. Neyse diğer kolundaki gitar dövmesi kendisinin ve hayranlarının en favori dövmesiymiş. O efsanevi mikrafona iki elle sarılıp şarkı söyleme anlarında en çok görünen "Mom" ve gitar dövmesi olduğundan en çok bu iki dövmeyi sevdiği söyleniyor. Müzisyen ve muhteşem bir gitaris olmasından dolayı dünyanın en klişe dövmesi olan gitardan bile soğumadım. Allahtan etrafında çiçekler, miçeklerle bütünletmiş. İşte böyle dövme yaptırın ya, çük gibi iki satır yazı yazıp bırakmayın. Erkek dediğinin kolu komple kaplı olsun arkadaş. Son olarak bir de köpekbalığı var o güzel adonislerinin hemen üzerinde. En büyük korkusu köpek balıklarıymış, o yüzden yaptırmış. Ya Adam bak yakışıklısın, muhteşemsin, seksinin hasosu, adamın dibosusun da bu ne amk? Korkunu böyle mi yencen? Madem yenmeye kasmıycan ne diye dövdürüyon? Ben de hamam böceğinden ve koca kafalı ufak çocuklardan korkuyom, onların dövmesini yaptırıyo muyum? Her şeye rağmen, anana rağmen kabulumsün ama sakın yanlış anlama.


Sağ kolundaki dirsek kıvrımındaki devasa kaplana ise ölüp bitmek istiyorum. Tam Adam'a göre bi dövme işte bu. Kaplanım benim, erkeğim benim! Ulan noluyo bana, saatlerdir fotoğraflarına bakmaktan  herife yükseliyom ulu orta. Dirseğini kıvırdığında kaplanın hareket ediyor gibi kıvrılması ise dünyanın en şukela görüntülerinden birisi.


O güzel kollarındaki, o güzel dövmelere geri dönelim. Sağ omzunun hemen üzerine doğum yeri olan "Los Angeles" yazıyor. Memleketimi, doğup büyüdüğüm yeri unutmadım tripleri naif olabilir ama yersiz. Sanki Mardin'de, Urfa'da doğup dünyaca ünlü şöhret oldu da geçmişini sahipleniyor. Lan zaten Hollywood'un göbeğine doğmuşun, memleketini unutmasan ne olur? Tamamen dövmeyle kaplı olan sol kolunda ise apayrı bir sürü şey var. "222" dövmesi Maroon 5 ile birlikte ilk şarkılarını okudukları stüdyonun kapı numarasıymış. Hemen koltuk altındaki koca "X" de Roma rakamıyla "10" yani Maroon 5 ile birlikte 10. yıllarına girmeleri şerefine yaptırılmış. Aferin ama bak çocuğa, içlerinde en yakışıklı benim, en ön planda benim diyip satmadı grubunu, aksine sahiplendikçe sahipleniyor. Ay hem ailesine düşkün, hem vefakar. Canım ya yeme de yanında yat. Tam omzundaki güller, çiçekler, tribal desenler ise 11 Eylül'de hayatını kaybedenler anısına yaptırılmış. Canım ya duygusallığını yerim senin. Adeta tişikkirlir sipirmin çık tıtlısın ^_^


O güzel sırtında çok daha cool dövmeler beklerdim ama bunlar da fena görünmüyor. O ne yapsa gözüme güzel geliyor. Golden cinsi köpeğinin patisini yaptırmış lan, daha ne olsun? Bütün muhteşemliklerinin yanına bi de hayvanseverlik eklendi. Acaba birbirimiz için yaratılmış olabilir miyiz aşkım? Bütün Victoria's Secret melekleriyle takılmaktan sıkılmış olabilirsin, öz hakiki bir Türk kızı istemez misin? Lan buna "Nerdesin, niye açmadın, o kız kim?" de denmez ki :( İlişki istemiyorum Adam, takılacaksak gel.... Patinin yanında bir pin-up girl ve ortada da henüz anlamını bulamadığım hoş bir desen var. Kollarındaki dövmeler o kadar muhteşem ki, keşke sırtını bomboş bıraksaymış, omuzlarındaki gamzelerde yok olmayı hayal etseymişiz.


İşte olağanüstü muhteşem insan Adam Levine'in dövmeleri yakalayabildiğim kadarıyla bu kadardı. Benim kaçırdıklarım ya da yanlış yazdığım varsa ekleyin, düzeltin, beğeninizi müessesemize, Adam aşkınızı belediyemize haykırın. 

Yaşayan en muhteşem adam ilan ettiğim Adam Levine paşamdan sonra kimin dövmelerini yazmamı istediğinizi de iletin. Eee Adam'ın dövmelerini nasıl buldunuz?

Share This Post :
Tags : , , ,

43 yorum:

Adsız dedi ki...

kendi dövmelerini yazzzzz

Adsız dedi ki...

Sirtindaki pin up cok cirkin bence. O haric cogzeeeeelll.

Yelda Ürkmez dedi ki...

Bayılıyorum yazdıklarına yazım şekline konuşma tarzına :) johnny depp in dövmelerini de yazsan güzel olabilir.

begüm kara dedi ki...

Sevgilimden soğudum bunu görünce :D

Candanın Mekanı dedi ki...

Ya bayılıyorum böyle heriflere :)

Anita dedi ki...

Taş olacaksın pinkçim taş :\

Adsız dedi ki...

Pin up'ı bende beğenmedim. Harry Styles'ın da çok hoş dövmeleri olduğunu düşünüyorum onu yazabilirsin bence. :)

Adsız dedi ki...

sana bayılıyorummm pinkk !! bence kendi dövmelerini yazz çook merak ediyoruzz lütfenn bii kırma <3 <3

Adsız dedi ki...

Ya su boynundaki zincir seklindeki dovmesi bok gibi

Neptün'ün Kızı dedi ki...

Ben senin dövmelerini çook merak ediyorum :)

Adsız dedi ki...

Çok cool adam ama saçma salak dövmeleri de yok değil :).Eline sağlık çok eğlenceli bir post olmuş.

Sequin | Payet dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

gözüm gönlüm açıldı be... Valla ağolasın pink :D:d:D

Adsız dedi ki...

Chris brownın dövmelerini yazar mısın Pink??

Adsız dedi ki...

kendi dövmelerini yaaaaaaaaaaaaaazzzz

Adsız dedi ki...

Harry Styles'ın dövmelerini yaz Pink, lütfeen :)

Adsız dedi ki...

senin dövmelerini merak ediyoruz pelin anlamlarını söylemesende olur sadece görmek istiyoruz

Adsız dedi ki...

jhonny depp tabiikiii!

duygu dedi ki...

Bu adami hic sevmiyorum yaaa...itici!

Peliiin kendi døvmelerini yaz lutfeen :-D

cokbilmisingunlugu dedi ki...

Maşallah Adam da hiç yememiş içmemiş gitmiş dövme yaptırmış :D Bunları gördükçe insanın dövme yaptırası geliyor cidden :(

gonca bitmez dedi ki...

adamın dibi ya insan buna baktıkça etrafındaki erkeklerden soğuyor dövmelerinede bayıldım hepsi süper kendi için anlam taşıyan dövmeler yaptırmış bence bu arada tabi johnny depp'ide görmek isterim ellerine sağlık süper bi yazı olmuş

Adsız dedi ki...

Chester Bennington olabilir :)

Adsız dedi ki...

FRANCİSCO LACHOWSKİ hakkında bişi yazmamana şaşıyorum doğrusu pelincim canım tanımıyorsan tanıştıralım brezilyalı model yeni baba oldu ama hala ergen gibi bi tip ve mavi reklamında kıvanç tatlıtuğ ve vs mankeni sara sampio ile oynadı ah lütfen bi yazı hazırla beklemediyis

deniz dedi ki...

Askim bebegim guzellik tanricam dumyanin en cool adaminin dovmelerini de yaz allah askina bu adam da johhny depp ten baskasi degilllll

deniz dedi ki...

Askim bebegim guzellik tanricam dumyanin en cool adaminin dovmelerini de yaz allah askina bu adam da johhny depp ten baskasi degilllll

Adsız dedi ki...

peliiiin lütfen kendi dövmelerini yaz çok ama çok merak ediyorum

Adsız dedi ki...

bi hatunun pink-up girl yaptırmasına ne gözle bakardın pelin? ben seviyorum ama lezo gibi mi görünür. aslında çıplak erkek istiyorum ya da bereket tanrısı gibi bişey ama fazla cesur yahu. herkes sorar, tip tip bakar çekemeyebilirim. :))

senin dövmelerini merak ediyoruz. ama şunu da söylemem lazım göbeğinde ki martılar kuşlar çok iyi de ilerde doğurursan genleşmekten kötüleşir o dövmeler. o yüzden göbeğe kasığa dövme yaptırırken düşünmek gerek. gerçi bana ne bu dünyaya tohum bırakmak istemiyorum diyorsan anlarım. :))

Adsız dedi ki...

miley cyrus yazmalısıın

Adsız dedi ki...

muh-te-şem-di !!! bence sıra johnny depp te olsun artık :D ama zormuş yazmak anladım bunu olsun beklerim ben pelin :D

Kremaliçe dedi ki...

Adam ne dövme yapsa kabulum. Adam müthiş ya.

Adsız dedi ki...

peliiiiiiiiiiiin yazmışsın yazmışsın !!!! her allahın günü yazmanı beklediğim yazı buydu işte !! biraz sonra sunum yapmaya giriyorum (elin ispanyasında =() bende konstrasyon namına bişey kalmadı bu arada =)

kepazeyim dedi ki...

"Adonislerinden nutella selaleri akasica" sadece bunu yaziyorum. Yillarin klise birikimiyle doldurulup yazilmis bi yazi, yine de gitar dovmesinin kliseligine, kalp icinde mom yazmasina falan laf soylemissin. Adam guzel cocuk.

Adsız dedi ki...

kollarındaki dövmelere bittim eridik okurken adeta ben ispanyolgillerden futbolcu beybi feys SERGİO RAMOS un dövmelerini bilmek istiyorum bi görsen kollar adeta ispanyol kilimi..

Adsız dedi ki...

Ama kesinlikle Bamya baksana kadının eliyle siper oldugu bir fotoğraf var ya ahaha ya cidden bir yerden alınmamış olsaydı diğer erkeklere haksızlık olurdu olsun böylede hastasıyız.

Adsız dedi ki...

El parmaklarinda 'anne' yaziyor ondan hic bahsetmemissin

Adsız dedi ki...

freja beha erichsen'ın dövmeleriiiii =))

Adsız dedi ki...

Uzun boylu, dövmeli, kirli sakallı erkeklerden mi hoşlanıyorsunuz ? Size tavsiyem Amerikan güreşi. Yemin ederim sırf bunun için izliyorum. Tarif ettiğim gibileriyle kaynıyor Pink oralar. Hele bir de CM Punk diye bir adam var... Kelimeler kifayetsiz onun dövmeleri yanında. Güreşle ilgilenmiyorsun ama bence onun dövmelerini yazmalısın

Adsız dedi ki...

Uzun boylu, dövmeli, kirli sakallı erkeklerden mi hoşlanıyorsunuz ? Size tavsiyem Amerikan güreşi. Yemin ederim sırf bunun için izliyorum. Tarif ettiğim gibileriyle kaynıyor Pink oralar. Hele bir de CM Punk diye bir adam var... Kelimeler kifayetsiz onun dövmeleri yanında. Güreşle ilgilenmiyorsun ama bence onun dövmelerini yazmalısın

Adsız dedi ki...

sen dövmelerini nerede yaptırdın? özellikle göğsündekini merak ediyorum cunku cok net hatları ve rengi. benım dovmem bıraz soluk gibi duruyor yenı dovmem ıcın senın dovmecıne gıtmek ıstıyorum

Adsız dedi ki...

Buna bayılan kızlar bana sanki adriana lima. Önce şu götteki kılları aldırın kızlar :D

Adsız dedi ki...

dövme yazsana yine... mesela ira chernova...

Nalan dedi ki...

miley cyrus ın dövmelerini yapar mısın senin yorumlarınla görmeyi çok isterim

Deki dedi ki...

Yanlız o zincir gerçek

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar