Gönderen / 10 Mart 2013 Pazar / 35 Comments / , , , ,

Haftanın Rüküşü: Heidi Klum ve Memeleri

Başlığı Heidi Klum ve Memeleri diye yazdım çünkü kadının istediği bu. Hep memelerinden bahsedelim, sürekli vücudunu övelim, sürekli "Aman ne kadar da taş gibiymiş" diyelim istiyor anladığım kadarıyla. Yaklaşık 2 senedir kırmızı halı yazıyorum, bu kadının olduğu herrrrr etkinlikte götü, başı, memesi, böbrekleri, böğrü her yeri ama her yeri hep açık.

Bu seferki Heidi Klum ve Memeleri kostümü geçtiğimiz haftalarda gerçekleşen "85. Academy Awards" töreninin akabinindeki partilerden Elton John beyefendinin partisinde giydiği elbisemsi şey. Şey diyorum çünkü bu bir elbise değil. Törenden sonra gerçekleşen partileri yazacağımı söylemiştim ama böyle parça parça arada ele almak daha iyi. Vanity Fair ve Elton John partilerine katılan bir sürü ismin içinde hem aşırı şıklar, hem aşırı rüküşler vardı. Bugünkü konuğum teşhirci tuvaletiyle Heidi Klum.



Allah aşkına ne şimdi bu? Nasıl bi dekolte yani bu? Bi de yeni semer yemiş camış gibi sırıtmıyor mu hatun delireceğim? Aylardır ne zaman görsem o memeler meydanda. Kendiminkilerden daha çok Heidi Klum'un memelerini görüyorum. Yeter ya valla yeter, kaç çocuk anası kadınsın, azcık edebinle giyin. Beni Çorum'un bağrından kopup gelmiş Şükufe gibi konuşturuyorsun Heidi. Senelerce açtın tamam, kanıtladın kendini. Dünyanın en ünlü modellerinden, en taş hatunlarından birisin de her defasında bunu gözümüze sokmana gerek yok. Elbisenin tasarımcısı Julien Macdonald'ı da her provada "Şurayı da açalım, burayı da transparan yapalım, sırtına da dekolte ekleyelim" diye darladığına eminim.


Memelerine doyamadan arkasını dönüyor Heidi. Elbisenin arkasında kumaş namına pek bir şey yok. "Sırtımın komple göründüğü yetmiyor, götüme kadar açacağım, bas transparan kumaşı şuraya Julienciğim" deyip orasını da açtırmış Heidi. Bunu da bol bol göstermek o gecesi en birinci hedefi. Hayır bir kadının bedeniyle bu kadar barışık olmasını, kendisini sevmesini anlıyorum da vücudunu göstermekten başka hiçbir amacı yokmuş gibi davranmasını anlayamıyorum. Memenden, götünden başka hiçbir şeyin mi yok be güzelim? İlk başlarda kendisine bu kadar yüklenince bana kızanlar oluyordu ama artık herkes hak veriyor sanırım. 

Bana göre hiçbir albenisi bulunmayan bu elbise ve tavırlarla Heidi Klum haftanın rüküşü oluyor. Peki siz nasıl buldunuz Heidi ve Memelerini? Gereksiz mi, yoksa o açmayacak da biz mi açacağız?
Share This Post :
Tags : , , , ,

35 yorum:

Melislicious dedi ki...

işte senelerce açtı zaten güzel bu kendini kanıtlama ihtiyacı ego nedir? kendisi benim en sevdiğim victoria's secret mankenidir aslında ama sarkmış zaten orası burası azıcık kaldırıp ölçülü yapsa bari şu dekolteyi:)))

Nihan Alak dedi ki...

Bir Heidi ve memeleri klasiği. Hiç şaşırmadım..

sequins from life dedi ki...

Bugün bu ikinci memeye maruz kalışım :/ birincisi sabah sabah Sibel can dı :))

Adsız dedi ki...

artık bıktırdı vallahi bıktırdı! her memesini gördüğümde "topuklu ayakkabıyla basıp cart diye yırtarsın o elbiseyi işşşallaah" diye beddua etmekten ciğerim soldu. Bizimkiler de göz bacım ya :(

Elitza Klimentova dedi ki...

yook hiç gerek yoookk o kadr meme görmekten bizde bıktıkk artık ama ya

Adsız dedi ki...

memen kopsun be kadın yeter ya.

zezee dedi ki...

su yaziyi gorunce ne cok sevindim yanliz....gecenlerde fotografini abime gosterdigimde ne dandini giyiniyor su kadin diye,kiskanma diye tribe girmisti...te allahim su elbisenin bi cekiciligi yokk ki allah askina tam tersi itici gercekten.

fashionizelife dedi ki...

abartıyor, kesinlikle. bir özgüven problemi olduğu kesin, bu kadar iyi bir vücudu olmasına rağmen!

Adsız dedi ki...

et yığını bu, dekolte değil.

Makyajli Anne dedi ki...

Yikilmadim, ayaktayim elbisesi aslinda bu. Podyumlardaki citirlarla asik atma durumlari gibi geliyor bana. Bi suru cocuk yapip, kocadan da ayrildi; kadin depresyondadir belki de :)

Merve Sevim dedi ki...

yaş ilerleyince dekolte artıyor sanırsam :) bakın hala taş gibiyim dercesine.

Hande Mete dedi ki...

Sibel an acmasinda koca memelerini bu yine bi derece ama Heidi Klum diyince kadinin yuzunu degil memelerini hatirlar oldum edep yahu

Kremaliçe dedi ki...

İki kelimeyle; bok gibi!

elif yalçınkaya dedi ki...

berrrrbat! elbise ve dekolte dışında takıları ve saçı da korkunç. Yağlı gibi sanki kafası ıyyyk

Ezgi dedi ki...

Yalnız kadının BELİ YOK! Çareyi meme açmakta bulmuş yazık ahashafs

Uzun Lafın Kısası dedi ki...

kesinlikle çok itici olmuş, bu arada blogun ve kitaplarının hayranıyım ve sıkı takipçilerindenim.
sayfamın takipçisi olursan ve benim de yazılarıma yorum yapıp fikirlerini belirtirsen çok memnun olurum :)

http://uydurukgunluk.blogspot.com

Sezin çelikkanat dedi ki...

o kadar aça aça memeleri sarkmış

Adsız dedi ki...

Kesinlikle zaten yaşı ve doğumdan dolayı da sarkmış ...

girl dedi ki...

bi heidi memesi bi de sibel can midesi. hep bizim köydeki sarı kız geliyor aklıma bunları görünce.

Adsız dedi ki...

midem bulandı sanırım kusucam.

Anita dedi ki...

sarkık memeler yağlı saçlar ıyk.

Adsız dedi ki...

çok beğendim aynısı abimin düğününde yaptırıcam! ahah şaka la şaka basit dekolte nedirin cevabı olmuş. cidden çok basit bi görünüm. dekolte değil teşir. çok kötü. akıl tutulması yaşıyor sanırım.

nazzz dedi ki...

yaaa lütfen ortaokul mezuniyet için fikirlerinbi veren bi yazı yaazzz lütfeeennn acill 20 mart mezuniyetim var lütfennn

nazzz dedi ki...

LÜTFEN ACİL MEZUNİYET ÖNERİSİ ORTAOKUL LÜTFEEENNNN

nazzz dedi ki...

LÜTFENN HAFTAYA MEZUNİYET VAR LÜTFENNNNNNNN

mehtap kaya dedi ki...

İğrenç ötesi..

mehtap kaya dedi ki...

İğrenç ötesi...

Adsız dedi ki...

Haklısın ya sürekli kendinl göstermek istlyo. Bu arada beren saatln intikam dizisindeki kıyafetlerini yazar mısın

Adsız dedi ki...

memeleri güzel değil ki bence :( bildiğin yoğurt kesesi gibi, şarkıcı nez'in de böyleydi memeleri :s

Adsız dedi ki...

http://cup-of-chanel.tumblr.com/ aşkısı buraya bi bak belki işne yarar

Adsız dedi ki...

Pink rüyamda gg ün sezon fınalınımyazmıştın xxx

Adsız dedi ki...

Hala alışamadım sezon finalini değil finalini

Adsız dedi ki...

Hiç çekici görünmüyo ki. Bu kadının bi özelliği yok bana göre. Klasik holywood kadını. Ağır başlı olup da biraz da başarısından bahsettirse ya. Hani böyle charlinze ve natalie gibi cool ve asil kadınlar olur, bu öyle değil tabi. Bilerek ortaya getirmiş bide. Sadece çizgisi belli olsa yeterdi.

Adsız dedi ki...

Pelin konuyla alakası yok ama bir şey rica edecektim. Bu sezon her yerde kocaman kolyeler küpeler var. (bunlar gibi demek istiyorum http://file.storetsen.cafe24.com/Product/Images/1/JISELFAA0001719/detail_17557684915016490b5bbce.jpg http://file.storetsen.cafe24.com/Product/Images/2/JISELFAA0002472/detail_1000067132511cb181d043e.jpg ) Onları nasıl kombinleyebileceğimizi de anlatabilir misin bir ara? :)

pleinair dedi ki...

Ya memesini kiyafetini bilemicem de bu kadin gittikce hortlaga benzemeye basladi yani baska bi deyisle acayip yaslandi. makyajla biraz kamufle edio ama nafile bence, baya porsudu!!! ve eskiden olan azcik da olsa var olan sempatimi bayadir kaybettim (sempatim de azicik project runway takipcisi olmamdandi)

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar