Gönderen / 21 Kasım 2012 Çarşamba / 42 Comments / , , , , , , , ,

Kime Daha Cok Yakismis: Rihanna vs. Kristen Stewart

Merhabalaaaar, aman efendim kimler gelmişler. Ooo siz de mi buradaydınız efendim! Günlerdir yeni yazı yazamayınca herkesi ayrı bir özledim. Aslında bugün Gossip Girl yazısı yazacaktım ama baktım bugün yeni bölüm yayınlanmış, iki bölümü birden yazayım dedim. Bi kaç gündür koşturmacam çoktu, işler güçler, imza günüm falan derken bi oturamadım bi türlü. Şimdi uzun süredir aklımda olan bi ikiliyi yarıştıracağım Kime Daha Çok Yakışmış bölümünde bugün.

Adaylardan biri her daim hayranı ve hastası olduğum Rihanna. Bir diğeri ise uzun süre kıl olduğum, son dönemdeki tarzıyla kendisine hayran bırakan Kristen Stewart. Aynı kıyafeti giymeseler de benzer şeyler giydiklerinden karşılaştırmak istedim. Siyah beyaz, göbek açık kıyafetlerden hangisini beğeneceksiniz bakalım?


İlk inceleyeceğimiz kıyafet Rihanna bacımdan geliyor. 7 Kasım 2012'de gerçekleşen Victoria's Secret Fashion Show 2012'de sahne almıştı Rihanna biliyorsunuz. Bir de bu etkinliğin kırmızı halısı, pardon pembe halısı vardı. Rihanna show öncesi bu pembe halıda Miu Miu Spring 2013 koleksiyonuna ait beyaz kalem bir etek ve kısa kesimli bir büstiyer giyindi. Etek buruşuk lan bi ütü sürememişler diye kınadım Rihoşu ama defile görüntülerine bakınca eteğin normalinin öyle olduğunu gördüm. Eteğinden çok 500 senedir giyilmiş gibi görünen Manolo Blahnik ayakkabılarına takıldım. Ya sen koskoca Rihanna'sın, o ayakkabıları nası utanmadın giymeye Riri? Ünlü olsam görgüsüz olurum, bi giydiğimi bi daha giymem diye düşünüyorum ben. Hatta evime çamaşır makinesi bile almam. Hiçbi şeyi yıkamam her şeyi atar, birilerine veririm. Tamam benim kadar görgüsüz ayı olmada da bu kadar da pinti olma be kızım, git bi çift ayakkabı al kendine. Bak kızım dost başa, düşman ayağa bakar. Herkes seni seviyo mu sanıyon? Sevmeyenin çok, üstünde nazar var. Sen beni dinle bi çift ayakkabı al. Ya da kundurucıya ver de tamir ettir paççoz musun nesin ya.


Bir diğer siyah beyaz göbeği açık kıyafet Kristen Stewart'dan geliyor. Twilight serisini çekerken araya bir de On The Road filmini sıkıştıran Kristen Stewart bu filmin 3 Kasım 2012'de Hollywood'da gerçekleşen gösteriminde yine harika görünüyor bence. Aptal Zuhair Murad tasarımları giymeye başlamadan önce ne güzelmiş bu kız. Her zamanki Balenciaga Spring 2013 koleksiyonundan siyah beyaz tulumuyla çok güzel görünüyor bence. Pantolonun erkek kesimli keskin hatları Kristen'e çok yakışmış. Azcık da memişleri olsa süper olcakmış. Nohut mu var orda ya :( Christian Louboutin ayakkabılarıyla tamamladığı görüntüsünü oldukça sevdim. Ona bu tars maskülen ve cool kıyafetler çok yakışıyor. Ama dikkatimi çeken bi şey var. Poz verirken yumruk yapmak nedir ya? Artık binlerce basın mensubu karşısında nasıl stres oluyorsa kızcağız ellerini serbest bile bırakamıyor. Bunlarınki de zor la... Özenmiyorum artık ünlülüğe tamam, şu pozdan sonra sıradan hayatımı sevdiğime karar verdim.


Şimdi seçim zamanıııı. İki göbek gösteren hanımefendiden hangisini seçmeli? Siyah beyaz kıyafetleri, göbekleri, saçları başlarıyla hangisi daha güzel görünüyor. Ben yine oyumu kime verdiğimi açıklamayacağım şimdi, yönlendirme olmasın diye. 


Oy verdikten sonra Rihanna'nın buruşuk eteği, Kristen Stewart'ın yumrukları, ikilinin göbekleri ve bu kıyafetler hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum!
Share This Post :
Tags : , , , , , , , ,

42 yorum:

Adsız dedi ki...

rihanna'nın gelmiş geçmiş en loser görüntüsü bence, kristen'in cool duruşunun yanında ümmühan gibi kalmış koskoca rihanna..o etek o ayakkabılar nedir!??.. heralde victorias secreta giderken basireti bağlandı zaar

firûze dedi ki...

kirsten hayatımda gördüğüm en donuk kadın, çok kötü bir oyuncu ama fizik o biçim, kıyafetler o biçim. benim oyum bu sefer riri'ye değil yanisi. bu arada riri'nin göbeği de hoş tabi, onu unutmayalım da.

zezee dedi ki...

Hakikaten Rihanna'ya bayılmama rağmen bu ne görüntü dedim kendi kendime....olmamış be bacım

Anita dedi ki...

Öncelikle o bilekten bağlamalı ayakkabılar nasıl iğreti duruyor yahu. Rihanna'nın kıyafetini bit pazarından aldı herhalde..
Kristen'e gelince bu kadar mı asil durur giydikleri. Üzerine cuk oturmuş çok beğendim. Aferin Kristen kızımıza hep böyle görmek istiyoruz.

Adsız dedi ki...

Rihanna korkunç niye bir etek kendiliğinden kırışık olur rezalet bence,kesinlikle kristen

feledene dedi ki...

Kristen diyorum. Çok kolay oldu.
Rihanna'nın tek artısı teninde muhteşem duran koyu renk ruju oldu benim için.
Ama Kristen'da sevdiğim binlerce şey var.
Yüzüklerinden bahsetmemene de çok şaşırdım nasıl kaçırırsın o harika Balenciaga yüzükleri anlamadım.

http://feledene.blogspot.com/

begüm kara dedi ki...

Vay be Kristen'a bak sen helee taş gibi görünüyor.Rihanna'yı gözüm görmedi:DKristen'ınıda sevmem ammmaaa yiğidi öldür hakkını yeme demişler ;))

Adsız dedi ki...

bence rihanna.ikisinide sevmiyom.ama Riri fena değil.

Adsız dedi ki...

sevgili pink American Music Awards ne zaman yazacaksın? günde iki kez kontrol ediyorum resmen. bu arada harikasın biliyorsun değil mi?

Gizem dedi ki...

Kristen gerçektende güzel olmus. Rihannayı ne kadar çok seversem seveyim kristene oy vermek haksızlık olurdu.

Gizem dedi ki...

Ayrıca Pelin kaç gündür yeni yazılar bekliyorum günde 4-5 kere bakıyorum. AMA 2012 ödül törenini yazmanı umuyorum :)

Pinkfreud dedi ki...

@Gizem: AMA ödül törenin üzerinden baya bi gün geçti, eskidi gibi o kıyafetler diye düşünüyorum. Zamanında yazamadıysam hiç yazasım gelmiyo. Zaten herkes de çok çirkindi :))

Adsız dedi ki...

Kristen sevmem,hiç hemde.Ama acayiip güzel görünüyor.
Rihanna'da sevmem meselağ.Ama cidden kötü durmuş o etek,o ayakkabı,felaket.

FahriyeTugbaS dedi ki...

o buruşuk eteği, tarzı öyle olsa da giymezdim kesinlikle..

Nur dedi ki...

Rihanna'yi daha rezil bi halde gordugumu hic hatirlamiyorum yani

Nida B. dedi ki...

Rihanna dan nefret ediyorum. Şu tipini görünce nefretim arttı. Kristen'ın yanında şansı sıfır.

Nida B. dedi ki...

Rihannadan nefret ederim.Şu tipini görünce nefretim arttı. Kristen'ın yanında şansı sıfır bence.

Adsız dedi ki...

Kristen i hiç mi hiç sevmem.tarzını da tipini de.Rihanna gözüme nasıl kötü göründüyse,,kristen a direk oyumu verdiim !! _p

Adsız dedi ki...

rihanna gerçekten çok paçoz gözüktü benim de gözüme. kristen ı sevmem ama,kombinine aşık oldum :)

Adsız dedi ki...

küçük memelileri ezmeyelim pliz onları koruyup kollayalım :( lütfen :(

Pink Freud dedi ki...

Asıl göğüsleri küçük olduğu için christine yakışmış bu kıyafet. Nedense küçük göğüsler daha asil ve cool bir duruş yaratıyor.
Medyanın bize dayattığı güzellik kapılarına sıkışıp kalmayalım :)

Adsız dedi ki...

Daimi Riri hayrani ve stiline bayilan bi insan olmama ragmen, Kristen daha iyi. ki dedigin gibi son donemdeki barok stili olsun maskulen stili olsun her stili kendine yakistirip giymeye basladi, kim bilir belki o da Riri gibi it girl olur
bu arada daha izlemeye firsat bulamamistim GG'yi anlatmadigin icin tesekkurler, haha!

Adsız dedi ki...

Ben ikisinide sevmedim ya la -pinkin deyimiyle- sanki kristen pantolonu değil de pantolon kristenı giymiş gibi fazla bol kesimli geldi gözüme hele paçalarına bakamıyorum bile

Adsız dedi ki...

rihannanin vucut yeter ondada findik kadar memis amaaaa hersekilde rihanna yanii o etegi utulemeden giyipte bu kadar goz dolduran bi kadin bu kristeninkini giyse yakar geceerr

hayatiminaynisi dedi ki...

Rihanna'ya ne yaparsa yapsin bir sey diyemiyorum. Cuval giyse Rihanna derim. Sahnede giydigi kiafeti dusununce pembe haliya pek onem verememis bebisim demek ki diyorum :)

Adsız dedi ki...

Pink kristen'ın tokyoda giydiği şort tulumunada bakmalısın bence, bu kız baya topladı saçları dışında...
http://www.justjared.com/photo-gallery/2743992/kristen-stewart-twilight-saga-breaking-dawn-part-2-tokyo-photo-call-08/

Lifetoastylized dedi ki...

illa birinden biriyse Kristen diyorum ! valla Rihanna yı daha çok sevsem de duyguları karıştırmıcam Rihanna olmamış o etek.

http://lifetoastylized.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Sevgili Pink, senden bir ricam olucak. 20 yaşındayım ben ve yakında bir şirkette staj yapıcam. 20li yaşlar için ofis stili yazabilirmisin. 40 yaşında gibi görünmek istemiyorum :(((

Adsız dedi ki...

Kafanız mı güzel ulan? Kristen gibi bir maymunla Rihanna'yı mı yarıştırıyonuz!

sezen dedi ki...

Yani şimdi gözü olan herkes keslinlikle Kristen diyecektir.Kadının saçma bi duruşu ve yüzü olabilir ama konu kıyafetler ise açık ara farkla K.;)

Adsız dedi ki...

Rihanna'nın bu aralar psikolojik sorunları bence o ne biçim kıyafet yea. Kristen'a biri zevk aşıladı bence böyle değildi bu. O tulumun beyaz kısmına aşık oldum nasıl güzel bişidir o ooyh :)

Adsız dedi ki...

Ay ayakkabinin modeli o sandim rihannanin haha, kristen da kekolugundan odun vermemis. Tabiki en 1. Peluuss!

ZeynepNK dedi ki...

Riri sen ne yaptın ya allahta senin belanı vermiş hani. Bu tasarımcıların değişik olmak uğruna yaptığı bu tür rezaletlere yumruk atasım geliyor kristen'da yüzden şey etmiş zaten. Bende hiç sevmiyodum kristin'ı. O ne lan Kristin. Karşı komşunun kızı sanki. neyse. Tivilaytta ağzını yarım açıyo böle balık gibi bakıyo ya beni deli ediyo. Ama son bi kaç zamandır gözüme güzel göründü kezban ya.

sillydress dedi ki...

istediği kadar paçoz, avam, zevksiz, kötü giyinsin zaman zaman, riyanna kuul kadın vesselam.

Adsız dedi ki...

Bu giysiler bambaşka birbirinden.

swa.

LGamze dedi ki...

Kristen diyorum,her şeyiyle her türlü bir numara. Ve evet ilk zamandan beri kırmızı halılarda ellerini sıkar gibi yapar.Parmaklarını üst üste bastırır :)

LGamze dedi ki...

Kristen diyorum,her şeyiyle her türlü bir numara. Ve evet ilk zamandan beri kırmızı halılarda ellerini sıkar gibi yapar.Parmaklarını üst üste bastırır :)

Adsız dedi ki...

Maskülen stili taşımak zor,Kristen'in o muhteşem tulumunu iri memelerle düşünemiyorum.. İfade destekli bir stili var kesinlikle,duruş, bakış , ayakkabı, elbise, yüzünün ifadesizliği..Gülümseme dahi olmayacak ki yok da zaten:D:D
Banu.

Duygu Ataş dedi ki...

kristen ın büstiyerine bayıldım. dediğin gibi azcık memişleri olaymış daha güzel görünürmüş yine de o eski mal hallerinden kat kat şık buldum

Unknown dedi ki...

Gorende seni beyonce sanir sen kristenin duruşuna kurban ol be

Elanur Çamlıbel dedi ki...

Sensin kezban kraliçe

Elanur Çamlıbel dedi ki...

Gorende seni beyonce sanir sen kristenin duruşuna kurban ol be

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar