Gönderen / 25 Kasım 2012 Pazar / 15 Comments / , , , , , , , , ,

Gossip Girl Kıyafetleri: 6x05 / Monstrous Ball

Finale sadece 5 bölüm kalmışken en sevdiğim Gossip Girl davetlerinden biri gerçekleşti 5. bölümde. "Cotillion" denilen, genç kızların sosyeteye takdim edildiği balo bölümü vardı. Bizimkiler kazık kadar olduğundan onların takdimi kadar renkli bir bölüm olmadı ama yine de ucundan kıyısından olaya dahil oldular. Bölümün kıyafetleri sezon standartlarındaydı. Önceki sezonları arattı ama kendi içinde değerlendirildiğinde gayet giderliydi. 


Yavrum Blair'in hala yüzü gülmedi. Annesinin tasarımlarını devraldığından beri başarısızlık üzerine başarısızlık yaşıyor. Queen B.'yi bu halde görmeyi hiç sevmiyorum. Allahtan giyimini kuşamını boşlamıyor. Turuncu, asimetrik kesimli Jason Wu elbisesii çok sevdim, özellikle de dekolte kısmındaki pencereleri. Siyah tuvaletine ise diyecek bir şey bulamıyorum. O güzelim tuvalete bembeyaz bant takması biraz hayal kırıklığına uğratsa da, sonuçta o saç bantları da onun imzası. Bizim gibi bi liralık taç takmıyor ki hatun, pırlantalarla işli incik boncukla geziyor haspam.


Bu bölümde Serena'nın tuvaleti de efsaneydi. İki başrol de koyu renk muhteşem tuvaletler giyince o bölüm güzeldir arkadaş! Kimse kusura bakmasın. Serena'nın çizgi çizgi pencereli kollu mor üstüne ise ne diyeyim bilemiyorum. Perşembe pazarından elceezleriyle seçmiş. Takıları da gayet uyumluydu, aferin Serena bu bölüm çok sevdim seni. Steven'in defolup gitmesi, eski kötülüklerinin ortaya çıkışı, Dan ile yakınlaşmaları falan olsun gayet hoş gelişmeler oldu. Devamını bekliyoruz. Final yavaş yavaş şekilleniyor.


Lily, Rufus sünepesinden kurtulunca kendini yeniden buldu yemin ederim! Onun yanına Bart Bass gibi bir adam yakışıyor zaten. İtibarı için her şeyi yapan Lily'yi çok sevdim bu bölüm. Rolü de diğer bölümlere göre fazlaydı. Her zamanki gibi kibar ve zarif, dar kesim elbiselerle, büyük küpelerle çıktı karşımıza. Saçlarını hep topuz görmekten sıkılsam da, aptal Steven ve Serena'nın arasına girerek büyük hayır işledi. Allah tutuğunu altın etsin Lily. Aa pardon, zaten her şeyi altından bunun.


Pamuk prenses kadar beyaz, kötü kalpli üvey anneden de kötü Georgina iyice tombalak olmuş. Doğum sonrası veremedi kiloları herhal. Onun taşlı, parlak, derin dekolteli giyinmeyi sevdiğini biliyoruz ama hatlarını bu kadar belli eden bir elbise içinde olmasını sevmedim. Kendisi de hiç rahat görünmüyordu zaten. Rusya'da kala kala onların kekoluğunu benimsemiş. Bunlara rağmen cadılığından bir gram ödün vermemesini tebrik ediyorum. Son 6 bölümün hepsinde bol bol rolü olur umarım. Gitme kız bi yana, dizinin tek haso kötüsü sen kaldın.


Elim ne kadar kaçsa da, yazmam gereken iki kezo da mevcut dizide. Sage ve Ivy paççozlarını niye bu kadar çok görüyoruz anlamış değilim. Daha bölümün başından beri belliydi bu Sage malının bir boklar yiyeceği. O üzerindeki mor saten yelek midir nedir o ne allah aşkına? Onu çıkarıp atacağını dedem bile biliyodu herhalde. Bi de dizide yenmemiş bok kalmadı, ahlaksız elbise tanımlarına bakın. Azcık karnı, azıcık da yanları görünüyor. Bu mudur yani olay? Serena neredeyse her bölüm götü açık geziyor, millet birbirini otel için satıyor, ama açık saçık ahlaksız elbise deyince yapabileceğiniz mu mudur cidden? Neyse son olanlardan sonra Sage'den sonsuza dek kurtulduğumuzu umuyorum. Ivy hakkında ise ne diyeyim bilemiyorum. Rufus'un yanında kızı gibi durmasını mı söylesem, seksi ve genç görünmek uğruna evin içinde minicik şortla gezmesini mi söylesem bilemiyorum. Ay bayılcam şimdi, hemen yakışıklılara geçelim.


Dan, Blair'e, Nate de Sage'e eşlik edince hep birlikte yine Cotillion'da buluştular. Smokin içine koyu renk gömlek giyerek yine varoşluğunu gözümüze soktu Dan. Beş senedir sosyetiklerle geziyorsun, hiç öğrenemedin di mi ne giyceğini, tüüüh allah kahretmeye seni. Bart Bass'ın karizmasına hiçbir şey diyemiyorum. Karanlık tarafları olsa da Chuck'ın karizmasını kimden aldığı belli.


Her zamanki gibi finali mükemmelikle kapatıyoruz. Ay senin papyounun fiyongu olayım Chuck Bassssssss. Mor çizgili gömleğin olayım giy beni anam kdflsşkldsk Çok eleştirilen saç modeli yavaş yavaş eskiye dönüyor. Oysa ki ben sevmiştim yanları kısa, üstleri uzun halini. Biraz fazla hipster bulunmuş izleyiciler tarafından ve eskiye döndürülme kararı alınmış.

Finale sadece 5 bölüm kala bu geçiş bölümü hakkındaki ve son sezonun genel gidişatı hakkındaki fikirleriniz neler?
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , ,

15 yorum:

MadamB Fashion dedi ki...

Serena'nın kıyafeti efsaneydi cidden. Ama blair'in siyah kıyafetinin dantel detayını sevmedim. Tabii lily'nin sırt dekoltesi de başarılı :)

Adsız dedi ki...

Sevgili pelin gene harika yorumların.Blair in turuncu elbisesine BAYILDIM HEMEN DİKKATİNİZİ ŞUNA ÇEKMEK İSTERİM : AYAKKABILARININ BİLEK KISMININ ALTTA OLMASINA.Bu sayede bacak boyu kısa gözükmemiş,boyunu kısmamış.(Uğurkan Erez'den öğrendik biz bu numaraları hey gidim hey !)

Adsız dedi ki...

Queen B'nin turuncu elbisesine aşık oldum! Serena'yı seviyorum yavrum benim bi yüzü gülemedi Steven'dan ayrıldığı sırada kendisi üzülse de ben yaşasın diye bağırdım resmen Dan'le olmasındansa nefret ediyorum hep Nate'le daha yakışıyolar gibi geliyo Nate'in de Sage'e bunlar çok çocukca dediği sahnede gördün mü zilliiee diye ağzımı eyrilttim umarım finalde Chair olur da papyonlarına kurban olduğum Charlie'ciğimin yüzü güler.

Adsız dedi ki...

hani iki bölüm birlikte yapıcaktın pink?

Yağmur dedi ki...

Ivy'nin paçozluğu yüzünden Jenny'le Vanessa'yı özledim yemin ederim, içim bayılıyo bu mıy mıy konuşurken ^^

esrabetul dedi ki...

çok güzelparçalar var
esra betül

Adsız dedi ki...

Bu bolumdeki kiyafetler de bolumun kendisi de son 2 sezonun standartlarina gore cok iyiydi bence. Ozellikle Serena'nin tuvaletine bayildim, kiz nihayet ozune dondu ya.
Pink hem 6x05'i hem de 6x06'yi yazacaktin?

dilek dedi ki...

Sevgili Pink Freud, Serena'nın giydiği etekten bahsetmemişsin hiç, triko mu acaba? Bu sezon çok görür oldum, triko etekle ilgili post hazırlarsan çok mutlu edersin beni.

Adsız dedi ki...

Blair Jason Wu elbise ve hırkasıyla fazla nurhayat

Adsız dedi ki...

One direction?!?!?! Yine mi yazmadın Pelin????¿

Adsız dedi ki...

One direction'u yinemi yazmadın Peloş?!?!?

Adsız dedi ki...

Peluş çok güzel yazmışsın:-))

Adsız dedi ki...

gossip girl yazılarından sıkıldık artık. bıkkınlık verdi. zaten bütün bir gün boyunca yazmanı bekliyoruz. gossip girl olunca okumuyorum bile. gerçi bu benim şahsi görüşüm. diğerlerin hoşuna gidebilir.

Belle Amie dedi ki...

Gercekten cok hos,
bu arada oyumu sana verdim :)

gamzee dedi ki...

ya bayılıyorum senin yorumlarına:)) boşverdim kıyafetleri sen harikasın bence:)

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar