Gönderen / 25 Ekim 2012 Perşembe / 19 Comments / , , , , , , , , , , ,

2012/2013 Kıs Trendleri: Çizgi Roman Efektleri

Öncelikle herkesin bayramı kutlu olsun :) Bol kavurmalı ve bol dinlenmeli bir tatil geçiriyorsunuzdur umarım. 

Kış trendleri dosyasına bugün "Çizgi Roman Efekti" baskılı kıyafetlerle devam ediyoruz. Pek çizgi roman okuma alışkanlığım yoktur, hatta hiç yoktur ama o sarılar, kırmızılar, mavilerle kocaman kocaman yazılmış "Boom", "Ka-poww" efektlerine aşinayımdır herkes gibi. Aslında bu kıyafetleri gördükçe dil algısının farkına hayret ediyorum. Bizim "hapşuuuu" diye yazdığımız hapşırma sesine adam "atchoum" diyor. Ulan hapşuyu nası atchoum diye anlayıp yazıyonuz ya. Ya da "hav hav" yerine "bark bark" demeleri gibi. Hiçbi zaman akıl sır erdiremeyeceğim buna herhalde. Ama şimdi bu efektlerin çizgi romanlarda olanları moda olmuş, bir bir üzerimizde görülüyor.


Çizgi roman efektli kıyafetlerde en favori kombinim, dünyanın en ünlü bloggerı Chiara Ferragni nam-ı diğer The Blonde Salad'a ait. Diğer örneklerde de göreceksiniz, kimse onun kadar şık olamamış. E tabi kimse onun gibi her hafta dünyanın her yerindeki fashion weeklere, moda çekimlerine koşturmuyor. Ben o şort ve ayakkabılarla bu sweat'i giysem Cihangir'den Karaköy'e inene kadar başıma gelecekleri hayal bile edemiyorum. İstanbul'da feşın bilogır olmak zor zanaat. Hem bana yakışmaz zaten, mor bana gitmez Chiara'ya gider. Chiara Ferragni tabi kii bu çizgi roman efekti tişörtlerinin en markalı olanını giyiyor. Kızım git bi ucuzluktan bi şey al. Beleş hediyelerle giyinmekten doymadın he. Phillip Lim tasarımı The Ultimate 3.1 koleksiyonundan 425 dolarlık sweetini bir çok kişinin üzerinde görmek mümkün. İstanbul'da satın almak isteyenler Kanyon'daki Harvey Nichols mağazasında bulabililer bu koleksiyonu.


Phillip Lim koleksiyonunun bir diğer gözde parçası "KA-P" baskılı tişört. Allahın ecnebileri kimbilir hangi efeksi ka-p diye yazıyorlar. Vurma kırma efekti diye tahmin ediyorum. Anlamını bilmediğim şeyi giymem ben arkadaş. Anama bacıma mı küfür ediyor bilmiyorum, bi de salına salına gezcem he mi? Yok öyle yağma. Giymek isteyen varsa, altına siyah parçalarla kombinleyebilir. Tişört zaten oldukça canlı ve renkli olduğundan aldını mümkün olduğunca sade tutmak gerekiyor. Bu tişörte şuraya tıklayarak 150 Euro karşılığında sahip olabilirler isteyenler. Bu arada ben hep bu Phillip Lim koleksiyonundan görseller koydum ama bunların çoook benzerleri, hatta aynıları bir çok markada mevcut.


Hatta o kadar mevcut ki, http://www.sheinside.com/ isimli websitesi tıpkısının ayyynısını yapıp satıyor gayet de. Bu arada sheinside.com'da çok güzel şeyler var, online alışveriş tutkunlarına duyrulur. Çakma ürüne karşıyım ama bi kazağa da 425 dolar vermeye kıyamam. Eğer çok bayılan, ille de giymeliyim diye tutturan olursa gayet alınabilir olmuş sheinside versiyonu. Çakma logo kullanma da olmadığı için hoş göründü görüme ne yalan söyleyeyim. 


Bir diğer efekt de "POW!" Bunun da bi şeylerin patlama sesi olduğunu sanıyorum. Ulan biz "HOP GÜM PTT" yazsak apaçi gibi durur, millet pow mow yazıyor nasıl cool duruyor. Güzel örneklerini bulsam alırım da, bir türlü istediğim gibi olanını bulamıyorum. Bu efektli kazağı baya beğendim. Kışın kotların üzerine, botlar ve eteklerle de oldukça hoş görünür. 


 Gri üzerine sarı kırmızı "POW!" yazısına bayıldım ama Fenerbahçeli damarım kabardı, ben sarı kırmızı giymem triplerine girdim. Mavi üzeri pembe de yine tercih edilebilir bi şey olmuş, fena görünmüyor. Her trend örneğinde olduğu gibi bu sefer de http://www.romwe.com/ da bolca bulabilirsiniz bu çizgi roman efektli parçaları.


Pillip Lim koleksiyonun bir diğer popüler parçası da bu kazak. İşte bunu baya beğendim. Keşke biri hediye etse dlsşikfdkfl Dikkatimi çeken bir şey de bu çizgi roman efektlerini derilerle kullanmak oldukça popüler. Üst taraf oldukça çocuksu, renkli ve hareketli olunca altı mümkün olduğunca feminen tutmak istiyor kullananlar anladığım kadarıyla. İyi de ediyorlarl. Aldığımız deri taytları ne ile kombinleyeceğimize dair güzel ipucu oldu bu çizgi roman efektleri. Tenk yu lookbook kızları.


İşte kış trendlerinin pek bi popüler öğesi olan çizgi roman efetkerli boomlarıyla, powlarıyla, ka-pow'larıyla bu şekildeydi. Vurdulu kırdılı şeylerden uzak durup, vurdulu kırdılı tişörtler giymek pek hoşuma gitti benim. Peki ya sizin?



Share This Post :
Tags : , , , , , , , , , , ,

19 yorum:

ozgecee dedi ki...

ben de bershka da angry birds kazakları görmüştüm, çok şekerler :)
iyi bayramlar :)

Penelope dedi ki...

Kesin alıyorum!! Eğlenceli bir tarz :)


Blogpenelope.com

Penelope dedi ki...

Kesin alıyorum!! Eğlnceli bir tarz :)

Blogpenelope.com

Cansu dedi ki...

Şu bilogır aleminde benim için sen birsin iki de blonde salad :)senin blogda görünce pek bi sevindim o yüzden. Chiaranın pahalı eşyalarından ayrı sevgili richie'siyle yaşadığı pahalı aşka da aşinayız blogundan :( neyse gerçekten de güze trend alınabilir olanlarla denenebilir gayet de güzel olur. Bu arada bayramın da kutlu olsun pink :)

atölye fıtı dedi ki...

POW yazan kazaklar beyoğlu iş merkezi ve atlas pasajında var hemde 25/30 lira kaçırmayın (:

Adsız dedi ki...

Bence giymişken phillip lim tasarımı giyeceksin bu trendi uyguluyorsan.

Adsız dedi ki...

Yazı her zamanki gibi çok iyi. Daha trendin tam boku çıkmamışken paylaşman iyi olmuş. Zira lookbook kızlarımız bile daha tam olarak uygulamadı bu trendi...

Bu arada 5 dakika önce people.com'a bakıyordum celeblerimiz ne yapmış diye, asla görmek istemiyceğim bişey gördüm pink, yorum senin :( http://img2.timeinc.net/people/i/2012/startracks/121105/jon-hamm-1-435.jpg

Tutku dedi ki...

Geçen düz bi sweat aldıydım napsam üzerine diyordum buldum *-* Akrilik boyalara ve çizgi romanlara gömülme zamani ^^,

Adsız dedi ki...

iyi bayramlar :) ellerine sağlık çok güzel bi yazı olmuş bulur bulmaz alıcaklarımın listesine ekledim :)

dip dye trendi ile ilgili bir yazı yazarsan çok iyi olur :)

Adsız dedi ki...

iyi bayramlar :) ellerine sağlık çok güzel bi yazı olmuş bulur bulmaz alıcaklarımın listesine ekledim :)

dip dye trendi ile ilgili bir yazı yazarsan çok iyi olur :)

Adsız dedi ki...

Deriyle kullanılması hiç hoşuma gitmedi hele mavi boom efektli mavi tişörtün altına deri kalem etek giyen ablamızı hiç mi hiç anlayamadım. Chiara Ferragni i de beğenmedim kusra bakmasın.Bacağı güzel tamam da bizim ki de güzel olsa giysek ıyy görmemiş fln dersiniz(Burada yorumcu kıskançlığından atar yapmış)Kotla ne biliyim penti çorapları altına renkli etek giyen ablalar gibi giyiceksin bunu.Sevgiler.__p

Moda Masalları dedi ki...

Çok güzeller ama tam pazara düşecek tarz. Bi süre sonra herkeslerin üstünde bir sürü bir sürü olur eminim. O yüzden pek hevesli değilim.

Adsız dedi ki...

Ya Allah kitap için şimdi blonde saladın bu kombinini nasıl beğendin? Hatun marka diye takmış sviti, altta giymek için giydiği şort, altında açık ince topuk ayakkabı, KAFASINDA MAVİ ŞAPKA. Ya valla diğer paylaştığın hatunlar daha iyi giyinmiş, yemin ediyorum ismi var diye şunları savunmayın resmen rezillik.


swa.

Adsız dedi ki...

2012 kışının mont modasını da paylaşır mısıın mont alıcam fakat hiçbi fikrim yok :(

Adsız dedi ki...

bunları internet harici nerelerde buluruz pinkk :)

MadamB Fashion dedi ki...

Pow yazılılardan bulunca hemen alıcam :)

madambfashion.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Pelin, gümrük nedeniyle sheinside.com'da fiyat sınırı falan var mı ?

Adsız dedi ki...

tişörtler gayet güzel ancak fiyatları çok pahalı. www.tish-o.com.tr'de çok daha uygun fiyata aynı tarz tişörtler dizayn edilebilir.

Adsız dedi ki...

POW lu kazaklarda Özi - Fashionmonger in de resmi vaar ...

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar