13 Mayıs 2012 Pazar

2012 Yaz Trendi: Sırt Dekoltesi

Geçtiğimiz aylarda yazdığım Yaka Aksesuarları yazısında göğüs dekoltesinden ne kadar hazetmediğimi uzun uzun yazmıştım. Trendsetterlar sağolsunlar göğüs dekoltesi artık hemen hemen hiç yok denecek kadar azaldı. Şimdinin ennn gözde trendi, pek bi hastası olduğumuz sırt dekoltesi. Güzel bir sırta sahip olmak dışında hiçbir koşulu yok bu işin. Bu trendin en popüler örneklerini paylaşacağım sizlerle. İlham kaynağı olması dileğiyle :)


Elbisesi, tişörtü, çaprası, pencerelisi... Hiç farketmez, mühim olan sırt dekoltesi. Artık öyle cumbur cumbur memeleri açıp masanın üzerine laaak diye bırakma modası yok. Karşındakine azıcık gizem, hayal etmesi için bir şeyler sunacaksın. Hafif bronzlaşmış bir ten ve açık renklerde -özellikle beyaz- bir sırt dekolteli elbise içinde hayal ettin mi kendini? Bi de Çeşme'de olduğunu düşün. Allaaah tutmayın küçük enişteyi.


Sırt dekoltesi modasının beni en düşündüren kısmı sütyen işiydi. Bi kaç parça sırt dekolteli kıyafet alınca çözüm yollarını da öğrendim haliyle. İsterseniz arka kısmı belin orada birleşen sütyenler kullanabilirsiniz, bir çok giyim markası "parti sütyeni" adı altında bu tip modeller üretmiş. Ya da göğüse yapışan silikonumsu zımbırtılardan kullanabilirsiniz rahat ederim diyorsanız. Tabi en iyisi freeedooooommm. Kahrolsun sütyenler, memelere özgürlük. Bizim memlekette zor tabi, tatil yöreleri o yüzden bebeyim işte :)


Sırt dekolteli kıyafetler içinde en sevdiğim model kalp şekilli olanlar. Sırtı kalp şekilli bok giysen de üzerine bi tatlılık, bi sempatiklik katıyor insanın. Zaten bu ara tüm hazır giyim markalarının yeni sezonlarında en az bir ya da iki tane sırtı kalpli model mevcut bile. Henüz boku çıkmadı, seneye yaza yakışan yakışmayan herkesin sırtını beline kadar açtığına tanıklık ederiz gibime geliyor.


Kalpli hanımkızlardan değilseniz sırt dekoltesi trendinin bir diğer popüler modeli kuru kafa kesimli tişörtler. Rocknroll ablalara duyrulur. Bu yaz gerçekleşecek olan konser çılgınlığında kuru kafa kesimli tişörtünüzle tüm gözleri üzerinize toplayacağınıza eminim. Zara elini çabuk tutup renk renk kuru kafalı tişört modellerini mağazalarda hazır etmiş bile. İlgilenenlere duyrulur.


Evlenmeyi düşünüyorsanız da içine hipopotam kaçmış gibi kabarık gelinliklerin yerine yukarıdaki örneklerdeki gibi nazik bir sırt dekolteli gelinlik giymenizi tavsiye ederim. Dana gibi kabarık etekli bir gelinlik gibip PİRENSES olma hayalleri kuran bir kıro olup da evlenecek adam bulanları ise dayak manyağı yapmak istiyorum izninizle.


Evliliğe 300 milyon ışık yılı uzaklıkta olmama rağmen, çevremdeki bir kişinin bile evliliğe yakın olmayı bırak, düzgün bir ilişkisinin bile olmamasına rağmen, bu blogu okuyan insanların milyonda birinin evlilik planları yapması bile olası değilken neden deli gibi gelinlik modeli paylaştığımı sormayın. Sanırım kadınlık hormonları ağır bastı fotoğrafları hazırlarken. Şşşştt mutlu cadılar, aha bunlardan giyin evlenirken :( Biz de bi servet harcadığınız düğününüzde bedavaya yiyip içip her şeye bok atalım.


Oh ergen gelinlik hayallerinden kurtulabildim sonunda. Sırt dekoltesi giymeden önce vücut peelingi yapıp sırttaki ölü deriden kurtulup daha parlak ve pürüzsüz bir görünüm elde etmenizi tavsiye ederim.

İşte sırt dekoltesi modasının en gözüme çarpan örnekleri bu şekildeydi. Evdeki bir şeylerin sırtlarını parçalamaya başlamalı mı ne dersiniz?

21 yorum:

Adsız dedi ki...

bunları giymek için zayıf olmak lazım ama :(

Modafobik dedi ki...

Bu sırt dekoltesine fena zaafım var :(

Esra dedi ki...

üşütürüm ben bunları giysem. almıyım hiç

Adsız dedi ki...

zayıf olmak da yetmiyor. o sırt tüylerine lanet gelsin.

Adsız dedi ki...

Bunları gıymeden once bı hamama gıdıp zımparalanmak gerek -.-

Adsız dedi ki...

Uygun fiyata kalp dekolteli elbiselerden bulabileceğimiz birkaç marka da biliyorsan söyleyebilir misin:)

Boşveeer! dedi ki...

Ya iyi güzel de biz kilolular ne bok yapcaz?? Bize de bir çare lütfen :((

Adsız dedi ki...

Hımmm...Bak bu sırt dekoltesi işi iii olmuş..Eh memeler küçük zaten;önden dekolte veremiyoduk;arkadan verelim bari...

TanurAyshA dedi ki...

bblogunu okuyan ve evlenme planı yapan binde birlerden biriyim sanırım :D bu gösterdiğin gelinlikler tam benim aradığım tarzda,hayalimin gelinlikleri ama onun için hem datlu bir sırt,altı da dar inecekse hemi de sıkı popo lazım şekerim =( türk kızı olmak ise popo konusundaki kuralı çiğnemiş olmak demek yazık ki,ha bir de bizim anne babalar aman o ne accık gelinliğe benzesin diye diye tüm hevesini kırıyor malum,ortaya bok gibi sonuçlar çıkıyor =D
http://bizimkiz.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Ne zamandır merak ettiğim bir şey var. Acaba pink freud un anlamını biliyor musun tatlım ? :)

Adsız dedi ki...

Göğüs dekoltesinden çok daha asil bir dekolte olmuş :)
http://frambuazlisindan.tumblr.com

Adsız dedi ki...

peki düzgün sırta nasıl kavuşabiliriz./ birr dee olivia palermo stilini incelesek pink:)

Aslihan Bayram dedi ki...

süper bir post olmus! sirt dekoltesi gercekten bu yaz cok trendi :) bunu beyenerek bende dantelli sirti dekolteli bir elbise aldim!

uyuyakalanguezel.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Post harika. Ama birşeyin dekolte olması için boyundan açık olması gerekir (fransızca kökeni de-col-té falan). Sırt dekoltesi değil sırtı açık elbise, bacak dekoltesi değil yırtmaç demek lazım gibi. Napiyim gözüme batıyor, kulağımı tırmalıyor dayanamadım.

Adsız dedi ki...

sırtı sivilcesiz olanlar için ölüm

Doorstepping dedi ki...

Sırttan bıngıl bıngıl etler de görünecek yani, önüne gerilemez herkes giyecek :))

Adsız dedi ki...

çok iyi post olmuş ellerine sağlık. ben şu en sondaki tişörtün nereden olduğunu çok merak ettim yalnız

şeftali dedi ki...

evet zayıflık tamam da sırt tüyleri var. bu kızlardaki gibi zarif durmayacak ne yazık ki ben de, sırta ağda da yapamayacağım her tarafımı yoluyorum zaten orası eksik kalsın.

Xoxo dedi ki...

bende kalplı ıstıorumm :D

Adsız dedi ki...

7 farklı mağaza gezdim, hiçbirinde arka kısmı belde olan sütyenlerden bulamadım tersine hep silikonları önerdiler. Onlarla da hiç rahat edilmez. Sen nereden buldun söylersen çok sevinirim :)

Adsız dedi ki...

allah aşkına sırt tüyü nedir?kazağını çıkarda öyle giyin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...