Gönderen / 10 Nisan 2012 Salı / 16 Comments / , , , , , , , ,

Haftanın Güzelleri

Geçtiğimiz hafta; hava uzun bir aradan sonra güzel diye mi, hayatımda her şey harika diye midir (tahtaya vuruyoruz burada) nedir her şey gözüme başka bir güzel görünmeye başladı. Geçen hafta herkes ayrı bir şık, ayrı bir tadındaydı. Yazmadan edemediğim, işte geçen haftanın üç güzelliği huzurlarınızda.


Ne giyiminden, ne şarkılarından, ne de kendisinden zerre hazetmediğim, Amerika'nın Sibel Can'ı Jennifer Lopez bile mükemmel görünüyordu geçen hafta. Aynı bizim Sibel Can. İkisi de yok kiloları, yok poposu, çocukları, mutlu ötesi evliliği, iki gün sonra boşanması, diyetleri, dansı, frikikleriyle gündemde. Jüri üyeliği yaptığı American Idol yarışmasında giydiği bu Lanvin  Resort 2012 koleksiyonuna ait etek ve tişört mükemmel ötesi görünüyor. Bu beyaz tişörtü ister Salı pazarından 5 liraya, isterseniz şuraya tıklayarak 780 liraya Lanvin etiketiyle alabilirsiniz. Eteğe hiç girmiyorum bile zira o 2.950 Euro'nun her bir kuruşunu hakediyor. Hani almak isteyen falan olursa o da şurada. Yemin ederim boşanma yaradı bu kadına, bi gençleşti, kendine geldi. Demek ki neymiş Jennifer, kıçını başını açmaya çalışmayıp, seksi olacağım diye kasmayınca prensesler kadar güzel oluyormuşsun. 


Haftanın gözümü alamadığım ikinci güzelliği ise Battleship filminin Tokyo'da yapılan galasında giydiği lacivert beyaz tuvaletle Brooklyn Decker oldu. Bu arada, Tokyo'daki o galaya bir ben gitmedim herhalde. Bütün ünlüler doluşmuş uçağa gitmişler. Herhalde beleş uçak bileti bulduk gidelim mi dediler nedir, Rihanna bile gitmiş o kadar söyleyeyim. Neyse Brooklyn'e dönelim. Altın kemerli, derin sırt dekolteli Stella McCartney Evening 2012 koleksiyonuna ait tuvaletiyle izniniz olursa evlenmek istiyorum. Krem, lacivert ve doreninin uyumuna şaştım kaldım. Su gibi olmuş Brooklyn Decker


Son güzellik ise yeni neslin Audrey Hepburn'ü olarak adlandırılan kraliçem Natalie Portman. Her filminin hastasıyız, ama kendisinin ayrı bir hastasıyız. Aslında fotoğrafa bakınca o kadar da büyüleyici bir görüntü olmadığını farkettim. Paris sokakları, trençkot, retro saçlar ve Natalie Portman'ı bir arada görünce gaza geldim sanırım. Görüntü bel kısmına kadar bakarsak mükemmel aslında. Sade makyajı, saçları, siyah ve kremin uyumu harika. Ama boydan bakınca tırt. Koskoca Natalie Portmansın sen ya, bi ütü süremedin mi o trençkota. Ama o da haklı bebek bakıyo yavrım. E tabi kolay değil Amerika'lardan gelirken valizin içinde buruşmuştur, kaç saat yol. Neyse, sadece üst kısmıyla değerlendirecek olursak Paris sokaklarında krem rengi trençkotuyla fink atan Natalie Portman haftanın son güzelliğiydi. 

Bu güzelliklerdan daha da güzel şeylerle dolu bir hafta geçirmeniz dileğiyle :)


Share This Post :
Tags : , , , , , , , ,

16 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

etek süpermiş =)sevgiler

Adsız dedi ki...

Brooklyn de tuvaletin hakkını vermiş, gerçekten su gibi..ama pinkim freudum gözünü seveyim GG postu yaz 3 bölüm geçti üstünden n'olur:)

Adsız dedi ki...

J-Lo Sibel Can benzetmesi son günlerde okuduğum en yerinde yorumdu.

pelinmelin dedi ki...

Rihanna zaten Battleship'de oynuyormuş.

Pinkfreud dedi ki...

@pelinmelin: Ay bi eksik kalsın :)

begum begum huuu dedi ki...

ben cok azimliyim bu model etek diktiriyorum:))))



begumyagci.blogspot.com

What's Next dedi ki...

jennifer lopez konusunda kelimesi kelimesine aynen senin gibi düşünüyorum ama bu etekle ortalığı yakmış, yıkmış resmen.. bayıldım!
brooklyn decker da fazla iyi ama sona o natalie portman oldu mu ha!? sevmediğimden değil, stil anlamında hiç takip edilesi bir isim olmadığından :)

TanurAyshA dedi ki...

cidden ne olmuş jlo ya böyle,bir anda en bomba hallerine geri dönmüş dicem o bile değil,böyle bir fresh lik böyle bir genç kız güzelliği halleri gelmiş,daha bi süper olmuş,bittimm!
natalie portman desen zaaaateeen o bizim bitaanemiz canımız kanımızz ya,çuval giysin çıksın yine o zerafetinden ödün vermez =)
bu arada gg postu taleplerine beni de ekleyebilirsinnnn ;)

http://bizimkiz.blogspot.com/

Aslı "TILSIM" Palabıyık dedi ki...

Düşünceni merak ediyorum. :)

http://caglayantilsim.blogspot.com/2012/04/moda-ve-bize-satlan-hayatlar.html

http://caglayantilsim.blogspot.com/2012/04/moda-ve-bize-satlan-hayatlar.html

Overthinking dedi ki...

Jennifer harbi iyi olmuş bu sefer ama o sevgilisi varken gözümde bi gıdım yükselemez :) Natalie Portman'da yaşlı gözüktü gözüme biraz :)

Likorlu Kahve dedi ki...

Battleship filminin galasına Rihanna'nın gitmiş olmasının sebebi filmde onun da oynaması sanırım.

Adsız dedi ki...

GG postu yazmıyorsun ama sen artık küstün di mi Blair a haklısın bende küstüm ama yaz noluuur :(

TanurAyshA dedi ki...

bunu gördükten sonra GG postu yapmadan duramayacaksın,bak yeni bölümlerde kim var ;)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150782653780792&set=a.10150782652345792.468468.77972315791&type=1&theater

Adsız dedi ki...

rihannanın filmdeki rolü çok ufak gitmese de olurmuş yani sen haklısın bedava gezmeye gitmiş

Adsız dedi ki...

GG Postu yaz artik lutfen :(. Hepimiz Blair'dan ve Dan'den nefret ediyoruz ama o dizide hala Chuck var, Chuck icin yaz :'(

Adsız dedi ki...

jennifere uzun etek yakışmış.

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar