Gönderen / 1 Mart 2012 Perşembe / 11 Comments / , , , , , ,

Gossip Girl Kıyafetleri: 5x16

Valla lafı hiç kıvırmadan söyleyeceğim, Gossip Girl'de konular boka sardıkça, kıyafetler de boklaştı. İçimden hiç yazmak gelmiyor. Aynı adamın peşinden en fazla iki ay koşarken Chuck ile Blair barışsın diye 2.5 senedir bekliyorum. Burama kadar geldi artık! Dizi istediğim(iz) yönde ilerlemezse sanırım 6. sezonda Gossip Girl kıyafetleri yazmayacağım. Sezonun son 8 bölümü kaldı bakalım, bundan sonra nasıl ilerleyecek. Ama bu gidişattan hiç memnun değilim söyleyeyim. 

Yeşil Palto: Diane Von Furstenberg / € 311 - Ayakabı: Casadei 1563 

Blair iyice Kate Middleton'a bağladı. Tam bir modern zaman düşesi gibi giyiniyor. Özellikle kış ayları için ideal olan kalın eteğini çok beğendim. Çantasının markasını bilmiyorum ama bu sene o model, ufak ve çift renkli çantalar oldukça moda. Bahar aylarında herkesin kolunda göreceğiz sanırım. Koton'da uygun fiyata gözüme çarpmıştı bir benzeri, isteyenler bakabilir.


Fotoğraflarda pek belli olmasa da Serena bu bölümde muhteşem bi Alexander McQueen bir elbise giydi. Kendinden baskılı elbisesine aşık oldum. Ya bu arada bu Serena bi bölümde New York'un en ünlü blog yazarı haline gelmemiş miydi? O iş ne oldu, ortaya bi bomba atıp yalan eden türk dizilerine döndü iyice Gossip Girl. Bi kapıdan Burhan Altıntop çıkıp Chuck'ın karşısında "Anaaaağğmm bu çocuğa çok üzülüyom ben Çikoğğ" diycek diye bekliyorum artık.


Çakma kuzen Charlie'yi gördüğümüz son bölüm sanırken bölümün sonunda Georgina ile işbirliği yaparak daha sezon sonuna kadar bizimle olduğunun sinyallerini verdi. Kıyafetleri hakkında yorum yapamayacağım. Bölüm itibariyle cenaze sahneleri olduğundan allı güllü giyinmesini bekleyemeyiz. Ulan bu iyi kalpli kızı bile delirttiler sonunda, kovmalar movmalar. Demek ki sorun bunlara kötülük edende değil, bizim ekipte. Nate, sen suçlu bulundun canım, üç bölüm çıplak gezme cezası kestik sana, hadi koçum.


Bi ağzına terlikle vurulası karakter de bu, Charlotte -Lola- Rhodes... Anası yapmış her türlü sinsiliği, bu gelmiş Serena'ya atar yapıyor aile istemem bilmemne diye. Upper East Side sakini olsa da ergen her yerde ergen arkadaş. Anneannenin mirasına kavuşup kılık kıyafetinin moda ikonuna dönüşeceği günleri bekliyoruz artık. Böyle öğrenci halleriyle konuşmaya değer pek bir şey giymiyor.


Artık kelimelerim tükendi ona. Sadece şarkı yollayabiliyorum, o da burada işte. Mesaj açık ve net. 

Herkese iyi haftalar!

Share This Post :
Tags : , , , , , ,

11 yorum:

duyduymus dedi ki...

Artik blair bosanmalii yaaa...

Çanta ve Fazlası dedi ki...

Gossip Girl takibini bırakalı çok oldu ama sayende kıyafetlerini takibe devam :) Bu arada Blair'in çantası Fendi'den Silvana.

Beril CO dedi ki...

blair in hamile kalması kadar saçma bsy yktu smdi buda tam oldu

denizz dedi ki...

ben diziyi izlemeyi bıraktım sadece sayfalardan takip ediyorum ki o bile sıktı tabii sen hariç pink galbimde yerin ayrı :D

kin dedi ki...

beşinci sezonda en azından moda faciası vanessa ve gotik slim banu alkan little j yok

Adsız dedi ki...

chuckla serena da sevgili olur mu sence?

Pinkfreud dedi ki...

@Adsız: Genelde bi kaö bölüm sonrasında neler olacağı dolanıyor internette, o ikisine dair bi dedikodu yok ama olsunlar artık yaa. Blair'in bu mallığına karşılık saçma falan olmaz :)

Adsız dedi ki...

evet ya haklısın blairin mallıgına bence de sacma olmaz ki 2si de ballı lokum olur sanki ya :)

Adsız dedi ki...

Chuck annem ya sen bırak o pis Blair i gel biz sana
Butun şefkatimizi sevgimizi veririz unutursun oraları yavrum bnm nasılda boynunu bükmüş ole kiyamam:(

nunu in wonderland dedi ki...

Blair'in çantasının markası Fendi ... Çok açıklayıcı oldum :)

nunu in wonderland dedi ki...

Ya hatta baktım buldum :) Fendi calfskin sılvana top handle diye geçiyor tam modeli yani yanlış değilse :)))

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar