Gönderen / 11 Kasım 2011 Cuma / 39 Comments / , , ,

2011 Victoria's Secret Fashion Show

Biz fanilerin ancak binlerce kilometre öteden, kıskançlıkla hayranlık arasında bir duyguyla izleyebileceğimiz 2011 Victoria's Secret Fashion Show, 9 Kasım 2011 gecesi New York'daki Lexington Avenue Armory'de yapıldı. Bu yazıyı 1000 kişi okusa, 999'unun bu showun nerede gerçekleştiğiyle ilgileneceğini sanmıyorum. O yüzden daha fazla uzatmadan showa geçiyorum.


Çoğu insan onu Acun'la göbek atarken tanıdı ama o aslında halis muhlis bir Victoria's Secret meleği. Adriana Lima her zamanki gibiydi podyumda. Hem tatlı, hem yetenekli, hem seksi kadınları sevmeyiz burda! Acun'u da al git Adriana.


Bi insanın hem adının Chanel olup, hem de bu kadar harika bir fiziği olması biz fanilere haksızlık. 


Bundan sonraki fotoğraflarda isim verip hedef göstermek istemiyorum! Zaten daha üçüncü fotoğrafta kıskançlıktan kendimi camdan atma seviyesine ulaştım. Neyse, biz zaten kıyafetlere bakıyoruz. Di mi? :(


Şakayı geçtim, insan şu fotoğraflara bakınca bu showun neden "Yılın Olayı" olarak adlandırıldığını anlıyor. İç çamaşırı defilesini bu denli show haline getirmek zor iş. VS meleklerinin bir yıl boyunca bu defile için her ay kontrole gittiklerini biliyor muydunuz? Kilolarından vücutlarındaki yağ oranına kadar her şeyleri ölçülüyormuş.


Renklerin canlılğına bayıldım, özellikle de neon kullanımına, topuklulardaki renk cümbüşüne hasta oldum desem de kimsenin inanacağını sanmıyorum. Ama valla öyle.


Victoria's Secret'ın "Üsküdar'a Gideriken aldı da bir yağmur" isimli piyesini görüyorsunuz yukarıda. Şeytan diyor al şu kızı, koy Üsküdar meydanındaki 105 yıldır bitmeyen inşaatın ortasına. Görsün melekliği, böyle artis artis salınmayı.


Hepsinde de ayrı bir işve, ayrı bir cilve. Yürüyim gidiyim işime bakayım demek yok. İlle bir göz süzecekler, bir öpücük atacaklar. Bunları görüp de yüzümüze bakacak erkeği bulursak çok şanslıyız. Cadılar ya, şu endama bak hepsinin.


Buraya kadar kıskançlıktan çatlamadan, kendini bıçaklamadan, sinir krizi geçirmeden gelenlere kendini kaybetmeleri için son fırsat! Evet yanlış görmüyorsunuz, Adam Levine sahnede bir Victoria's Secret meleğiyle dans edip şarkı söylüyor. Hayır kızım sen ne bağrıyorsun, zaten dünyanın gözü üzerinde, attention whoreluğa ne gerek var?


Bir bacak düşünün ki bak bak bitmiyor. Ve o bacağın sizin olmadığını düşünün. Bang bang!


Ay bi de hepsine taç takmışlar. Vallahi bayılacağım. Tamam anladık güzelsiniz, prensessiniz. Bizler de külkedisinin çirkin üvey kardeşleriyiz tamam. Rahat bırakın bizi :(


Galiba kelimelerin tükendiği yerdeyim. 350 sayfalık roman yazdım ama bu kızlar hakkında yorum yapamıyorum, dilim tutuluyor. 


Zaten bu yazıyı okurken kimsenin yazıları okuyacağını sanmıyorum, anca fotoğraflara bakar herkes. Okuma testi yapayım bari, ee naber, House'un son sezon çok sıkıcı di mi?


Ben Victoria's Secret meleği olsam, bana defilenin sonunda böyle gösterişli kanat değil de, tüllü kostümlerden birini verseler kıskanır kavga çıkarırdım. Hazır elim değmişken de Miranda Kerr'den başlayıp hepsini sıradan yolardım.


 Sanırım hayatımın en zor yazısını yazdım. Umarım 2012'de kıyamet kopar da Victoria's Secret Fashion Show  2012'yi yazmak zorunda kalmam.
Share This Post :
Tags : , , ,

39 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

hehe ben okudum yazını ama houseun son bölümünü izlemedim:) buarada banada kanat yerine tüy taksalar kesinlikle kıskanırdım:Ç)

özz* dedi ki...

hasetimden çatladım diyebilirim. ühühühü. house'un son sezonunu daha izlemedim ama sen sıkıcı diyorsan öyledir. (yazıyı okuduğumu da belirtim yani :p)

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Çok şükür ki erkeklerin Hadise'yi, Hilal Cebeci'yi ve Lerzan Mutlu'yu seksi bulduğu bir ülkede yaşıyoruz:))

http://alisverisdanismani.blogspot.com

Adsız dedi ki...

O 1000 kişiden nerede yapıldığını merak eden 1 kişi oldum ya, yazıklar olsun bana. :(

Adsız dedi ki...

O tül ve kanatlar VS mankenlerinde kıdemi gösteriyormuş. Kanat takabilmek hemen öyle mümkün olmuyormuş. =)

Adsız dedi ki...

bıldıgım kadarıyla kanat takmak oyle herkese nasıp olmuyormus kucukten baslayıp zamanla buyuyuo o kanatlar. hatta chanel ılk kanadını takarken baya zırlamıstı falan mutluluktan :D bu arada bı ınsanın adı hem chanel olup hemde fızıgı bole guzel olur mu tespıtıne %100 katılıyorum:(

Adsız dedi ki...

senin yorumlarını kızlardan daha çok sevdim desem inanmazsın biliyorum ama öyle yani.

CherrybLossomgirL dedi ki...

alemsin :) tabiki okuduk yazıları , resimleri eğlenceli hale getiren de yazılarındı zaten. yoksa nasıl çekilir tüm bu hatunlar?

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

hey bebeğim sakin olur musun biraz? :)) sabahtan beri kaç blogda yazıldı çizildi fotoları görmüştüm ama ben seni okumak istedim ;) teste gerenk yok yani :)) geçen şubat milano moda haftası zamanı ordaydım, principe di savoja'da kalmıştık ve bütün mankenler de orada kalıyormuş, lobide bi kahve içelim dedim bunalıma girdim resmen ama real woman diye bişi var ;) bizimkiler anca uzaktan bakar ;)

Pinkfreud dedi ki...

Yaa kızlar ne güzel şeyler yazmışsınız duygulandım valla :)) Hepimizin içinde birer vs angel varmış haberimiz yokmuş ^_^

pembepenguen dedi ki...

canımıniçi pink freud'cum yüreğine daha fazla indirmek istemem ama Adam Levine'le dans eden o körolasıca melek 2010 yılından beri sevgilisi olan Anna Vyalitsyna. Şans böyle bişey herhalde. Sen kalk Viktorya meleği ol, sevgilin de Adam Levine olsun. Biz de 11.11.11'den medet umalım

pembepenguen dedi ki...

Bide bu lanetolasıca bilgiyi sevgilimden öğrenmem de işin cabası.Adam yememiş içmemiş hayatlarını araştırmış herhalde hatunların

Adsız dedi ki...

ölmek istiyorum:(((((


bu kadinlar ne yiyor, ne iciyorlar?

Adsız dedi ki...

ya resmen kadını bacağı kadar boyum var ölüyüm ben ! :(

Adsız dedi ki...

Cok guzel her zamanki gibi!!Yok yok defile degil yorumlarin.Yine guldum ya of hahah
Ama bir gun ben de onlardan olacagimmm!!Turkiyenin gururu olacagim kizlar merak etmeyin hahahah :D

hera dedi ki...

Adam Levine'in sevgilisine yaptığı serenat beni benden aldı. Evet House artık sıkmaya başladı :|

Kisstanbul dedi ki...

asdfghj pembepenguen baya güldüm :D
Ne zaman bu defileyi izlesem hırs yapıp diyete başlıyorum ama tabii ki bozulmaya mahkum bir diyet.
Bu paylaşım için teşekkür mü edeyim ne diyeyim bilemeedim .............

Adsız dedi ki...

O kız Adam'ın sevgilisi Anne Vyalitsyna olduğu için bağırıyor olabilir mesela.

Adsız dedi ki...

ne sinir şey dimi olamaz yani benimde boyum var bacaklar on numara ama şu kahrolası boğazımı tutamıyorum ki..ha bide aile engeline takılıyorumben hırs yapsam forma girsem o podyuma çıkarmıyım çıkarım güzel miyim güzelim(evet çatlayınnnn) ama ben oraya çıksam annem kalp krizi falan geçirir heralde babamdan bahsetmek bile istemiyorum gerçi baban mühim diil o kriz geçirsede olur benm sorunum diil

Koray dedi ki...

Gelenin gideni aratmadigi tek yer ...Victoria's Secret ...

Adsız dedi ki...

Adam'la dans eden hatun onun yavuklusu :(

Adsız dedi ki...

ya videosunu bulamadıımm :( bulan biri yazsın lütfeen

Lunapark Queen dedi ki...

Canım kendine haksızlık ediosun bence, Puma'da da gördük yani, incecik upuzun bacakların var ne güzel :) Nıck nıck nıck yapma böyle şeyler :)

PS. Bana da gel ;)

http://lunaparkqueen.blogspot.com

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

Bayıldım bu yazına. Fotoğraflara bakınca nutkum tutuldu resmen. Çok hoşlar gerçekten mankenler. O bacak boyu nedir öyle ya. Hiç o kadar uzun boyunlu bayan görmedim :D
O Üsküdar'a giderken yorumunu okurken kahkaha patlattım. Gerçekten çok iyiydi. Emeğine sağlık Pink :)

Adsız dedi ki...

Pelin.. sen beni tanımasan bile benim en yakın arkasımsn ve kendime en yakın hissettğim tek insansın tamam çok komik belki ama inan öyle mutsuz olduğmda muutlyken heran yazdkların kendmi iyi hissetmeme bi neden oluyor. bişiden bahsederken aaa pelinde gecen sey yapmş filan gbi konşmalarmda olmuyo değil hani:) söylemek istedm..

cocosh dedi ki...

zaten adam levinle dans eden adamın sevgilisi...kolunda ki anne dövmesinin sahibidir müthiş aşıklar birbirlerine

Adsız dedi ki...

Yazının tamamına katılıyorum ama bence Chanel Iman VS'ye yakışmıyor,çok kambur duruyor.Geçen sene örneğin,son sahnede elinde balon sıkacağıyla resmen yeri öpüyordu kamburluğundan.Neyse,bu sene yeni bir manken gelmiş Karlie Kloss diye,bilirsin belki kız Dior ve Gucci mankeni ve daha 19,19,19 yaşında.Bu geçen seneden beri vardı ve inanır mısın o rezil suratıyla her yerde bu kız var.Çok çirkin bence ya,hiç beğenmedim ben.Ve o yeni çömeze 2 metre kanat vermişler.Lanet olsun,gerçekten adalet bu mudur ya.HEM DİĞER MARKALAR İÇİN OLMASA BİLE VS İÇİN YÜZ GÜZELLİĞİ VÜCUT GÜZELLİĞİ KADAR ÖNEMLİ.BU KIZ GÜZEL BİLE DEĞİL YA.ACIYORUM KENDİME ŞU AN.
VE DAHA YENİ OLMASINA RAĞMEN PODYUMA 3 KERE ÇIKARILMASINDAKİ MANTIĞI ANLAMIYORUM.ÇOK SURATSIZ CİLVE FALAN YAPAMIYOR.BAK SEN KARAR VER.LİNK ATIYORUM SANA.


http://c1111.hizliresim.com/r/h/k5tl.jpg

http://c1111.hizliresim.com/r/h/k5tp.jpg

http://c1111.hizliresim.com/r/h/k5tt.jpg

Pinkfreud dedi ki...

Haha sakin ol adsız, ben de o dediğin suratsız meleği diğerlerinin yanına ve VS'a yakıştıramadım ama bir bildikleri var ki bu kızları seçiyorlar. Napalım kader :)

Urban Icon dedi ki...

tatlım yaa sen neden bu kadar haset ettin ki hani senin boyun uzundu. ya biz napalım? 1.65 boy a ne kadar bacak olur sence? bide şunlara bak.. sen aşağı kalmazsın valla ;) kib

bir kendinize gelin dedi ki...

bu kadar kompleksli olmak zorunda mı bütün kızlar?

Adsız dedi ki...

üsküdar meydanı iyi fikir

Adsız dedi ki...

alessandra ambrosio çok mu kaslanmış ne o öyle halterci gibi vücut (valla kıskançlıktan söylemedim, çok kötü gözüküyor)

Adsız dedi ki...

Pelin sen uzunsun incesin, kalkmış bu avratları mı kıskanıyorsun? sen beri çekil kıskanmak benim işim :/

Adsız dedi ki...

valla resimler hiç ilgimi çekmedi yazıları okuyup gülmek daha iyi:D

nedicenbaşageldiçekicen dedi ki...

Adam ' a kadar bende gayet iyi gidiyodum !!! Damn it!!!!

Görkem dedi ki...

House'un son sezonu hiç sıkıcı diil! :)
Bi de bişi sölicem erkekler minik hatunlardan hoşlanıomuş :P

Xoxo dedi ki...

bende okudum yorumları canım house ızlemedgm ıcın bılemıorum sıkıcıdır herlde :D
nerde yapıldıgıyla ılgılenmıorum tabı kıskanmıomuyum kıskanıorum ama delı gıbı egzersz yaptırdıklarını gormustm normal bı kızı vs melegıı ypmk ıcın calıstırıolarıd showda gostermıslerdı ızlemısmıydınız? bızde oyle egzersz yapsak tıg gıbı olurduk he boyu olmayan napcak onu bılemıorum bende boy var sanslıyım :D :P

bı showu on kre ızleeyp etkısınden cıkamadgm ıcın baylmstm bunada bı keresnde ızledıktn snra kabus gorudm kabusta "cıkolata yemektı" bunun nresı kabus dıceksın tabı ama bunu ızledkten snraa yag olrk donucegnı dusununce korkudan öldm bı sure cıkolata yıemedm :D

cılve ısve yapacklarkı eglencelı olsn ama okuz gıbı duran mankenler kdr ıtıcı olan bısı olamaz tbı ben oraya cıksam mal gıbı kalrdm bunlr az degıll :@

Adsız dedi ki...

hause'u izlemedim bnde ve sadece o yorumunu okudum desem yeri var.. ilk 3 yorum ve miranda kerr den sonra kopuşşş.. ..çok güzeller, zayıflar and sempatikler..kıkandım hemde çok fena:@

Adsız dedi ki...

Favori yılım 😍💖

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar