Gönderen / 15 Mayıs 2011 Pazar / 6 Comments / , , , , , , ,

Gossip Girl Kıyafetleri: 4x20

Cannes Film Festivali'ndeki bir gün arayı değerlendirip hemen bir Gossip Girl postu yazayım dedim.
Bu bölüm içerik olarak çok üzdü, hele sonunda ağlayacaktım neredeyse. Chuck'a çektirdikleriniz
yetmedi mi!! Bitmedi mi bu çocuğun çilesi, ana yok başında baba yok, sevgilisi yok. Sersefil oldu yavrım. :(

Bu arada neşeli haberi vermeden geçemeyeceğim. Jenny ve Vanessa kırolarının önümüzdeki
sezon dizide olmayacakları, kalıcı olarak diziden çıkarıldıkları haberi geldi. Çalsın davul zurnalar,
bugün düğün günüdür, bugün halay günüdür!

O yüzden bu hafta Chuck'la başlıyoruz. Çöküşte olsa bile yine jilet gibi takımı, ipek robdşambrı
üzerinde. Bu arada "robe de chambre" Fransızca bir kelimedir ve birebir çevirisi "oda elbisesi,
gömleği"dir.


Chuck düşüşlerdeyken Blair, Monaco Prensesi olma yolunda hızla ilerliyor. Prens'in annesine
takdim edilirken üzerine yine Prens'den hediye gelen nefis bir elbise içinde. Tam bir prenses gibi
olmuş.

Bu bölüm Serena'ya her ne kadar çok gıcık olsam da elbisesinin nefisliği bütün sinirmi aldı
götürdü. Mezuniyet kıyafeti arayanlar için mükemmel bir örnek bu elbise. Rengi, modeli,
boyu, dekoltesi her şeyi harika. Televizyon karşısında ağlıyorum şu an "Benim niye mor 
elbisem yok, niye püskevitim yok." diye.

Serena bu sezon biraz çaptan düştü sanırım. Nerede o evde bile mini mini elbiseler, derin
derin dekolteler, parıltılı ceketler giyen Serena, nerede bu? Bana özendi galiba, bi kot
bi tişört diyor başka bir şey demiyor kızcağız.

Blair saatlerce düşünüp düşünüp Prens'le buluşmaya giderken bu babanne işi elbiseyi giydi.
Allahtan güzel bi incili kolye takmış da elbiseye renk gelmiş. Bu arada BW (Blalir Waldorf)
amblemli telefonun güzelliğini gördünüz mü?

Anadan ayrı, babadan ayrı dertli gariban Reina her zamanki gibi dar elbiseler içinde.
Diziye sezonluk giren oyunculara nedense hiç ısınamıyorum. Bu kız da nedense hep bir bitse
de gitsek havasında geliyor onun sahneleri.

Önümüzdeki sezon da dizide kalıcı olarak rol alacağı açıklanan Charlie her ne kadar Serena'nın
eskileriyle idare etse de kendi tarzını yaratmış gibi görünüyor. Vanessa kırosundan sonra dizide
bu tarz, alternatif giyinen birilerinin olması hoş.

Kıro demişken seni anmadan geçmek olur mu hiç Vanessacığım. 55 bölümdür aynı montu
giymesinin yanı sıra sarı hırkası, mor elbisesi, kırmızı kolyesiyle yine kıroluğundan, rüküşlüğünden
ödün vermedi bu bölüm de. Belki de bu kıza gerçek hayatta Ed Westwick (Chuck Bass) ile
sevgili olduğu için bu kadar kılımdır.

Prens prens dedik onu anmadan geçmeyelim. Hiç hayallerimdeki prensler gibi giyinmese de
21. yüzyıl prensi böyle oluyor demek ki. Blair ve Chukc'ın arasına girdiği için prens olsa da
sevmiyorum onu. Kareli gömlek giyen prens mi olur la?
--

Sezon finaline 2 bölüm kalmış, hala Chuck ve Blair barışmadı. Tehlikenin farkında mısınız sevgili
senaristler. Ayaklanmaya başlayacağız haberiniz olsun.
Share This Post :
Tags : , , , , , , ,

6 yorum:

Adsız dedi ki...

-ÇakBes her zamanki gibi :D

-Blair'ın saçlarına bayıldım. O elbiseyle muhteşem olmuş.

-Serena'nın mor elbisesinin göğüs dekoltesi son noktayı koymuş.

-Vanessa ve Charlie'ye bişey demek istemiyorum. Kendi hallerinde takılsınlar.

-Raina çok şık bir hatun bence.

-Prens çok şeker yaa. Kareli gömleği de yakıştırdım kendisine :D

Yeni Kate Middleton'ımız Blair Waldorf mu acaba? :D

Adsız dedi ki...

Rüküşlüğünden ödün vermemek şeklindeki sıfat tamlamasını lugatıma eklediğin için çok teşekkür etmem gerekiyor. Hele ki Chuck'ın şu sıralar yaşadığı durumu senin sayende böyle keyifle anabilmek nasıl bi zevkti anlatamam. Her zaman ki gibi güzelleştirdin günümü çok çok güzel bir post olmuş.

ELA dedi ki...

Serenanın elbisesinin markası ne acaba yaa bütün haftasonu kuzenime mezuniyet kıyafeti aradık kız bu elbiseye görür görmez bayıldı. Biliyor musun sen pelin elbisenin markasını?

Adsız dedi ki...

http://i51.tinypic.com/24fy4d1.jpg
Serena'nın üstündeki Jenny Packham'ın 2011 özel tasarımlarından mıymış neymiş. bulamasanız bile hala zaman var, terzide bir benzeri diktirilebilir belki.

Mezuniyet kıyafeti önerilerinin 2. partını yapmayı düşünür müsün Pink?

Pink Freud dedi ki...

Aa demek ki bu elbise bi tek Serena'da güzel duruyomuş, linkteki kızın üzerinde duruşunu beğenmedim ben :)

Evet mezuniyet ikinci postunu yazacağım, uzun elbiseler üzerine ama Cannes postlarından sıra gelmiyor. Mezuniyetler tam olarak ne zaman oluyor ki onu da bilmiyorum, alan almıştır elbisesini gibi geldi :)

bi O bi Ben dedi ki...

Yorumlarına bayıldım. Prens konusunda da çok haklısın böyle prens olmaz olsun bence de.

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Dizi Önerisi: Olive Kitteridge

Yine davar gibi bir günde izleyip, etkisinden kurtulamadığım bir dizi önermeye geldim. Selamsız sabahsız girdiğim için kusura bakmayın, öne...

En Popüler Yazılar