Coachella 2017

Wish List: Nisan 2017

Gönderen / 21 Nisan 2017 Cuma / 25 Comments / , , , , , , , , , , , , ,

Wish List: Nisan 2017

Wish List: Nisan 2017 Wish List: Nisan 2017

Dur sevgili Nisan henüz bitemezsin, wish list yani aç gözlülük listesi geliyor. Neyse bu sefer son 10 gün kala yakaladım.  Bahar gelse...

Gönderen / 19 Nisan 2017 Çarşamba / 52 Comments / , , , , , , , , , ,

Coachella 2017 Stili

Coachella 2017 Stili Coachella 2017 Stili

Bir örf, bir adet, bir gelenek olduğu için, her yıl olduğu gibi bu yıl da "Coachella Stili" yazısı başlıyor hanımlar ve kendini h...

Gönderen / 18 Nisan 2017 Salı / 6 Comments / , , ,

İngilizce Öğrenmenin En Rahat Hali: Engoo

İngilizce Öğrenmenin En Rahat Hali: Engoo İngilizce Öğrenmenin En Rahat Hali: Engoo

Good morning beybiler! Kırk yılın başı hayırlı ve yararlı bi yazı ile karşınızdayım. Gezegenlerin aynı hizaya gelmesi gibi bi şey o yüzden ...

Gönderen / 11 Nisan 2017 Salı / 60 Comments / , , , , , , ,

Rachel Green Stili

Rachel Green Stili Rachel Green Stili

Koğuş kalkkkkkk, yine birini övücem! Zoe Kravitz 'i beğenmeyenler götümü yesin hoşşttt dedikten sonra bugün kişisel olarak ilham aldığı...

Gönderen / 10 Nisan 2017 Pazartesi / 22 Comments / , ,

Muallaya Sor #16

Muallaya Sor #16 Muallaya Sor #16

İstikrar harikası Mualla 43*934. ye geri döndü. Her hafta yazıcam demişim, 1 ay olmuş, neyse bu da bi şey, 1 yıl yazmadığım da olmuştu. ...

Gönderen / 6 Nisan 2017 Perşembe / 76 Comments / , , , , , , , , ,

Stil İkonu: Zoe Kravitz

Stil İkonu: Zoe Kravitz Stil İkonu: Zoe Kravitz

Coolluğun kitabını yazmış, duvara asmış, ara ara açıp okuyan bir kadından bahsedeceğim bugün.  " Big Little Lies "da görünce ...

Gönderen / 3 Nisan 2017 Pazartesi / 48 Comments / , , , , , , ,

Dizi Önerisi: Big Little Lies

Dizi Önerisi: Big Little Lies Dizi Önerisi: Big Little Lies

Ay demin düşündüm de internet ve diziler olmasa ne yapardık acaba? Valla canıma kıyardım ay neler diyorum. Şimdi size muhteşemler muhteşemi...

Gönderen / 27 Mart 2017 Pazartesi / 43 Comments / , , , , , , , , ,

Wish List: Mart 2017

Wish List: Mart 2017 Wish List: Mart 2017

Ya size de Mart ayı 3 yıldır sürüyomuş gibi gelmedi mi? Cüce Şubat 'ın fırtına gibi geçmesinden sonra bi güzel, bi bok gibi havası...

Gönderen / 24 Mart 2017 Cuma / 45 Comments / , , , ,

2017 Mezuniyet Kıyafetleri

2017 Mezuniyet Kıyafetleri 2017 Mezuniyet Kıyafetleri

Bu yazıdan sonra da huyu huyuma, boyu boyuma bir kısmet bulamazsam artık hayır dualarınızın işlevsiz olduğunu düşünüp, yazmayı bırakıcam. G...

Gönderen / 22 Mart 2017 Çarşamba / 143 Comments / , , , , , ,

Sevelim Mi Nefret Mi Edelim: Kurdeleli Puma'lar ve Neslihan Atagül

Sevelim Mi Nefret Mi Edelim: Kurdeleli Puma'lar ve Neslihan Atagül Sevelim Mi Nefret Mi Edelim: Kurdeleli Puma'lar ve Neslihan Atagül

Guten morgen eli işte, gözü oynaşta okurlarım. Yorumlarda maşallah sizlerin de benim kadar pabuç dilli, kenafir olduğunuzu görüyor, pek bi ...

Gönderen / 20 Mart 2017 Pazartesi / 36 Comments / , , , , , , , , ,

Trend Alarmı: Rock/Metal Sevdalısı Tişörtler

Trend Alarmı: Rock/Metal Sevdalısı Tişörtler Trend Alarmı: Rock/Metal Sevdalısı Tişörtler

Yine kendi kendime almış olduğum bir kararla karşınızdayım. Hani bi trendden, akımdan bahsederken "2017 sonbahar modası: bilmemne"...

Gönderen / 15 Mart 2017 Çarşamba / 58 Comments / , , , , , ,

Haftalık Haber Bülteni #17

Haftalık Haber Bülteni #17 Haftalık Haber Bülteni #17

Haftalık bülten yazacağım diyip 15 gündür bu bölüme elini sürmeyen pinkfuroyd onlayn mı? Evet buradayım arkadaşlar... Shameless'daki so...

Fotoğrafım
Sorun bende değil Sende, Sorun Bendeymiş, Beni Hep Sev ve Mualla'ya Sor kitaplarının yazarı, 2011 Blog Ödülleri moda blogları 1.'si "bi kot bi tişört"ün sahibi, bir kitap okuyup hayatı değişmeyen, onun yerine bir kaç kitap yazan ama hayatı hala değişmeyen Pinkfreud'un blogu... İletişim: pinkfreudinfo@gmail.com

Instagram

Muallaya Sor #15

Ben size ne dedim, artık her hafta "Muallaya Sor" yazıcam dedim. Buyrun söz böyle tutulur, istikrar reis olarak hayatıma devam ed...

En Popüler Yazılar